GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 25 marca 2021

2666. Avon True Glow Drops Bronze & Glow płynny rozświetlacz z zakraplaczem

 Witajcie!

Dziś czas na błysk i blask.

Będę mówić o Avon True Glow Drops Bronze & Glow płynny rozświetlacz z zakraplaczem.

Słowo od producenta: "Rozświetlacz Avon True nada Twojej twarzy zdrowy wygląd pełen witalności.

Właściwości:

  • doskonale rozświetla twarz
  • dodaje skórze świeżości
  • poprawia odcień skóry

Sposób użycia:
Nanieś na miejsca twarzy, które chcesz podkreślić i rozświetlić."

Produkt w okazałości:




Od producenta:



Mój odcień:



Pipetka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Notino za ok. 30 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie szklane z pipetką i z czarnymi napisami producenta. Pojemność: 14 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy na dwa lata używania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że rzadko sięgałam po rozświetlacze płynne. Jakoś takoś nie do końca bowiem opanowałam jeszcze odpowiednią technikę ich nakładania. Moje wcześniejsze wesołe próby rozświetlania twarzy na mokro kończyły się zwykle jedną wielką plamą na kościach policzkowych i totalną dramą wyglądową. Niemniej jednak, blogerka kosmetyczna wytrwałą jest i nigdy się nie poddaje w swoich makijażowych przygodach. Dlatego też, podczas buszowania na Notino, wzrok mój spoczął na powyższych cudaku z Avon, na widok którego stwierdziłam, że to będzie mój egzemplarz do testów praktycznych I była to dobra decyzja, bowiem jest to zacne w użytku i działaniu mazidło. Przede wszystkim, rozświetlacz ten ma odpowiednią konsystencję do makijażowych zabaw na mokro, gdyż nie jest ani za lejący się ani za gęsty. Dzięki temu wiemy, nie zrobimy sobie nim krzywdy i możemy rozsądnie stopniować jego poziom blasku i błysku. Ja najczęściej nanoszę odrobinę specyfiku na dłoń, a potem opuszkami palców wklepuję produkt na moje kości policzkowe. Zdarzy mi się także, że ociupinkę gagatka nakładam pędzlem w zewnętrznym kąciku oka, ot tak dla świeżości spojrzenia. Buzia wtedy prezentuje się zdrowo i promiennie. Dodam, że rozświetlacz Avon dobrze dogaduje się z podkładem i nie waży się w ciągu dnia. Myślę, że jest to produkt wart kupienia, bo jest bardzo wydajny i uniwersalny kolorystycznie. Warto też wspomnieć, że specyfik nie podrażnia, nie zapycha. I na koniec bardzo ważna rzecz, o której muszę wspomnieć przy okazji całego procederu konturowania na mokro. Pamiętajcie, że tu najważniejszą zasadą jest konsekwencja konsystencji, tzw. jeśli używamy rozświetlacza płynnego to takowy winien być też bronzer, np. Avon True bronzer kremowy w sztyfcie. To zapewni nam ładne, naturalnie wyglądające przejście między bronzerem a rozświetlaczem, nie niszcząc naniesionego wcześniej fluidu, dzięki czemu cały makijaż utrzyma się dłużej.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taką formę rozświetlaczy: ) Wygodnie się nakłada, ale od Avon jeszcze nie miałam: )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks good, I love Avon products! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Qué bonito, yo antes usaba muchas cosas de la marca pero ahora hace tiempo que no tengo nada de Avon. Un beso

    OdpowiedzUsuń
  4. great product dear!!Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam obecnie z Nyxa takie coś , rozswietlacz w płynie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie miałam żadnej kolorówki od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówię go sobie właśnie na notino, uwielbiam podkłady dające efekt rozświetlenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mialam. Raczej mnie Avonowe podkłady nie przekonywały. A jednak teraz mam ochotę sie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie tylko rozświetlacz w kamieniu, taki wydaje mi się najwygodniejszy. Kropelek nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam takiego rozświetlacza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam i nie znam . Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj po raz pierwszy dowiedziałem się, że jest coś takiego, co nazywa się rozświetlacz. Słowo "rozświetlacz" podkreśla mi przeglądarka na czerwono.

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam żadnego płynnego rozświetlacza a ten wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go, ale wersje w kamieniu przekonują mnie bardziej niż płynne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie kosmetyki tej marki się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń

  16. Great product I send you a kiss, Thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  17. Tym razem nie dla mnie. Nie umiem malować się płynnym rozświetlaczem

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przetestuje na sobie ten rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja raczej nie używam takich kosmetyków, może kiedyś się na niego skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie dla mnie . Mimo to jak zawsze świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbuj je bardziej rozetrzeć żeby pokazać blask :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Produktu nie znałam, ale może kiedyś skuszę się przetestować :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego produktu i nie używam takich, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ¡Hola!
    No sabía del producto, pero me alegro que te haya funcionado y gustado.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ten rozświetlacz, ale używam go raczej na opaloną skórę, więc niedługo przyjdzie jego czas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello!! it looks really nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa propozycja, mam jednak wrażenie, że ładny makijaż przy użyciu płynnego rozświetlacza to nie lada wyzwanie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam markę Avon, ponieważ moja siostra kilkakrotnie używała tego produktu, w tym stabillo.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie ♡
    Świetna recenzja :) Niestety nie znam tego produktu, ale chętnie poznałabym go bliżej :) Wygląda rewelacyjnie a ja jestem otwarta na wszystkie nowe kosmetyki ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam, ciekawa jestem!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam nigdy rozświetlacza w płynie jestem ciekawa, jakby się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Coraz bardziej przekonuje się do rozświetlaczy w tej formie

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie testowałam jeszcze płynnych rozświetlaczy. Super, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  34. Avon ma zawsze takie ciekawe opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam ten produkt, jest fantastyczny! Uwielbiam produkty Avon.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru