GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 30 stycznia 2020

2323. Wet and Wild Lash Renegade Mascara pogrubiająco-wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs

Witajcie!

Dziś czas na tusz.


Będę mówić o Wet and Wild Lash Renegade Mascara pogrubiająco-wydłużająco-podkręcający tusz do rzęs.


Słowo od producenta: "Tusz do rzęs, który pogrubia, wydłuża, podkręca i definiuje rzęsy. Specjalnie wyprofilowana, precyzyjna szczoteczka chwyta każdą z rzęs dla wyjątkowego podkreślenia."


Produkt w okazałości:





Od producenta:



Szczota:




Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy tusz dostałam do testów od BlogMedia. Normalnie można go znaleźć w Naturze za ok. 25 zł.
 Zapach: tusz pachnie tuszowo.
 Konsystencja: tuszowa.
 Opakowanie i pojemność: czarny plastik z żółtymi napisami od producenta. Pojemność: 8 ml.
  Wydajność: dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.
  Działanie beznadziejne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z tuszem do rzęs marki Wet and Wild. I niestety ostatnia... W porównaniu ze wcześniej recenzowanymi mazidłami tej marki:  Klik!, Klik!, Klik! ten produkt to porażka. Czarna. Co mi bowiem po specyfiku, który na szczotę swoją nie nabiera ani grama tuszu, a jeśli już coś tam nabierze to nijak tego się na rzęsach rozprowadzić nie da? Ta szczota jest tak niepraktyczna w użyciu, że nie wiem, kto wpadł na jej pomysł....  Chyba jakiś zapijaczony student. Co do samego działania tuszu, tu się też ciężko mi wypowiedzieć, skoro tuszem Wet and Wild malowałam rzęsy ponad 5 minut bez widocznego efektu i zdążyłam się już na tyle zdenerwować, że... wzięłam inny tusz do pomocy. Tak więc to ewidentnie może świadczyć o tym, że moja opinia o owym gagatku będzie mało przychylna. Po prostu go nie polecam. Za ponad 20 zł możecie znaleźć tusze, które działają. A nie tylko udają, że są tuszami. Omijajcie więc takie produkty z daleka!
 Ocena: 1/5

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, nie spodziewałam się, że może być tak słaba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sounds good.Our weather is wet and wild just now! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie szkoda, że działanie beznadziejne, bo opakowanie jest cudne i pięknie wyglądałoby w mojej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedynym plusem jest tylko fajne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. i didn't think it was bad. Thanks for your review. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wart uwagi . Pozdrawiam serdecznie 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że się nie sprawdził. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go nie miałam, ale czytałam opinie o nim na innym blogu i dziewczyna miała podobną opinie o tym tuszu do Twojej
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, no bywa i tak, ale dobrze, że przestrzegasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie kusi ale jednak tusz słaby. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, czego nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko, jaka bida jak aż tak źle oceniłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładne to opakowanie, szkoda, że tylko to :p

    OdpowiedzUsuń
  14. I tak nie zamierzałam go testować, bo jestem zadowolona z mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam zapytać, czy to sie wygodnie trzyma w ręku, ale po przeczytaniu całości Twojej oceny chyba mnie to juz w ogóle nie interesuje. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. W takim razie nie warto się za nim rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już po szczoteczce podejrzewałam, że ciężko będzie nabierał się tusz. Kiedyś innej marki miałam podobną i nigdy więcej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że tak słabo wypadł, bo opakowanie ma niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń

  19. Thanks for the warning. I will not use it. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę unikać. Nikt nie potrzebuje niepraktycznej szczoteczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. A już myślałam, że to jakiś fajny produkt godny mojej uwagi. No nic, trzeba szukać dalej ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Już myślałam, że coś ciekawego znajdę... NO cóż, przynajmniej wiem od czego trzymać się z daleka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że się nie sprawdza. A opakowanie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie widzę, że jakaś dziwna ta szczota. Marki nie znam

    OdpowiedzUsuń

  25. I really like the look of this mascara. I stare at her for a long time in the store. After your post I wanted to buy it)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nooo... miałam ją i dla mnie to jeden z większych badziewi wśród tuszy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Krótko i na temat :D Chociaż muszę przyznać, że już samo opakowanie jest okropne :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mi się wydaje, że już samo opakowanie tuszu straszy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Hola Kathy!! Tomo buena nota de tu recomendación. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Odkąd nakładam hennę na rzęsy i brwi nie używam tuszu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tego tuszu i chyba nie wypróbuję skoro mówisz że beznadzieja. To opakowanie takie dziwne jakieś.

    OdpowiedzUsuń
  32. Będę go omijać szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru