GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 4 stycznia 2020

2305. Victoria Vynn 5 Oils Complex oliwka do pielęgnacji skórek i paznokci

Witajcie!

Dziś sobie o pazurkach podumamy.

Będzie to Victoria Vynn 5 Oils Complex oliwka do pielęgnacji skórek i paznokci.

Słowo od producenta: " 5 OILS COMPLEX 
Oliwka do pielęgnacji skórek i paznokci. Wysoko skoncentrowana kompozycja 5 naturalnych olejów, wzbogacona witaminami, antyoksydantami i kwasami tłuszczowymi.  Dzięki tej silnie działającej kuracji skórki są zregenerowane, odżywione, nawilżone, a płytka paznokci utwardzona, wygładzona i nabłyszczona.


  • odżywia i regeneruje skórki
  • wzmacnia i wygładza płytkę paznokcia
  • dla naturalnej płytki jako wykończenie manicure
  • ułatwia masaż
  • do rąk i stóp
  • wystarczy jedna kropla
  • dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy."

Produkt w okazałości:








Otworek:




Na pazurach:







Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik otrzymałam w ramach giftów z Konferencji Influencers About Beauty: 
Klik!Klik!Klik! Normalnie można upolować ową oliwkę w sklepach Victorii Vynn, gdzie kosztuje ok. 16 zł.
 Zapach: przyjemny, słodki, nieco miodowy.
Konsystencja: płynna.
 Opakowanie i pojemność: pojemnik szklany na kształt lakieru, z minimalistycznym biało-zielonym korkiem. Pojemność: 9 ml.
  Wydajność: bardzo dobra. Produktu wystarczy na ponad rok używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że - odkąd wróciłam do robienia sobie hybryd - nie wyobrażam sobie egzystencji paznokciowej bez stosowania oliwki do skórek. Jeśli używa się jej sumiennie, co wieczór wcierając w okolice podstawy pazurów, wówczas możemy zapomnieć o twardych, nieestetycznych skórach, psujących wygląd naszego manicure. Oliwka z Victorii Vynn to dla mnie istne remedium skórkowe i alternatywa dla wycinania czy frezowania. Produkt jest naprawdę fenomenalny; jego odżywcza formuła szybko się wchłania w skórki i nie pozostawia tłustej warstwy - jak to zwykle bywa w przypadku zwykłych olejków. Już po pierwszym posmarowaniu widać pozytywny efekt - nawilżone, gładkie, miękkie skórki! Warto wspomnieć, że samo aplikowanie oliwki jest bardzo przyjemne, gdyż delikatny, miodowy zapach uprzyjemnia nam bliski kontakt z tymże mazidłem. Dodam, że gagatek mnie nie uczulił, nie podrażnił, ani nie spowodował "zepsucia się" manicure. Uważam, że produkt z Victorii Vynn wart jest każdej złotówki. Polecam go Wam serdecznie, zarówno do hybryd, jak i do zwykłych lakierów.
 Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy i Leon

37 komentarzy:

  1. ja mam krem do skórek i paznokcie z Eveline i uważam,że to jest cudo prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam, ale na razie rzadko stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sounds like a great product, good for the nails. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dear Kathy! Your hands are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for your review 😊 have a nice day 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zakupiłam sobie odżywkę do paznokci, więc na razie nie planuję kupować nowej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Victoria Vynn mam kilka produktów: zel do przedłużania paznokci, bazę oraz do usuwania skórek. Polubiłam sie z tymi produktami. Taka oliwka by mi sie przydała bo jak ściągam żelowe paznokcie to sa niestety osłabione

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że godny produkt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. O taka super oliwka, a ja dopiero co kupiłam sobie nową : /

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzadko używam takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam odżywek do paznokci szczerze mówiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie potrzebuję odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk, ja nadal zwykłe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda z nas walczy ze skórkami, więc warto wypróbować tę odżywkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting. Forgive my ignorance. Could one use the same olive oil from the kitchen with the same benefit? Or is the cosmetic product different in significant ways?

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego jeszcze nie miałam, ale pewnie przy okazji, gdy będę zamawiała ich bazę, wrzucę sobie do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię olejki do skórek. Teraz aktualnie używam z Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
  18. Skoro polecasz, to się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że jesteś zadowolona. Też będę więc mieć ten produkt na oku, skoro dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O moze skusze się na tą oliwkę, akurat szukam czegos fajnego :) ciekawy wpis, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam sobie kupić taki specyfik i w końcu zapomniałam. Nastepnym razem koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow...good product....
    thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używma do dłoni olejowych kosmetyków ... ograniczają mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą oliwkę i uwielbiam ja😍
    Ach i ten zapach-jakby cytrynowe ciasto 😍
    Piękny 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  25. Skoro polecasz do hybryd, to może się i skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak skończy mi się odżywka do paznokci to rozejrzę się za tym olejkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam, ale taka ocena zachęca bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, Kathy Leonia!,
    This looks great *.*
    I am going to check if they have this product in my country.
    Thanks for sharing.
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje skórki ostatnio nie najlepiej wyglądają... nie miałam czasu zbyt wiele ostatnio. Ale teraz już o nie zadbam:).

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru