GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 20 marca 2021

2662. Kilka słów o SPOTO CCIE CLUB!

  Hello!

Dziś czas na trochę informatyki.

Today it is time for a little bit of IT stuff.

SPOTO CCIE CLUB to zdecydowany lider, jeśli chodzi o kursy informatyczne online. Tutaj znajdziesz ogromny wybór kursów, kończących się egzaminem, a co za tym idzie - zdobyciem upragnionego certyfikatu i nabyciu cennych umiejętności w takich programach jak np.: Cisco CCNA, CCNP, CCIE, PMP, CISSP, AWS. SPOTO zaufało już ponad 75 000 000 klientów!

aws networking certification is The Leader Of It Certification Online Training Agencies. We Offer Different It Exam Products, Including Cisco CCNA, CCNP, CCIE, PMP, CISSP, AWS. Now, SPOTO Has Already Served More Than 75,000,000 Customers. 

SPOTO oferuje 100% prawdziwe egzaminacyjne pytania i odpowiedzi dla wszystkich kandydatów. Testy praktyczne są weryfikowane przez profesjonalną kadrę specjalistów z danego programu. 

SPOTO Offers 100% Real And Valid Exam Questions And Answers To All Candidates and 
aws certified solutions architect exam. These Practice Tests Were All Verified By Professional Tutors. 



A Wy lubicie tego typu online szkolenia?

Do you like online staff such as aws developer certification?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Ja uważam, że takie kursy i szkolenia są zawsze mile widziane w naszym CV.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkolenia online mają dużo zalet. A kurs informatyczny przez komputer wydaje się być bardzo sensownym pomysłem, przy takich możliwościach techniki jakie teraz mamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Free course ? Thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  4. It sounds good. Learning is always good! Valerie Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn ogarnia mój komputer jak sytuacja tego wymaga. Miłego weekendu 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe są takie kursy i wiem, że przez pandemie takie muszą być, ja jednak lubię indywidualne oko w oko : ) Warto się rozwijać
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kathy, I like online courses because I injoy learning.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś brałam udział w tego typu szkoleniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, pierwszy raz o tym czytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting to join them!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkolenia online to raczej nie dla mnie.
    Nigdy na takim nie byłam i raczej nie wybiorę
    Informatyka to tez "niezbyt moja " kategoria

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słysze :) Moze kiedyś się przyda ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze lubię się rozwijać i robić kolejne kursy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Robiłam sporo szkoleń on-line, to zawsze jakieś doświadczenie i dodatkowa wiedzą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli dotyczyłyby innej branży, to bardzo chętnie :) rozwój jest bardzo ważny

    OdpowiedzUsuń
  16. O tej stronie nie słyszałam. Przynajmniej tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę szkolenia w realu niż na żywo, bo wtedy jakoś bardziej przyswajam róże nieznane mi nowinki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim szkoleniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Learning online is really important now!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej firmy w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie korzystałem z kursów online.

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że szkolenia online są fajnym pomysłem.
    Jednak informatyczne to nie dla mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie szkolenia są mega fajne, aczkolwiek nie wiem czy bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru