GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 marca 2021

2663. Wishlista z milanoo.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a fashion talk.

Oto milanoo.com, czyli internetowy sklep z modą, którego asortyment bardzo mnie zaciekawił.

Here is  milanoo.com, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!

Znajdziemy tu piękne sukienki dla kobiet, eleganckie topy i buty, czy różne akcesoria domowe.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
milanoo.com we can pretty dresses for woman, elegant T-shirts and shoes, and different home accessories.
All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


Warto wspomnieć, że w milanoo.com są naprawdę niskie ceny, świetnej jakości produkty i dostawa na cały świat. I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową lub przelew czy też PayPal.
Mamy ponadto 40 dni na zwrot lub wymianę zakupionego przez nas towaru.

Dodatkowo na pierwsze zamówienie mamy 10% zniżki.

In milanoo.com everything is simple; you can easily make and order and pay in many ways (for example via bank transfer or credit card or PayPal).
What if more you can also make an order from all the world.
And you have 40- day return od refund of guarantee.

Here you have also 10% discount on your first order.

 Z chęcią bym przygarnęła:

I would like to have:

a) 
Heel Sandals:

Klik!


Klik!


Klik!



Klik!

 


A Wam co się spodobało z milanoo.com?

What item from milanoo.com do you like the most?


Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Everything looks amazing!   

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne buty, zwłaszcza te pierwsze czarne. Uwielbiam takie duże szpile, choć chodzenie w nich to tragedia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone szpilki mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  4. I can't wear such shoes these days, just sneakers and boots! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne przedostatnie są spoko. Miłego dnia 🌺🌷🌷🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Some shoes are really fantastic!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra buty ale jak dla mnie za wysokie szpilki :D Chyba, że te ostatnie płaskie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efektowne buty, aczkolwiek zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego sklepu, ale mysle, ze na pewno sie rozejrzę :D mi podobaja sie gladiatorki, mam kilka par w swojej szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Just looking at these make my feet hurt. Cool post.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko chodze w szpilkach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale buty!!!! Pierwsze i drugie mi się najbardziej podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandałki z motylkami i oba modele "gladiatorek" wg mnie najfajniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty, szkoda że nie umiem chodzić na szpilkach;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam patrzeć na takie piękne butki ale z zakładaniem to już gorzej 😉nie byłoby gdzie wyjść w takich. Ale stronę chętnie odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, takie wysokie szpilki nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola! Yo también acabo de conocer la web y tiene un calzado maravilloso. Pásate por mi blog para ver mi selección! Hemos coincidido en unos ^^
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze trzeba będzie poczekać,aby spokojnie nałożyć takie buciki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne buty. Te pierwsze i białe zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne sandałki na szpilkach z motylkami! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice shoes I liked the red shoes. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. W home office takie szpile mi się nie przydadzą.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru