GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 stycznia 2020

2322. Pierwsze zakupy w GlamShop!

Witajcie!

Dziś historyczny moment.

Oto bowiem, po wielu bojach z myślami, portfelem i aktualną kolekcją kosmetyków, skusiłam się na coś, co szturmem podbija serduszka wszelakich blogerek kosmetycznych.

O czym mowa?

Ano o cieniach z GlamShop.
A do cieni, coby miało się gdzie je przechowywać, dokupiłam jeszcze paletkę magnetyczną.

Tak wyglądają moje łowy:




Paleta magnetyczna:





Cienie w paletce:




Na dłoni:



Powiem Wam, że naprawdę nie dziwię się teraz, czemu cienie z GlamShopu mają tyle ochów i achów na swój temat.

Sami zobaczcie powyżej, że ta pigmentacja naprawdę robi wrażenie!
Aby osiągnąć powyższą głębię koloru wystarczyło, że umoczyłam naprawdę delikatnie paluch - a nie grzebałam jak kura pazurem - w cieniu i przejechałam po ręce, aby sprawdzić intensywność barwy.

I od razu takie WOW.

Nie muszę mówić, że ja jestem zachwycona i zbieram szczękę z podłogi, za każdym razem, gdy użyję cieni z GlamShopu.

Na pewno stworzę niejednej makijaż tymi cudeńkami, zatem stay tunned!

A Wy macie produkty z GlamShopu?

Kathy Leonia

40 komentarzy:

  1. Beautiful colours, love the soft shine and glimmer. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. such a cool palette with magnet, and shades are so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  3. Very nice, Kathy! GlamShop is a wonderful shop!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pigmentacja faktycznie robi wrażenie, ale ten wszechobecny brokat to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tego uśmiech i namalowana piękna twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze zadowolona kobiete. Ja poszalam w obuwniczym,wiec na razie musze oszczedzac.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie odcienie cieni wybrałaś. Koniecznie muszę w najbliższym czasie złożyć zamówienie w GlamShopie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. paletka i kolory wyglądaja obłędnie. Chętnie zobaczyłabym makijaż jaki z nimi stworzysz

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja tyle o nich się naczytałam i naoglądałam na YT. Zawsze myślałam, że ich fenomen polega na tym, że mają magnesy. Osobiście widzę, że mają ładną pigmentacje, ale za tą cenę widziałam już lepsze paletki, także raczej się nie skuszę, chyba, że bym prowadziła bloga kosmetycznego to pewnie tak :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam szczerze, że ja tez przymierzam się do zakupów w tym sklepie ale mam OGROMNY problem z decyzją z wyborem kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolorki przepiękne, fajnie napigmentowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne, ale jak dla mnie za odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka idealna do zrobienia makijażu karnawałowego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolory, ale ja niestety nie lubię cieni do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow kolory i pigmentacją super

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie mam ;) Ale pigmentacja rzeczywiście ładna. Powiem koleżankom...

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się świetnie . Nie wiedziałam , że istnieje taka paleta magnetyczna . Chyba dobrze się sprawdza w użyciu . Pozdrawiam cieplutko 💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam dużo o tej marce, znam również jej twórczynię :) Pewnie gdybym nie była zasypywana kosmetykami w pracy to skusiłabym się i ja na cienie tej firmy :) Wszelkie jednak sklepy internetowe, te kosmetyczne, omijam szerokim łukiem co by mnie nic nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajj pierwszy raz słyszę o tym sklepie
    Ale cienie bardzo ładne-szczegolnie ten niebieski mi się najbardziej podoba 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupowałam nigdy w tym sklepie, ale muszę przyznać, że ładne te cienie. Wszystkie kolory mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam żadnego cienia z glamshopu ale krążę w koło nich :P mam tyle palet że sama sobie zabroniłam kupować kolejnych cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Nazwa firmy adekwatna do produktu - podoba mi sie to. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładne kolory ma ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastic and richely pigmented eyeshadows!

    OdpowiedzUsuń
  25. No no, świetnie się prezentują :). Gdybym nie miała lekkiego nadmiaru cieni aktualnie sprawdziłabym je już dawno :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tych cieniach i sklepie. Super wygląda ta paleta.

    OdpowiedzUsuń

  27. Nice colors, thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niedawno zamówiłam cztery sypkie cienie/pigmenty. Zrobiłam swatche na ręce, przetarłam je i zeszły w całości. Tylko brokat po nich został... Oczywiście lepiej dać na bazę, ale mam porównanie z innymi firmami i tam czegoś takiego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie również muszę w końcu się skusić na cienie z Glam-shopu :) Niektóre Twoje odcienie wpadły mi w oko :) Pigmentacja rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piekne kolory wybrałas i pigmentacja wyglada super❤

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru