GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 11 marca 2021

2657. Avon Mark nawilżający błyszczyk do ust nadający objętość

 Witajcie!

Dziś czas na usteczek błysk.

Słowo od producenta: "Błyszczyk do ust Avon Mark nada Twoim ustom piękny wygląd.

Właściwości:
dodaje ustom większej objętości

błyszczy się
długotrwały efekt

Sposób użycia:
Nanieś odpowiednią ilość błyszczku na usta, aby uzyskać natychmiastowy efekt większej objętości."


Produkt w okazałości:





Mój odcień to Pink Pout:



Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt można znaleźć na Notino.pl za ok. 24 zł.
  Zapach: słodki, owocowy.
 Konsystencja: błyszczykowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, przezroczyste, z pędzelkowym aplikatorem i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 7 ml.

Wydajnośćbardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że moja dawna niechęć do wszystkich błyszczyków świata - bo się kleją, lepią i wszystko brudzą - przeminęła z wiatrem i naprawdę polubiłam się z niektórymi gagatkami. Myślę, że spowodowane jest to tym, że jako blogerka kosmetyczna z kilkuletnim już stażem, stałam się bardziej otwarta i tolerancyjna na drobne niuanse różnych mazideł. Delikatne lepienie się czy klejenie produktu nie stanowi już dla mnie problemu, zwłaszcza, jeśli - dla kontrastu - takowy specyfik ma dobre właściwości odżywcze czy też ładny kolor.  I tak też sprawa ma się z błyszczykiem Avon, który to jest miło nawilżający i treściwy. Moje usta po aplikacji produktu prezentują się cudnie; są naturalnie podkreślone, delikatnie zaróżowione i uroczo połyskujące. Jakby tego było mało, błyszczyk odżywia i koi moje wiecznie wysuszające się wargi, dzięki czemu nieestetycznie wyglądających skórki poszły w niepamięć. Co natomiast ze zwiększeniem objętości ust? Cóż, nie zauważyłam po nałożeniu mazidła "porostu" moich warg, ale też nie oczekiwałam tego jakoś mocno. Warto wspomnieć, że produkt nie podrażnił ani nie uczulił mnie. Jedynym małym minusem jest fakt, iż błyszczyk nie jest zbytnio trwały i szybko się zjada, ale ponowna aplikacja specyfiku w ciągu dnia nie stanowi dla mnie żadnego problemu. Polecam wypróbować.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

55 komentarzy:

  1. great dear!!!Have a nice day!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Porost ust hahahahaha :D zrobiłaś mi dzień:D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, używam tylko zwykłych pomadek ochronnych z Lidla:)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's a tone really kind for spring

    OdpowiedzUsuń
  5. Здравствуйте, Кэти! Блеском для губ пользуюсь летом. Такого не было, взяла себе на заметку.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie jest trwały, ale ogólnie jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że się spisał ! ; ) nie miałam go jeszcze ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dawno nie zamawiałam nic z Avonu, ale w sumie ja lubię od nich tylko ze dwa zapachy, w które zaopatruję się raz na jakiś czas...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taki kolorek, więc chętnie skuszę się na powyższy błyszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny produkt! :)
    Kiedyś błyszczki nie cieszyły się moim zainteresowaniem; obecnie bardzo lubię mieć je w swojej kolekcji kosmetyków.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię je, mam trzy kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very interested article! Thanks for sharing! 🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieki temu miałam powiększające błyszczyki Avon, całkiem nieźle je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten błyszczyk ale chyba inny odcień. Bardzo jestem z niego zadowolona mimo że nie powiększa ust 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh the color is really pretty
    xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio miałam tak suche usta, że pomadki odstawiłam na bok i często wybieram błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Od lat nie miałam nic z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny kolor, ale ostatnio nie maluję ust, bo mnie wkurza, jak mi się maseczka przykleja do nich :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już całe wieki nie miałam nic do ust z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może wypróbuję, ale w promocyjnej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice shine, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam, daleko mi do błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa, jak wygląda ten błyszczyk na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I'm a big lipgloss fan. This look good!

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje pierwsze błyszczyki były z Eveline ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem czy pasowałby mi taki perłowy błyszczyk, ale produkt wydaje się ciekawy. :)
    Pozdrawiam, Werka

    OdpowiedzUsuń
  28. Hello!! it looks so pretty!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tego produktu, ale chętnie bym się na niego skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Już raz pisałam ze rzetelna recenzja ale Avon mnie nie przekonuje do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. Też bardzo lubię ten błyszczyk, choć po błyszczyki sięgam raczej latem. Teraz nie wiem jak to będzie, bo te maseczki...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cukiereczek :) Cudnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio zrobiłam zakupy w Avonie po x latach. Tusz na razie jest ok, lakier do paznokci ma ładny kolor, ale szybko się ściera ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kolor :) Uwielbiam błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. dawno nie miałam błyszczących błyszczyków ale przecież takie było ich założenie, może po niego sięgnę choć teraz bardziej modne są maty i trwałe formuły

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam kiedyś podobny ale zostawiał jednak kolor, coś ala szminka. Jednak ten błyszczyk jako nawilżacz ust może być. :) Lubię takie błyszczyki, które nakłada się takim niby pendzelkiem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja sama mam ciągle taką właśnie trochę niechęć do błyszczyków ale do niektórych się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Very detailed and honest review of the product! Kudos to you, Kathy!
    I like a good lip gloss, and the above seems to meet my needs.

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kolor na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam błyszczyki Avonu! Jestem ciekawa jak ten by się u mnie sprawdził. Ładny, delikatny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie, niestety zbyt błyszczący. Na co dzień wolę mat.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię czasem błysk na ustach :)
    Znam ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ¡Hola! Es un bonito color, creo que lo usaría a diario, gracias por compartir. Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie się właśnie błyszczyki też źle kojarzyły przez swoją kleistość. Ostatnio nie korzystałam z nich, ale może spróbuję. Ładny kolor, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru