GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 9 stycznia 2020

2309. Technic Sultry Berry paleta cieni do powiek

Witajcie!

Dziś czas na makijaż oczu.

Będę mówić o Technic Sultry Berry paleta cieni do powiek.

Słowo od producenta: "TECHNIC SULTRY EYESHADOWS BERRY Paleta 6 cieni z aplikatorem

Technic SULTRY to kompaktowa paleta zawierająca sześć cieni do powiek. Kolory znajdujące się w paletce sprawdzą się przy każdym typie karnacji i dla każdego koloru oczu. Posiadają jedwabistą i aksamitną formułę, dzięki czemu przyjemnie nakładają się na powieki. W trakcie dnia nie rolują się i wytrzymują na powiekach w niezmienionym stanie przez cały dzień.

Cechy i właściwości palety cieni Technic Sultry Eyeshadow

  • jedwabista i aksamitna formuła,
  • łatwo się nakładają,
  • długotrwała formuła

Waga: 6x1.2g."

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Skład:




Po otwarciu wieczka:




Na dłoni:




Makijaż z użyciem palety: Klik!

Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukty wygrałam w rozdaniu. Normalna jego cena to ok. 10 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla cieni do powiek.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie przezroczystego puzderka, z czarnymi napisami od producenta. Ilość cieni: 6 po 2 g każdy. 
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że chyba nigdy wcześniej nie miałam cieni do powiek z marki Technic. Słyszałam co prawda sporo o tej marce - w końcu ogląda się filmiki urodowe na youtubach - ale jakoś nie korciły te wyroby. Myślałam sobie, a pewnie jakiś tani chłam z nich. Jakież więc było moje zdziwienie, gdy po wygranej w rozdaniu, trafił w me łapki produkt do makijażu oczu o tak fenomenalnej jakości, że szok. Pierwsze macnięcie tych cieni paluchem, zrobienie tzw. swatchy na dłoni, a następnie naniesienie malowideł na powieki sprawiło, że moje wcześniejsze, domniemane zdanie o firmie Technic - zmieniło się o 180 stopni. Te cienie do powiek są po prostu genialne! Ich pigmentacja, kremowa konsystencja, cudowne łączenie się ze sobą, brak osypu i niska cena są nieprawdopodobnie zdumiewające. Kto by pomyślał, że gagatek za niecałe 10 zł - w Internetach ok. 6 zł - będzie tak dobrej jakości. Cienie te spokojnie dorównują produktom z wyższej półki cenowej, takim jak MUR, Rimmel, Bourjois. Jestem paletką Technic totalnie oczarowana; makijaż oczu nigdy nie był tak przyjemny, a blendowanie tak łatwe. Możemy z palcem w nosie wyczarować oszałamiający makijaż dzienny jak i wieczorowy, gdyż cienie na bazie trzymają się spokojnie do 10 godzin, i nie osypują się w trakcie dnia. Dodam jeszcze, że mazidła mnie nie uczuliły ani nie podrażniły. Polecam! 

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. Pigmentacja bardzo dobra. Widziałam makijaż tą paletą u Ciebie na IG i miałam wrażenie, że bardzo słabo się blendują i nie łączą ze sobą. Ale może na żywo jest inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie znam takiej paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobne jak te Rimmel, Bourjois to mnie nie zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this colour 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te kolorki są zbyt ciemne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena też bardzo ładna, dostępna jak kolory, żal nie korzystać

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro polecasz to warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cienię do oczu, a widzę, że ten jest bardzo, ale to bardzo dobry. Z przyjemnością zakupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletek z cieniami u mnie obecnie brak i mam tylko kilka pojedynczych matowych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna, zgrabna, dobre barwy, jestem na TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. The colors of this palette aren really pretty darling
    Thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne kolory, chociaż akurat wobec czerwieni na oczach zawsze miałam mieszane uczucia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna paletka. Kolory ciekawe, ale zastanawiam czy ta czerwień jest tu konieczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi, Kathy Leonia!,
    I love this colours for eyeshadows *.*.
    Thanks for sharing.
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tej marce . Ciekawe kolory cieni

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe zestawienie kolorystyczne i świetna pigmentacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się, bardzo ładne ciepłe barwy. :))) Miłego dnia, połowy dnia...ja nie wiem...ale czas zawala coraz szybciej... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam brązowych cieni, ale trochę innej barwy 😉

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo tania paleta cieni i na dodatek dobra . Pozdrawiam cieplutko 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne kolory, bardzo dobra jakość i korzystna cena, a zatem trzeba będzie wypróbować. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz nie potrzebuje cieni, ale bede o nich pamietac w przyszlosci

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne kolory, ale mam zdecydowanie za dużo paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. It looks so nice, I'd like to try it!  

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nic tej marki, ale podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ne jestem pewna, czy odpowiadają mi te kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem fanką jasnych i chłodnych odcieni, więc sama się nie skuszę:). Ale super, ze jesteś zadowolona i makijaż z tą paletką jest przyjemny:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten fioletowy, ale ja nie potrafię malować się cieniami :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice colors, thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie stosuję żadnych cieni do oczu, więc tym razem spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie ładne kolorki 😍
    Nie miałam tej paletki
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  32. o woooow! moje kolory i jaka pigmentacja! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod wrażeniem trwałości tych cieni w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pigmentacja faktycznie super- a do tego te kolorki - nie wspominajac o cenie, dzięki , której kazdy moze sobie na nie pozwolić :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hola Kathy!! Me encanta la paleta de colores, anotada me llevo la marca. Besos y Feliz Año!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem czy te kolory pasowałyby do mnie, ale widzę, że osobą, które się malują może się przydać i spodobać.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru