GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 23 marca 2021

2664. Misslyn Beach Please! Bronzing & Contouring puder brązujący

 Witajcie!

Dziś czas na twarzy opalenie.

Będę mówić o Misslyn Beach Please! Bronzing & Contouring puder brązujący.

Słowo od producenta: "Nadaje się idealnie do podkreślania kości policzkowych, można też stosować go na całej powierzchni twarzy, szyi o dekoltu w celu uzyskania subtelnego brązowego blasku. 

Misslyn Beach Please Bronzing & Contouring Powder gwarantuje matowe wykończenie, długo utrzymuje się na skórze i nie tworzy smug. 

Puder jest również prawdziwą atrakcją pod względem wyglądu: opakowanie z pop-artowym wzorem sprawia, że czujesz się jak w lecie, a zintegrowane lustro sprawia, że ten stylowy bronzer jest idealnym towarzyszem w podróży!"

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt kupiłam na Allegro za ok. 10 zł. Normalna jego cena to 30 zł.
Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: pudrowa, kamienna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie plastikowego puzderka z uroczą hawajską kobitką na tle palm zielono-żółtych palm i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 6 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że bronzer to takie moje małe, kosmetyczne solarium i najlepsza forma opalania się przez cały rok. Z racji na swoją bladą i delikatną karnację, nie jestem i nigdy nie byłam bowiem zwolenniczką leżenia do góry brzuchem i smażenia się na słońcu. Wychodzę z założenia, że lepiej być zdrowszą córką młynarza, niźli brązową Indianką. Dlatego też nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez użycia bronzera. Ten produkt nie dość, że naturalnie opali mi skórę to jeszcze nada mojej buzi zdrowego wyglądu. Dzięki temu czuję się jakoś tak bardziej "wyraźnie" i sexi. Bronzer z Misslyn 
daje mi więc wszystko to, na czym mi zależy, a nawet więcej, bowiem śmiało mogę go używać także jako cień na załamanie powieki. Tu jednakże trzeba pamiętać, aby nie przesadzić z ilością nakładanego produktu, gdyż bronzer ten jest niesamowicie napigmentowany i wystarczy dosłownie ociupinka, aby osiągnąć pożądany efekt. Warto wspomnieć, że specyfik trzyma się na skórze ok. 8 godzin i to bez rolowania czy ciastkowania naniesionego wcześniej podkładu czy pudru. Gagatek  jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia. Chętnie sięgnęłabym jednak po nieco chłodniejszy odcień, bowiem powyższy jest nieco dla mnie za mocny. Ale i tak polecam wypróbować cudaka z Misslyn!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Jakie opakowanie. Niezły bronzer.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie tego bronzera przyciąga uwagę. Chętnie kiedyś przetestuję ten bronzer :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, I couldn't do it. Interesting, though.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego bronzera 🙂
    Też jestem bladziochem i tak samo jak Ty nie wyobrażam sobie leżenia na brzuchu na słońcu 😉
    Bronzera używam tylko do konturowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Coś dla mnie! Bladzioch ze mnie straszny i ratuję się tego typu kosmetykami. Muszę tylko uważać, żeby nie dobrać zbyt ciemnego odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam jasną karnację, jestem ciekawa jakby u mnie zafunkcjonował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie Twoja rekomendacja, zapewne bym nawet nie spojrzała na ten produkt. Samo opakowanie kojarzy mi się ogromnie z jakimś odpustowym badziewiem;))) Ale skoro przekonujesz że dobry, to wierzę na słowo!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hola guapa, me parece muy buen producto. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego bronzera, ale opakowanie bardzo mi się podoba. Rzuca się w oczy i sam produkt ma ładny kolorek
    Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ciemny, a ja biała jak mąka :D Nie stworzylibyśmy udanego związku :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Bronzer potrafi całkowicie odmienić makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The product looks interesting.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten produkt.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Looks nice and the cover as well!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne opakowanie, ostatnio rzadko używam bronzerów😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten odcień dla mnie też byłby za mocny🌻

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również wolałabym inny odcień. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajnie się prezentuje, dla mnie odcień chyba w sam raz by był :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanką takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. It's a bit early for the beach, but better early than late:)
    Judging by your detailed review, the Mysslin bronzer is apparently quite a cool product1 Definitely worth buying and trying.

    OdpowiedzUsuń

  21. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo apetyczny kolor:) Jakość nigdy nie miałam okazji używać bronzerem.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru