GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 11 stycznia 2020

2310. Wishlista z Fsjshoes.com!

Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is a fashion talk.

Oto fsjshoes, czyli internetowy sklep z modą, którego asortyment bardzo mnie zaciekawił.

 I will be writing about fsjshoes - the online fashion shop, which staff I am really curious about.

Możecie tu znaleźć buty na każdą okazję, np. ślub, impreza, piesza wycieczka.

Here you can find different kind of shoes, for every ocasion, for weedding, for party, for trip. 

Warto wspomnieć, że w fsjshoes są naprawdę niskie ceny, świetnej jakości produkty i dostawa na cały świat.

What is more, in fsjshoes the prices are low and the quality of items is really high. You can buy here, no matter where you live.

 Z chęcią bym przygarnęła:

I would like to have:

a) leopard print shoes


 















A Wam co się spodobało z fsjshoes?

What item from fsjshoes do you like the most?

Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. Nigdy mi w tych wpisach nie pokazuje zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nawet ja nie widzę zdjęć....

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathy, I am sorry there No photos in your post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie wspaniałości, choć przyznam, że jeśli chodzi o buty, to wolę przymierzyć osobiście niż kupować kota w worku, bo kilka razy się nieźle nacięłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Can't see the photos, but hope you get the shoes you like. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też nie chcą się otworzyć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde jedne ładne, mi zdjęcia wyświetla normalnej

    OdpowiedzUsuń
  8. Kathy, Now I can see all the shoes! They are very beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sebbene belle, scarpe per me impossibili, mai portato un tacco in vita mia. 🤷🏻‍♀️
    Buona fine di settimana.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  10. Those leopard high heels look gorgeous!

    OdpowiedzUsuń

  11. I love leopard prints. Thanks for the selection of beautiful shoes)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat panterka to nie mój styl. Chociaż widziałam szpilki w fioletową panterkę i przyznam, że takie to pewnie bym założyła 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak wysoki obcas nie jest dla mnie, ale te buty na koturnie mi się podobają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dla mnie taka wysokość, a i zwężane czubki odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie zwierzecy wzorek ,ale te obcasy to juz nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie buty wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze i czwarte są genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miejsce widziałam, ale akurat tym razem, te modele, to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eleganckie buciki, acz sama niestety nie nadaję się do chodzenia z takimi obcasami. Tak więc ja akurat nie zdecyduję się na tego typu obuwie. Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie buty. Mnie akurat wzór panterkowy się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooo
    Very nice shoes
    I love these
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń

  22. Nice shoes, thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Na szczęście żadne nie wpadły mi w oko :) bo na obcasach nie chodzę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obcasy sponio, ale nie aż takie :D zabiłabym się.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się te szpilki w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty :) I podobają mi się dokładnie w tej kolejności, w jakiej je ułożyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te ostatnie mi się najbardziej podobają-chociaz nie przepadam za panterką☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie są piękne, chociaż dla mnie niepraktyczne w sytuacji gdy codziennie muszę spędzić dwie godziny stercząc w ścisku w tramwajach. Ale piękne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie za wysokie,ale ogólnie fajne

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz ciekawy gust trzeba powiedzieć. Fajne te buciki, ale niestety ja się do szpilek nie nadaje gdyż mam problem z kręgosłupem. Bardzo nad tym ubolewam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru