GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

2671. Na Wielkanoc!

 Witajcie!


Z racji na czas Świąt Wielkiej Nocy przybywam do Was z ciepłymi słowami pomyślności.

Życzę Wam rodzinnych, spokojnych chwil, pełnych radości i dobrego słowa.
Abyście cieszyli się z każdej minuty spędzanej razem przy stole i jak najlepiej celebrowali rozmowy, żarty oraz wspólne przekomarzanie się.

Nas w tym roku czeka - jak zawsze - Wielkie Obżarstwo, bowiem w gronie rodziny swojej i męża, będziemy konsumować same pyszności.


A jak coś jest pyszne to kalorii nie liczymy!

A Wy jak spędzacie Święta?


obrazek pochodzi stąd
 Klik!

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Ja już jestem tak najedzona, że zaraz pęknę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy Easter, enjoy your feast! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych , wesołego Alleluja 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i spokojnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Staram się w święta odpoczywać. :) Wszystkiego dobrego z okazji świąt i mokrego dyngusa! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych Świąt.

    Ps. Ja spędzam je jak co roku sama, bo mój maż pracuje. ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy Easter! Hope you had a blessed one!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że trochę po czasie, ale życzę Wesołych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałego świątecznego czasu!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Również życzę Wesołych Świąt!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego z okazji Świąt, Kathy!
    Cóż, wczoraj było jakoś mało świąteczne, dziś to nadrobiliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja Ci życzę zdrowia i wszelkiego dobra na ten czas poświąteczny już. Bo święta jak to święta kończą się za szybko zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że Święta były udane! :) Mi minęły spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę zdrowych i wesołych świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy Easter, Kathy! In Russia in 2021 we celebrate Easter on 2nd May.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszelkich pomyślności w życiu! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru