GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 21 kwietnia 2021

2681. Paznokcie na dziś, cz. 98

 Witajcie!

Dziś pora na manicure, którego to nie było już bardzo długo na łamach bloga tego.

Było to spowodowane dwoma czynnikami, po pierwsze brakiem czasu na wykonanie jakiegoś ładnie wyglądającego malunku paznokciowego, a po drugie zwyczajnym odzwyczajeniem się od malowania pazurów.

Ale z racji na to, że przyszła wiosna i moja wena twórcza niejako się obudziła, to stwierdziłam, że coś tam sobie zmanicuruję.

Taki tego efekt wyszedł:










Użyte produkty:



od lewej: Revers Hardener Solar Gel Top Coat; Catrice ICO Nails Gel Lacquer nr 59 Keep Me I am Cute; Seche Vite Dry Fast Top Coat

Powyższe zdobienie należy do łatwych i przyjemnych i ewidentnie mało skomplikowanych.

Jak je wykonałam?

Ano najpierw wszystkie pazurki pokryłam dwoma warstwami bezbarwnego lakieru od Revers Cosmetics, na który to na dwóch wybranych przez siebie paznokciach nałożyłam brokatowy lakier od Catrice.

Całość pokryłam szybkoschnącym Seche Vite.

I gotowe!

Taki manicure wytrzymał w stanie nienaruszonym ok. 5 dni.

A Wy kiedy ostatni raz malowaliście paznokcie?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Ja już nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz malowałam paznokcie. Po prostu mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. I don't paint my nails anymore! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już z miesiąc nie malowałam swoich pazurków, ale może dziś się za nie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie. Ja już dawno nie malowałam paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszły paznokcie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się te mani, sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie maluję paznokci, ale lubię, gdy kobieta ma pomalowane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają. Ja muszę dzisiaj też umalować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, subtelny manicure. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello!! it looks so pretty!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Noszę hybrydę, od wielu lat praktycznie bez przerwy. Ale robię ją sobie sama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks good ... I haven't painted my nails in a long time.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie używałam ciemnych lub czerwieni. Ostatnio preferuję jasne . Mniej widać odpryski. Ładne szponki. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachciało mi się pomalować paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Really nice. Well, I painted my nails last night. Actually. Just Maybelline's fast gel Nude Thrill. It actually turned out better than I thought it would.

    OdpowiedzUsuń
  16. Such pretty, sparkly spring nails! Lovely tulips too. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pretty nails 😍 it has been a month ago i painted my nails ,

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja paznokcie maluję na wielkie wyjścia, czyli góra raz do roku;). Ale uwielbiam patrzeć na inne zadbane pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja czekam na przyszyły tydzień, bo w końcu wybiorę się na nowe paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie maluje paznokci, ale twoje ślicznie wyglądają z tym brokatem:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dawno nie bylam u kosmetyczki na manicure. Sama nie maluje bo wychodzi do kitu. Zero wprawy. Tobie wychodzi bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz ładne, zadbane paznokcie :) ja ostatnio dość często nakładam lakier z dodatkiem brokatu :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru