GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 27 stycznia 2020

2320. Wygrana u Makeupyourwishlist!

Witajcie!

Dziś kolejna porcja radości.

Kilka tygodni temu udało mi się wygrać w rozdaniu u Makeupyourwishlist.

Oto co do mnie przybyło:




Tak.
Oczy Was nie mylą.

Powyższe cudo to moja pierwsza w życiu paletka od marki ColourPop.
Wzdychałam do tych mazideł już długi, długi czas, ale zawsze jakoś przerażały mnie ewentualne cła i podatki, które potencjalne bym musiała zapłacić, gdybym zamawiała z tej strony bezpośrednio.

I tak się wzbraniałam i myśli o zakupach odkładałam, gdy - niczym dobra wróżka - przyfrunęła do mnie informacja, że wygrałam ową paletkę w rozdaniu.

Wow i niedowierzanie.
Nie mogłam się wręcz doczekać, aby dobrać się do tego gagatka.
A jak już go zaczęłam macać to dosłownie dech mi zaparło z zachwytu.

Cienie ColourPop to prawdziwa rewolucja.
Pigmentacja oszałamiająca, odcienie uniwersalne, trochę matu, trochę błysku.

Myślę, że niedługo pojawi się makijaż wykonany powyższą paletką.

Tymczasem jeszcze raz dziękuję Ci kochana Makeupyourwishlist za tak niesamowitą niespodziankę!

A Wy co ostatnio dostaliście?

Kathy Leonia

PS. Zaraz mnie coś strzeli...
Durny FB zablokował mnie w każdy możliwy sposób, nie mogę nawet publikować treści dotyczących bloga na własnej stronie poświęconej blogu, nie mówiąc o wklejaniu linków na różnego rodzaju blogerskich grupach!
Ma ktoś sposób jak to obejść?

40 komentarzy:

  1. Congratulations!
    A nice shadow palette!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice palette 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się połowa kolorków z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ciekawa jestem jakie makijaże wyczarujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje 💙 Z fb nie pomogę,bo nie korzystam 😲

    OdpowiedzUsuń
  6. Lots of beautiful colours, enjoy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. You know I love eye pallettes and this one is stunning!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :).
    Wspaniałe kolory. Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję przykrości od FB...oni nic tylko wymyślają,cos zmieniają... Gratulukę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory tej paletki ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie miałam napisać, że bardzo chętnie zobaczyłam post z makijażem przy użyciu tej palety i swatche cieni :D W takim razie czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, ja zupełnie nie mam szczęścia w konkursach itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne kolorki :) Tylko trochę dużo brokatu jak na mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej, piękna jest ta paleta! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję , że zostałaś właścicielką wymarzonych mazideł . Miłego dnia 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wygranej. Taką paletkę bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wygranej 😘
    Piękne kolorki ,sama chyba w tą paletę zainwestuje 🙂
    Jeśli chodzi o FB,nie pomogę gdyż nie mam tam konta i nie wiem jak to tam działa- ale trzymam kciuki za rozwiązanie problemu 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję ciekawej wygranej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję fajnej nagrody! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W pierwszym momencie pomyślałam, że to czekoladki. ;) Głodnemu chleb na mysli. ;p
    Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej:) Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej! Paleta prezentuje się naprawdę dobrze. Niestety chyba nie ma obejścia na blokadę, trzeba ją przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie można z niej wyczarować sporo fajnych makijaży, choć szczerze mówiąc miałabym problem jak połączyć ze sobą te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też miałam blokadę linka do bloga na facebooku i instagramie. Musiałam to załatwić przez Ministerstwo Cyfryzacji. Samo nie przejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję kolejnej wygranej. Widać, że nagroda cieszy. Ja nie mogę się przekonać do zakupu na Amazon kilku rzeczy, których w Polsce nie dostanę.

    OdpowiedzUsuń

  26. Congratulations, nice palette of shadows. About facebook or idea. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie za bardzo blyszczace, ale ti tobie ma się podobac

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru