GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 15 marca 2021

2658. Przegląd nowości kosmetycznych z Sephora

 Witajcie!

Dziś czas na cykl postów związanych z nowościami kosmetycznymi, jakie można ucapić w różnych drogeriach.

Zaczniemy od Sephory.

Oto co ciekawego można tutaj znaleźć:



A Wam coś wpadło w oko z powyższych cudaków?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Ten korektor chciałabym wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I want to try Tarte concealer

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygował mnie YSL Touche Eclat Le Teint podkład rozświetlający i chętnie się przekonam, czy mi przypasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. o, właśnie mam kupić korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zaciekawił mnie ten korektor

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie po drodze mi do Sephory, nigdy nic tam nie kupiłam. Na ten moment niczego nie potrzebuje, bo jestem po kosmetycznych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto wiedzieć, że są takie nowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. podkład rozświetlając YSL Touche Eclat Le Teint mogłabym mieć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Balsam do ciała zaciekawił. :) Miłego poniedziałku kochana. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie interesuje punkt 2, 3 i 4. Miłego dnia 🌷🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Sephorą nie po drodze mi - wolę Douglasa 😊
    Nic mi niestety nie wpadło w oko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Na numer 6 bym się pokusiła. Szkoda, że trójeczka to mydełko, a nie bronzer, bo wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam do ciała szczególnie mnie zaciekawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hola! Buenos productos, gracias por compartir. Besos

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat z tych rzeczy nic mnie nie kusi, ale może to lepiej. Moja lista życzeń i tak jest długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna zastanawiam się nad korektorem Tarte. Podkład YSL również zbiera wiele pochlebnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tych produktów, ale chyba nie na moją kieszeń :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe nowości kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. I want to try this products... thanks for your sharing :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie kusi cała marka Tarte, najbardziej ten korektor i palety cieni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę ciągle o tym korektorze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! I didn't know these products, but they look really nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Добрый день, Кэти! Меня заинтересовали 2 и 5 пункты.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kremowy korektor wygląda ciekawie, ja używam tego Sephory, też nie jest zły:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru