GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 29 kwietnia 2021

2686. Essence Metal Shock Eyeshadow metaliczny cień do powiek

 Witajcie!

Dziś czas na make up powiek.

Będę mówić o Essence Metal Shock Eyeshadow metaliczny cień do powiek.

Słowo od producenta: "Metal Shock Eyeshadow to produkt, który spełnia długą listę oczekiwań najbardziej wymagających klientek. Kremowe, łatwo rozprowadzające się cienie są przyjemne w aplikacji i mocno napigmentowane. Wybierz ulubiony efekt - metalicznego koloru."

Produkt w okazałości:







Mój odcień:



Aplikator:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność specyfik ten znalazłam w paczce z kosmetykami na Allegro. Normalna jego cena to ok. 15 zł.
 Zapach bez zapachu jakiegoś specyficznego.
 Konsystencja: cieniowa w płynie.
 Opakowanie i pojemność: plastikowy, przezroczysty pojemnik z aplikatorem jak do pomadki, z czernią i srebrem napisów od producentów. Pojemność: 3,5 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na rok użytkowania.
Działanie: średnie. Zacznę do tego, że rzadko używam produktów Essence. Nie jest to jakaś specjalna animozja do marki czy generalnie do jakości ich produktów, ale po prostu, że nie czuję potrzeby kupowania Essence. I tyle. Na rynku kosmetycznym - zarówno tym stacjonarnym jak i online - w tym momencie mamy bowiem taki wybór różnego rodzaju cudów i cudeniek, że ciężko doprawdy przetestować wszystko jak leci. Dlatego też - nie powiem że nie - nawet ucieszyłam się, że w wylicytowanej za grosze paczce mazideł, trafił mi się powyższy cień do powiek. Nie czekając na oklaski, od razu przystąpiłam do testów gagatka. Co o nim sądzę? Ano jest poprawny. Ma całkiem ładny, nasycony pigment, który dobrze wygląda na powiece i ślicznie skrzy się. Można go stosować albo na całą powiekę - bardziej w makijażu wieczorowym niźli dziennym - lub jako interesujący akcent w postaci kreski lub błysku w kąciku oka. Oko potraktowane tym cieniem nabiera głębi, charakteru i cudownej wielowymiarowości. Niestety nie jest to efekt długotrwały, gdyż cień ma nieprzyjemną tendencję do rolowania się - jeśli nałożymy go za dużo - i to nawet na bazie pod cienie... Dlatego trzeba uważać z nadmierną aplikację produktu i dozować go z umiarem. Warto też dodać, że specyfik nie podrażnił mnie ani nie uczulił, a do tego był tani i wydajny. Myślę, że metaliczny cień do powiek z Essence można spokojnie wypróbować na jakaś krótkotrwałe, luźne imprezy, gdy to nie potrzebujemy mieć perfekcyjnego looku przez całą noc. Ja osobiście nie wrócę do produktu ponownie, bo jakoś nie zachwycił mnie na tyle mocno.   

 Ocena: 3/5 

Miałyście?

Kathy i Leon

55 komentarzy:

  1. Thank you, Kathy! Welcome to my Cat Vasya Blog! I have a new post.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like this, it's so diferent

    OdpowiedzUsuń
  3. I love this kind of products but some of them do not barely last.

    OdpowiedzUsuń
  4. It looks good, but I do not use eye shadow these days. I'm too old! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój kolor. Zresztą widzę po Twojej recenzji, że szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój kolorek, ale rzeczywiście kolor ma głębie, szkoda że nie trwałą : )
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja przeczytałem: "czas na upominek" - i kto wie czy rzeczywiście nie jest to dobry pomysł na upominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie nie zachwyca ten cień . Taki średni z tego co piszesz. Lubie z esense róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh, I am sure it has it's dramatic flare.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nigdy nie miałam żadnego cienia z Essence, do tej pory tylko lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, ale dla mnie zbyt ciemny i nie wyglądałabym w nim raczej zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć,
    Przepraszam, że to nie było to, czego się spodziewałeś. Nie sądzę, żeby ten produkt przykuł moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mój odcień, ale lubię kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek bardzo ładny, ale szkoda, że się roluje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!
    I have one, but in crayon format, so to speak. and I like it a lot, it lasts a long time and it pigments very well.
    Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda tej trwałości, bo kolor fajny, choć znając mnie, pewnie zbyt często bym nie używała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice color
    I love it
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Muchas gracias por pasarte por mi blog, yo también me quedo por el tuyo que es sumamente genial 💗

    Un

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam i nawet nie będę go sprawdzać.

    OdpowiedzUsuń

  20. Too bad it let you down, even though it has a nice color. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dla mnie, taki mocny kolor i myślę, że trzeba mieć wprawę w używaniu go :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety produkt Cię rozczarowuje, może formuła powinna być łatwiejsza w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy, taki mocno metaliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!! it looks so pretty, I really like the color. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tiene un color super bonito, me ha gustado mucho
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłej majówki 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor ładny, ale te rolowanie się nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny kolor szkoda tylko, że się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam i chyba raczej nie będę próbować :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam i raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znałam tego produktu, aczkolwiek zbytnio mnie nie zaciekawił.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety produkt nie dla mnie, za dużo błysku, połysku - ja wolę coś w macie - ale dla każdego coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam produkty od essence, nigdy mnie nie zawodzą. Śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli ma tendencję do rolowania, to u mnie na bank by się to źle skończyło ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorek idealny na imprezę :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  36. look so different....

    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię metaliczne cienie❤

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten odcień jest metalicznie zielony? To jest cień dla mnie, lubię zielonymi odcieniami podkreślać i powiększać moje zielone oczy🌞 Chociaż wygodniej aplikuję się cienie prasowane.

    OdpowiedzUsuń
  39. On jest chyba niebiesko-stalowy, bardzo ciekawy kolor👌

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie nie dla mnie, nie czułabym się dobrze w takim makijażu...

    OdpowiedzUsuń
  41. Achei linda a cor, poderia usar mas apenas pra uma festa a noite.
    💌😘

    OdpowiedzUsuń
  42. Even if the product itself was unimpressive, your pics are splendid indeed. Love the lace! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zupełnie nie mój kolor :) Nie jestem też fanką takiej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru