GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 18 marca 2021

2661. Uzdrovisko fitoaktywny tonik-esencja bezwacikowy nawilżający i łagodzący

 Witajcie!

Dziś czas na skóry pielęgnację.

Będę mówić o Uzdrovisko fitoaktywny tonik-esencja bezwacikowy nawilżający i łagodzący.

Słowo od producenta: "Skutecznie przywraca naturalne PH, będąc jednocześnie dla skóry źródłem składników łagodzących, nawilżających i wygładzających. Nie wymaga używania wacika! Naturalnie!

DLA KOGO?

Dla każdej kobiety niezależnie od typu cery, która poszukuje aktywnych, naturalnych formuł o wielkiej sile przywracania skórze naturalnego pH po myciu, łagodzenia i nawilżania. Stawia na naturalne, aktywne, zaawansowane rozwiązania, by intensywnie - już w pierwszym kroku - dbać o aktywną pielęgnację i piękno skóry. Ceni naturę popartą nauką dla maksymalnych efektów! 

 

SKŁADNIKI DOBRE Z NATURY

Selektywne. Wyizolowane. Naturalne.

Takie są nasze składniki roślinne. Najwyższej jakości „esencje”, standaryzowane i mianowane na aktywne molekuły. Bo warto patrzeć głębiej, by odkrywać to, co naprawdę działa

 

100% napar z nagietka i dziewanny  – stanowi główny składnik toniku. Nagietek i dziewanna wykazują działanie łagodzące (także w przypadku podrażnień i stanów zapalnych, wpływają na przyspieszone gojenie.

Ekstrakt z nagietka – standaryzowany na rutynę, o silnych własnościach łagodzących i wspomagających gojenie. 

Kwas hialuronowy 4D – multicząsteczkowy, działający wielopoziomowo, supernawilżający.

Syrop węglowodanowy: wykazuje silne własności zmiękczające, powlekające, ochronne i rewitalizujące.

 

EFEKTY DOBRE Z NATURY

...abyś mogła cieszyć się swoim wyglądem. Tym jaka jesteś. Naturalnie!

Ten tonik-esencja:

  • przywraca skórze naturalne pH po myciu,
  • dzięki naparom i ekstraktom działa łagodząco, wzmacniająco i rewitalizująco,
  • poprawia nawilżenie, ograniczając utratę wilgoci,
  • odświeża, zmiękcza, wygładza,
  • zapewnia odczucie świeżości.

 

SPOSÓB UŻYCIA

1-2 krople toniku rozprowadzić palcami po całej skórze twarzy i szyi - tonik nie przecieka przez palce. Pozostaw do wchłonięcia. Stosuj codziennie rano i wieczorem, jako aktywne przygotowanie i wzmocnienie pielęgnacji. Nie używaj wacika - bądź ECO!​."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:





Skład:



Otworek:


Szczegóły:


Cena i dostępnośćprodukt dostałam z paczce z tzw. gifami z ostatniej konferencji Meet Beauty, o której możecie poczytać tu tu. Normalnie kosztuje ok. 30 zł na stronie producenta.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: wodna, tonikowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z pomarańczowymi elementami i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 150 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że dawno już nie używałam produktów marki Uzdrovisko. Znałam oczywiście firmę i korzystałam wcześniej z ichniejszych mazideł, ale przez nadmiar zapasów długo nie sięgałam po żadne, kosmetyczne nowości. Na całe szczęście, gdy nieco się "odgruzowałam", tak oto dokopałam się wreszcie do powyższego cudaka. I zakochałam się w nim od pierwszego użycia. Jest to po prostu tonik idealny. Czemu? Ano temu, że cudownie działa na moją kapryśną, tłusto-mieszaną skórę. Przede wszystkim, stanowi taką kropkę nad "i" podczas wieczornego demakijażu twarzy. Tonik zaaplikowany - a raczej wklepany - na oczyszczoną wcześniej skórę, prześwietnie ją łagodzi, jednocześnie nawilżając i dając uczucie komfortowego matu. Buzia jest odświeżona, nawilżona i zrelaksowana oraz gotowa na przyjęcie kremu lub serum. Dodam, że tonik delikatnie ogranicza nadmierną produkcję sebum oraz ładnie niweluje rozszerzanie się porów. Warto wspomnieć, że specyfik jest wydajny, ładnie pachnie i - co najważniejsze - nie podrażnia. Myślę, że każda z nas powinna mieć takiego gagatka włączonego do swojej pielęgnacyjnej rutyny. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. This looks good. Have a great day! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona i to na 100%. nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać świetny produkt:) Nigdy nie miałam przyjemności go używać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Calendula is a really calming active!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze, ale właśnie szukam jakiegoś toniku. Super że się spisał : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam go! Piękny zapach i mega wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego jeszcze nie mialam, ale sie koniecznie skusze

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie wygląda na dobry i skuteczny produkt 😏.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten produkt, ale jeszcze nie uzywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy muszę go poznać bliżej

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale kojarzę markę z samymi dobrymi opiniami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o Uzdrovisco ale jeszcze nic z tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki, ale skoro ten kosmetyk jest taki zacny, to chyba muszę ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem pewna czy to dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Excellent! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że istnieją bezwacikowe toniki! Dzięki, to bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam nic z tej marki, ale po Twojej recenzji czuję się bardzo zachęcona, by to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez wacika? Przecież to się nie da. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Que gran producto parece, me ha gustado mucho!!!
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale ciekawią mnie ich produkty. Muszę w końcu coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachęciłaś mnie do zakupu! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam jeszcze nic z tej marki.... nie wiem jak to się stało:D

    OdpowiedzUsuń
  23. well description of good skincare product....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for the recommendation you see a great product. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze wiedzieć , że to dobry produkt. Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa propozycja. Ja też mam trudną cerę, może czas wypróbować taką opcję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Firmę znam tylko ze słyszenia, ale chętnie przetestowałabym coś tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mnie zaciekawił ten tonik, z chęcią bym go wypróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciągle go mam i naprawdę lubię, w sumie pierwszy mój tonik, który używam z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello!! a really good and interesting post. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Toniku nie miałam, ale skusiłam się na inny kosmetyk marki ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru