GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 29 marca 2021

2667. Hajże na kwarantannę, cz. 1!

 Witajcie!

Jestem na kwarantannie.
Od zeszłego tygodnia.

Jak do tej pory skutecznie udawało unikać mi się tego nieprzyjemnego stanu, natomiast w momencie, gdy w ubiegły poniedziałek się dowiedziałam, że koleżanka z sekretariatu otrzymała wynik pozytywny, tak odwrotu nie było...

Na początku, gdy powyższa wirusowa wiadomość wyszła, zostało przeprowadzone Wielkie Śledztwo, kto kiedy, jak długo miał styczność z covidową koleżanką.
Zeznania wszystkich spisano do kajeciku dyrektorskiego, w efekcie czego uchwalono, że mamy udać się do domu i się odseparować od reszty szkoły.
Coby obserwować swoje zdrowie.

I tak oto zostałam wysłała przez dyrektorkę na przymusową odsiadkę domową... wraz z połową innych pracowników administracji szkoły. 
I siedzimy sobie w domu.
Oczywiście każdy w swoim.

Jest śmiesznie.

Po 24 godzinach od momentu zgłoszenia sanepidowi naszej kwarantanny, otrzymałam telefon z jakiegoś warszawskiego automatu, że jestem na kwarantannie (o ciekawostka!) i mam stosować się do zaleceń i nie opuszczać miejsca pobytu pod żadnym pozorem, nawet aby wynieść śmieci.

A przy okazji, żeby mi nudno nie było, czym prędzej zainstalować muszę aplikację "kwarantanna domowa".
Bo to konieczne, obowiązkowe, a jak tego nie zrobię to będzie kara.
Sroga.
Pieniężna.

No chyba, że smartfona z Internetem nie mam, to wtedy mogę złożyć stosowne pismo przez Internet (sic x2, bo osobiście przecież nie mogę), ale jakbym śmiała próbować wykiwać naszą władzą, to ponownie grozi mi kara.
Sroga.
Pieniężna,
I więzienie, za składanie fałszywych oświadczeń.

Pomna powyższego ryzyka i nie chcąca stracić Wielkich Pieniędzy, aplikację ową więc założyłam.
Bawię się z nią świetnie.

Ale o przypałach aplikacyjnych może napiszę już w drugiej części...
...bo tymczasem muszę cyknąć sobie selfie.

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Dear Kathy, you must obey your school director. Stay healthy and be happy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam jakie są cyrki z tą aplikacją. Śmiech na sali.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dzięki tej domowej aplikacji Carantina możesz poczuć się dobrze podczas okresu kwarantanny.
    Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia.
    Zadbaj o swoje zdrowie..
    Miłego dnia
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam też na kwarantannie z tą aplikacją, dzwonienie do mnie w niedzielę o 7:00 żeby zrobić zdjęcie to lekka przesada. Ja niestety miałam covida i mogłam spać jak kamień przez pół dnia i czołg by mnie nie obudził. Było to trochę stresujące czy usłyszę jak ktoś dzwoni. Życzę żeby czas szybko minął : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I hope you stay safe and sound at home dear!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie póki co ominęła ta przyjemność. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh dear, I'm sorry to hear it. Stay safe at home! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj spokój, ta aplikacja to jakiś żart. I to bardzo nieśmieszny...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój syn miał kwarantannę z tą aplikacją. Powodzenia , miłego dnia 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  10. To będziesz miała trochę czasu na poczytanie lektur i obejrzenie telewizji. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie żadna przyjemność, być więźniem w swoim domu... Ale co zrobić. U mojege kuzyna z kolei wykryto u jednego z pracowników covida, ale nikt nie poszedł na kwarantannę, pomimo że mieli z nim kontakt... To dopiero dziwne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja to przeszłam w październiku jak rodzice chorowali

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm sory to hear it...wishing health...

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieje ze szybko i zdrowo Ci minie ta kwarantanna .

    OdpowiedzUsuń
  15. Aplikację najlepiej zamienić na dobrą książkę, film. Taka kwarantanna może być też świetnym odpoczynkiem i tego właśnie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hears hoping you can stay calm and get some rest and will be back to work soon. It is interesting how the internet plays such a big factor in all of this. Here, in the states you are to sign up for the vaccine and you never hear anything back. Then suddenly at work I was sent a link and before I know it I am in line for the vaccine. Happy blogging!

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze. hehe Nie wiedziałam, że to aż tak jest. :D Fajnie, że dowiedziałaś się na kwarantannie będąc, że na niej jesteś. Najważniejsze byś dziadostwa nie miała, cieszę się, że masz dobry humor i też mi się buzia uśmiechała. :))) Zdrówka kochana, fajna z Ciebie osoba. :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Co za sytuacja, życzę szybkiego powrotu do zdrowia, w międzyczasie bądź szczęśliwy i oglądaj dużo telewizji. Dbaj o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Współczuję, ale przynajmniej będziesz miała czas na pisanie postów na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, a co jeśli ktoś jest w średnim lub starszym wieku i nie ma smartfona, a może nawet i komputera!?
    Dużo zdrowia życzę i oby się okazało, że koleżanka jednak Cię nie zaraziła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę bawią mnie te sytuację z tą aplikacją. Czekam na twoją.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby kwarantanna okazała sie tylko kwarantanną i nic sie na niej nie objawiło. Ciekawe czy oprócz aplikacji będziesz też miała wizyty policji. "Pani otworzy okno i nam pomacha". :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta aplikacja to śmiech na sali. Trzymaj się kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Absurd goni absurd... Zdrowia życzę i rychłego zakończenia kwarantanny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby szybko minęło, ja na całe szczęście nie musiałam korzystać z tej "cudnej" aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello!! I hope you're fine and everything goes well.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby czas na kwarantannie minął Ci szybko i pod znakiem przyjemności, które to złagodzą mniej przyjemne myśli o niezbyt fajnych rzeczach, w tym o wiadomej apce. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  28. Patrz, a kasjerki i sprzedawców nie łapie... xD U Nas jak jest pracownik z pozytywnym wynikiem to jest wiadomość, że ktoś na kwarantannie i mamy monitorować swój stan zdrowia xD Powodzenia w zamknięciu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Take care of yourself . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Też byłam niedawno na kwarantannie dziesięciodniowej i miałam te same przygody z telefonami i aplikacją co ty;) Czas mi szybko minął i przynajmniej trochę odpoczęłam od robotyxD

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam różne historie z kwarantanny i z tą aplikacją, więc pewnie niedługo wszystko się sypnie i nawet selfie nie będziesz musiała robić :D A w praktyce i tak nikt tego nie sprawdza ;) Miłego odpoczywania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ¡Hola!
    Mucha salud para ti. Cuidate mucho.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru