GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 17 lutego 2021

2644. Odstawienie antykoncepcji hormonalnej - aktualizacja po 7 miesiącach

 Witajcie!

Dziś czas na kolejne wrażenia z odstawiania antykoncepcji hormonalnej. 
Dla zainteresowanych cała wcześniejsza przygoda z hormonami: Klik!Klik!Klik!
I moje odczucia po pierwszym miesiącu od odstawienia tabletek: Klik! i po trzech miesiącach: Klik!

A teraz pora na 7 już miesiąc bez hormonów.

Jak się trzymam?
Ano dobrze.

Po wcześniejszym szale wyprysków, moja cera się wreszcie uspokoiła i przestała nadmiernie się olejować i produkować tzw. kratery pryszczowe i zaskórnikowe.
Włosy również się ogarnęły i powróciły do normalnego stanu, czyli do przetłuszczania się co mniej więcej trzy/cztery dni.

Co do kwestii okresowych, tu się sytuacja prezentuje tak jak wcześniej, przed hormonami bywało, czyli wcześniejszy ból brzucha, większa obfitość wydzieliny i zmienność nastrojów.

Mimo tych wszystkich dolegliwości i tak się cieszę, że odstawiłam tabletki, bo na dłuższą metę przyjmowanie tych prochów nie jest niczym dobrym...

Klik!

A u Was jak wyglądają te kobiece dni?
Ciężko je znosicie?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie miałam ciężkich okresów :p całe szczęscie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I got migraines, so I can't have this medicine, so yessss!!!I suffer pains every month bravely!!!💪💪💪We can with this!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przy kobiecych dniach mam pogorszenie stanu skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. I never have pills, i drink hot drinks and have a rest for two days.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze ze juz wszystko wraca do normy. ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od dawna nie używam tabletek.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam tabletek;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nigdy nie używałam tabletek. Miłego dnia ⛄⛄⛄❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze zażywam tabletkę przeciwbólową zanim jeszcze zacznie boleć i jest do przeżycia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maybe look into your diet and make sure it's more plant based. Easier said than done. The older we get the more crazy those issues get before the CHANGE is done. & then some still have problems. We are complicated.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam nigdy antykoncepcji hormonalnej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, kobiece dni są dla mnie ciężkie. Prawie zawsze muszę brać silne leki przeciwbólowe. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Te problemy już za mną, teraz menopauza. Nic fajnego, powiem szczerze. Ale chyba najgorsze juz za mną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello!! very interesting, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  15. This is very interesting, thanks for sharing, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie kobiece dni to była masakra!
    Odkąd stosuje tabletki antykoncepcyjne ,jest lepiej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że wszystko już się reguluje i wraca do normy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że powoli wszystko powraca do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o kobiece dni, to zazwyczaj jest ciężko - bo długo i obficie.:/ Mam nadzieję, że wszystko w końcu się unormuje, a póki co pozostaje mi leczenie. Mam nadzieję, że ty też dasz radę.

    OdpowiedzUsuń
  20. I am glad that you are returning to normal ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś brałam tabletki i po tygodniu sama je odstawiłam. Wiem, że nie powinnam, ale nie mogłam znieść skutków ubocznych. No i nie żałuję. Przynajmniej organizm nie zdążył się za bardzo przyzwyczaić.
    Miesiączki mam bolesne. Chociaż i tak jest lepiej niż kiedyś. Krwawienie obfite, ale też mam wrażenie, ze w ciągu paru lat lekko się ustabilizowało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Very very interesting post
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja miałam pierwsze 3-4 miesiące najgorsze, organizm totalnie szalał :o
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. It's good that everything is back to normal.🙂
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  25. I think it's great that you're okay. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja odstawiłam tabletki około 6 lat temu i nigdy już do nich nie wrócę:) Miesiączkę mam bardzo bolesną w pierwszym dniu, ale już przywykłam dobrego, że jeden dzień w miesiącu muszę się faszerować tabletkami przeciwbólowymi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie stosowałam takich tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wytrwałości. Teraz już jest z górki

    OdpowiedzUsuń
  29. ¡Hola!
    Yo las uso porque las necesito para problemas hormonales, y la verdad es que me ayudaron un montón con todo. Una marca de pastillas me hizo mal, pero al cambiarlas todo mejoró.
    Me alegro que los efectos secundarios estén bajando.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru