GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 21 stycznia 2020

2317. Farouk CHI Royal Ultimate Control lakier do włosów

Witajcie!

Dziś czas na włosów utrwalenie.


Będę mówić o Farouk CHI Royal Ultimate Control lakier do włosów.


Słowo od producenta: "Jeśli masz problem z trwałym ułożeniem swojej fryzury i poszukujesz produktu, który utrwali Twoje włosy i jednocześnie otoczy je ochroną dodając im niesamowitej objętości  to ten lakier Farouk CHI Royal Ultimate Control została stworzony specjalnie z myślą o Tobie

Dodaj swoim włosom niesamowitej objętości z lakierem CHI Ultimate Control

Idealnie sprawdza się w przypadku układania włosów przy pomocy suszarki. Zapewni Twoim usztywnienie na cały dzień a jednocześnie zadba o nie. Pełna ochronę swoich włosów zawdzięczasz połączeniu białych trufli i pereł co nadaje Twoim włosom właściwej wilgotności oraz niesamowitego połysku.
Pojemność: 74 g."

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Otworek:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie Fryzomania.pl, gdzie kosztuje ok. 14 zł.

Zapach: słodki, przyjemny.
Konsystencja: lakierowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie eleganckiej, czerwonej butli z atomizerem z białymi napisami od producenta. Pojemność: 75 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy lakierowania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że od lakierów do włosów zwykle trzymałam się z daleka i jeśli już to używałam ich bardzo sporadycznie. Nigdy bowiem nie trafiłam na produkt z tej kategorii, który pasowałby mi w 100%. Lakiery do włosów mojej czuprynie nie pasowały i nieważne jakąś ilość bym ich użyła, włoski po godzinie wracały do stanu sprzed stylizacji. Dlatego też przyzwyczaiłam się, że moje baby hair latają mi wszędzie dookoła głowy, a misternie zapleciony warkocz po godzinie się rozwala. Nic więc dziwnego, że do produktu Farouk podchodziłam z wielką rezerwą. Dopiero, gdy użyłam go raz, drugi, a następnie trzeci, czwarty i kolejny, stwierdziłam, że jest w tym gagatku coś, co mi naprawdę pasuje. Przede wszystkim, poręczność produktu, który dzięki swym małym gabarytom, łatwo jest wziąć do dłoni, a następnie równie bezproblemowo, można go aplikować na włosy. I to bez obawy o sklejenie czy spuszenie włosów, bo lakier jest delikatny dla struktury włosa, ale jednocześnie na tyle mocny, że utrzymuje czuprynę na miejscu. Wreszcie nie muszą bać się o to, że każdy kłaczek sterczy mi w różne strony świata. Warto wspomnieć, że lakier mnie nie podrażnił, ani nie uczulił; jego zapach jest delikatny dla nosa i nie powoduje tzw. zaduchu. Myślę, że jest to produkt warty wypróbowania, bo jego wydajność i dobre działanie są naprawdę godne polecenia. 

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Hi, Kathy! I hope this cosmetics helps you to make your hair stronger and nicer.

    OdpowiedzUsuń
  2. This sounds good. My hair is always untidy so quickly. Have a happy day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. I don't use this type of products, but thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierów to akurat nie używam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam lakierów, ale ten kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam innego. Teraz wiem , że ten też jest dobry . Pozdrawiam serdecznie 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Dovrei tenerlo presente quando ho bisogno che la mia treccia non si disfi. Grazie e buona giornata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lakierów używam sporadycznie. Od jakiejś szczególnej okazji. Przy okazji jeszcze nigdy nie układałam włosów sama przy pomocy suszarki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam lakieru do włosów, więc niestety się nie wypowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydajność bardzo mocno mnie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Consolidating hair is very important.
    Hello.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, ale chętnie bym go wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za recenzję :) Polecę ją szwagierce. Ja nie używam a ona owszem

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy bardzo, zapamiętam go :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na co dzień nie używam lakierów. Tylko od wielkiego dzwonu, gdy już naprawdę włosy nie chcą współpracować 😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam ,ale będę go miała na uwadze -lakier to dla mnie must have absolutny 😉
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znoszę lakierów do włosów, oj nie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami używam lakieru, dlatego chętnie rozejrzę się za powyższym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale przyznam, że jest tani i myślę, żeby skorzystać...
    Dotychczas królowała Joanna, jak to u Joanny bywa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na razie wolę nie używać lakierów, bo coś mi włosy ostatnio wypadają (głównie przez stres:( ). Będę jednak mieć ten kosmetyk na uwadze na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc bardzo zaskoczył mnie skład produktu, bo białe trufle i perła w lakierze do włosów? :O Tego chyba jeszcze nie było :D
    Używam lakieru do włosów podobnie jak Ty: w stopniu znikomym. Raz na tak zwany ruski rok :) Przede wszystkim dlatego, że rzadko stylizuje włosy, bo mam długie i proste więc co tu by z nimi zrobić, a na co dzień szkoda mi niszczyć włosów, bo lakier to jednak... alkohol. Daj znać czy po dłuższym stosowaniu nie zauważyłaś, żeby włosy się przesuszyły :) Jeśli nie to chyba muszę go sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakierów do włosów z reguły nie używam, chyba że jakaś impreza i fryzjerka mnie uczesze :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem przeciwniczką lakierów do włosów więc ich nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Praktycznie nie używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dawna nie używam lakierów do włosów.

    OdpowiedzUsuń

  27. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakieru do wlosow to uzywam ze dwa razy w roku

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru