GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 marca 2021

2660. Aromaterapia w domowym zaciszu z Notino.pl!

 Witajcie!

Jak już wiecie, jestem perfumoholiczką.
Nieuleczalną, pełnowymiarową i nieustępującą w poszukiwaniach coraz to nowych woni.

Zapach to dla mnie najważniejsze dopełnienie całej stylizacji, które wyraża i reprezentuje moją osobę.
W zależności od tego, jaki mam humor, takie wybieram perfumy na dany dzień.

Będąc zatem wypachnioną od stóp do głów, nie mogę zapomnieć też o pomieszczeniu, w którym przebywam.

Dlatego też aromaterapia nie jest mi obca, gdyż od kilku już lat stosuję taką formę uprzyjemniania wolnych chwil, jakie spędzam w domu.

Oto moje top produkty z tej kategorii:


1. Millefiori Natural Almond Blush olejek zapachowy
2. Millefiori Natural White Mint & Tonka dyfuzor zapachowy z napełnieniem
3. Yankee Candle Dried Lavender & Oak wosk zapachowy
4. Yankee Candle Pebble ceramiczna lampa aromatyczna (Blue)
5. EP Line Rainbow musująca kula do kąpieli

Po ciężkim dniu, gdy wracam z pracy i głowę mam pełną różnych, cudnych pomysłów szanownej władzy, potrzebuję zdecydowanie choćby przysłowiowych minut spokoju sama ze sobą. 
Na pomoc mi wtedy spieszą ulubione woski lub olejki zapachowe, które niczym za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, niwelują natłok myśli w łepetynie i spięcie mięśni.

Czasem jednak, gdy nie mam siły ani mocy sprawczej aby rozpalać kominek z woskiem lub olejkiem, stosuję  metodę nieco szybszą i sięgam po błyskawiczne w działaniu aromatyzującym dyfuzory zapachowe w patyczkach.

A na koniec takiego wyczerpującego dnia miło jest się zrelaksować w ciepłej, gorącej kąpieli, gdzie cudnie pachnące kule do kąpieli umilają mi czas.

A Wy korzystacie z aromaterapii w swoim domu?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Kathy, have a look at my dolls in my blog "Magic lantern". Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czasami odpalić jakiś wosk, ale wiele zapachów powoduje u mnie ból głowy, więc muszę uważać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym taką musująca kulę do kąpieli, ale niestety nie mam wanny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu korzystam. Fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię woski zapachowe :*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma niestety aromatoterapii, ale za to mam kwiatki na parapecie, które cieszą moje oczy i nos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię przesiadywać w wannie, dlatego teraz mam prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosowałam Yankee Candle Dried Lavender & Oak wosk zapachowy i oceniam go całkiem dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystam, bo niedawno dopiero o tym usłyszałam,ale może zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  10. woski bardzo lubię, rzadziej świec używam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola!! me gusta mucho la aromaterapia, tengo varios difusores de enssencias. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko świeczki zapachowe 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio polubiłam mocniejsze świeczki i kadzidełka, relaksują mnie...są świetne ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!! those products look really nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  15. W okresie jesienno - zimowym lubię palić świece i czasem są to zapachowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na wszystko mam ochotę. Ja aromatyzuję się najczęściej świecami zapachowymi. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  17. Również uwielbiam zapachy i nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez popryskania się perfumami. Bardzo lubię świece, ale i woski, dzięki którym częściej można sobie pozwolić na zmianę zapachu. Często sięgam także po dyfuzor z patyczkami. Na co dzień raczej preferuję szybki prysznic, ale jeżeli natchnie mnie na kąpiel to nie obędzie się bez jakiegoś pachnącego płynu. Taka kula musująca również świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja korzystam. Świece zapachowe, olejki itp - stały element w moim domu. Również podczas kąpieli. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I like the number two
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam otaczc się pięknymi zapachami w domu. ��

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszelkie świeczki, woski i zapachy do domu:D

    OdpowiedzUsuń

  22. Thank you for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama nie stosuję aromatoterapii, ale może kiedyś dam szansę przeznaczonym do tego produktom. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru