GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 28 kwietnia 2021

2685. Paznokcie na dziś, cz. 99

 Witajcie!

Pozostajemy w środowym szale robienia aktualizacji manicure.

Oto mój malunek z ubiegłych dni:









Użyte produkty:



od lewej::Ados regenerator do paznokci; Loreal Nail Lacquer nr 552 Rubis Folies; Catrice Spectra Light Effect Nail Lacquer nr 01 Down The Milky Way; Seche Vite Dry Fast Top Coat

Powyższe zdobienie należy do takich z rodzaju efektowny wygląd, a proste wykonanie.

Jak je wykonałam?

Najpierw wszystkie pazurki pokryłam dwoma warstwami regeneratora od Ados, na który to poszedł czerwoni lakier z Loreal. 
Jako akcent błyszczący na dwóch wybranych przez siebie paznokciach nałożyłam brokatowy lakier od Catrice.

Całość pokryłam szybkoschnącym Seche Vite.

I gotowe!

Taki manicure wytrzymał w stanie nienaruszonym ok. 7 dni.

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

41 komentarzy:

  1. Love your fun nails, very elegant! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. I love it. Colours are so elegant

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne paznokcie, ja robię takie zazwyczaj w okolicach świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo jakie piękne, schludne! :)
    Ja dzisiaj mam bazę Indigo wake up no make up.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne pazurki 😍
    U mnie ciemna czerwień 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no, pięknie się prezentują te Twoje pazurki. Kolory szałowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow this looks amazing!!    

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi!
    I like the combination. Fits very well.
    🦋✨

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello!! I love how they look!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  11. no i super :) u mnie hybryda - Semilac Business Line - Soft Grey :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie, te kolory i kontrast... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very beautiful nail art. I like it! Have a nice day!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Very amazing nail art!
    I love it ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pazurki! Ajjj... sama się skuszę teraz na taką czerwień. Zaczerpne inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki piękny manicure, naprawdę podobał mi się ten blask!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie to wygląda! Ja aktualnie nic nie mam na pazurkach:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Your nails have looked good. I like the red color of the nail polish. I send a kiss .

    OdpowiedzUsuń
  19. I've seen lots of different colored nails on the same hand, but never in this asymmetrical style. It's so glam and edgy; I love it!

    OdpowiedzUsuń
  20. These combination colors look pretty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzą mi się miło z Bożym Narodzeniem jakoś, chyba przez błyskotki. Uwielbiam takie połączenie ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądają... ja ostatnio działam w ogrodzie, więc na razie wolę nie pisać, jak wyglądają moje:)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne paznokcie, ja jak zwykle nie mam na nich nic xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful nails, beautiful polish, beautiful hands and beautiful blog!
    Have a nice day, love 🌸ξξ (∵❤◡❤∵) ξξ ℒ ♡ ⓥℯ🌸

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru