GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 24 marca 2021

2667. Wiosenne promocje z Douglas.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na pachnące wiosną promocje kosmetyków.

Oto co kuszącego przygotował dla nas Douglas.pl:



A Wam coś wpadło w oko?

Kathy Leonia


33 komentarze:

  1. Własne szukam dla siebie jakiegoś nowego zapachu na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Good work, Kathy! Stay young and healthy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great products with great price!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duże promocje. Mam punkt 5 Armani Si uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wybrałabym dla siebie coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  6. I am so looking forward to spring! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam niedawno ten zestaw cieni i jestem bardzo zadowolona : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz nic nie kupuję , zapasy porobione;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw 4 poleciłbym jako prezent dla kobiety (dziewczyny). :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Armani My Way są na mojej chciejliście :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zaglądać do tej perfumerii ale kupuję tylko na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gracias por las recomendaciones. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie byłam z Douglasie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!! everything looks so nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapach My Way chodzi za mną już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziś byłam w dwóch miejscach z kosmetykami. Dobrze, że karta płatnicza to wytrzymała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Paleta cieni bardzo kusząca, acz przyznam, że droga. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great promotions! Thanks for the post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sheido ciekawi, ale póki co się nie skusiłam ze względu na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przygarnęłabym perfumy Paca Rabanne! :) My way też kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love this Armani Parfum, i have it!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie najbardziej wpadła w oko ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem pod oczy Shiseido chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  24. I like perfumes, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat z takich rzeczy niczego nie potrzebuje, życzę miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapach Paco Rabanne interesujący :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru