GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 1 lutego 2021

2634. Ulubieńcy 2020 r. - manicure

 Witajcie!

Dziś czas na kolejną odsłonę z ulubieńcami minionego roku.
Tu była część pierwsza: Klik!, tu druga: Klik!

A teraz pora na część trzecią, czyli cudaków manicurowych:




b) olejek do płytki paznokcia -  Anabelle Minerals Stay Pure olejek wielofunkcyjny:



c) lakiery hybrydowe - Klik!



d) pyłki, folie, naklejki, wzorniki - Klik!










A jakie były Wasze ulubione produkty z kategorii manicure w roku 2020?

Kathy Leonia

36 komentarzy:

  1. U mnie kilka lakierów i odżywek z Avon sprawdziło się, ale w sumie ja ich używam od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym się skusić na zmywacz do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek do płytki paznokcia chyba sobie kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks for the suggestions dear!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio rzadko maluję paznokcie:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie mam zdolności manualnych i takie naklejanie naklejek na paznokcie to nie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ulubieńcami od lat są lakiery Sally Hansen, a w 2020 roku olejki pielęgnacyjne z Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten zmywacz do paznokci. Dobrze się spisuje u mnie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. JA lubię delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pyłki muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie przetestuje lakiery hybrydowe innej firmy niż Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. So many pretty things for nails. I am doing good to get some fast gel on my very short nails.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki olejek to sobie chyba kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Yo siento amor/odio por los foils, jejeje
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie to chyba hybrydy NeoNail 3w1 i odżywka do paznokci Nailtek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się te kolorowe ozdoby na paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też wybieram zmywacze do paznokci bez acetonu, chociaż więcej go schodzi i trudniej się zmywa, ale aż tak nie cuchnie. Moje paznokcie po prostu nie mogą być zbyt długie, czy są pomalowane czy nie są to już jakby dalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory lakierów hybrydowych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I Love those colourful nails! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  20. Uzbierało się tych ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie te folie na paznokcie. Nigdy ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely nail art and amazing post, thank you very much!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam swoich produktów w tej kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja musze przyznać, że słabo dbam o paznokcie. Moim przydałoby się coś nawilżającego i ochronnego :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Moim ulubieńcem do paznokci jest odżywka diamentowa z Eveline;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olejek Stay Pure bardzo polubiłam, ale ja używałam go do twarzy. Muszę za to kupić folie transferowe, bo bardzo fajny dają efekt i to szybki sposób na śliczne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello!! those nail polish colors look so beautiful.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Interesuje mnie olejek do skórek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pewna, że ​​gdyby moja siostra zobaczyła ten kolorowy lakier do paznokci, od razu by się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  31. ¡Hola!
    Siempre he querido probar el polen y el papel aluminio, espero comprarlos pronto.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam nic z tego zestawu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja robię paznokcie u kosmetyczki, więc moje wybory ograniczają się do koloru czy pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru