GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

sobota, 1 lutego 2020

2324. Paznokcie na dziś, cz. 92

Witajcie!

Dziś szponów pora.

Oto jak się prezentują:







Użyte produkty:

od góry od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Neess baza pod lakier hybrydowy; Victoria Vynn lakier hybrydowy nr 056; Neess top pod lakier hybrydowy.
od dołu: cień brokatowy z Beauty Glazed; pacynka do nakładania cieni

Powiem Wam, że pierwszy raz spróbowałam nakładania cienia brokatowego - a raczej brokatu sprasowanego - na lakier hybrydowy.

I jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki uzyskałam.
Cień ładnie się przykleił do warstwy dyspersyjnej hybrydy.
Gdy nałożyłam na to top coat, wszystko świetnie się trzymało i nie odpadało.

Ten manicure to także pewnego rodzaju pożegnanie z fioletowym lakierem od VV, gdyż jego termin ważności dobiegł końca i trzeba było go wyrzucić.

Dlatego teraz rozglądam się powoli za jakiś nowym fioletowym gagatkiem do szponów malowania.
Z jakiej firmy polecacie fioletowe lakiery?

I co Wy na szponach mieliście ostatnio?

Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. fajne kolorki! ładny manikiur :)
    Ja dziś odżywkę nałożę na paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your nails are looking good. Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bellissimi colori. Buona fine di settimana.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, looks interesting!  

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne zestawienie kolorów na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! Purple is my fav color.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie zawsze maluję tradycyjnie , jednakowo . Muszę trochę poszaleć i wziąć przykład z Ciebie . Miłego weekendu 💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne, nie takie szpony, które widuje ostatnio :)
    Ja teraz mam odżywkę, ale po obiadku chcę coś pomajstrować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa barwa. chociaż sama postawiłam na matową szarość i pudrowy róż z perłowym dodatkiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten fiolet najciekawszy. Kojarzy się z wiosną. Brokaty także lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny jest ten fiolet - taki żywy i intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł z wykorzystaniem cienia do mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. My nails are these colors now
    Xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your sharing 😊 have a nice weekend 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Również używam lakierów tej firmy, ale nie jestem z nich bardzo zadowolona. :) Są lepsze, w podobnej cenie :) Za to ciekawa jestem, chociaż też nigdy nie próbowałam używania cienia na lakier hybrydowy :D Chociaż z mojej kolekcji chyba pyłki do paznokci chętniej nałożyłabym na powiekę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa użycie brokatowych cieni, dopiero ostatnio odkryłam ten patent :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w szoku, nie wpadłabym na to roziazanie z cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie miałam fioletowego lakieru, ale generalnie lubie MIss Sporty.
    Teraz na paznokciach tylko odżywka. Strasznie mi sie łamią. Więc obcięłam na krótko i smaruję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakoś nie przepadam za tym kolorem . Ale dobrze poznać firmę

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam obecnie 3 sztuki czarne i dwie bladoróżowe w czarny wzorek zrobiony stempelkiem :) Jeszcze sobie tak z tydzień pochodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na użycie cienia! Spróbuję! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja preferuje wszystkie paznokcie w tym samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lovely! I loved the mix between purple and nude!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie 😍
    Roz mi się najbardziej podoba, sama mam go aktualnie na paznokciach 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Aktualnie mam brudny róż z Alie, niebieski od Vasconails oraz na dwóch z nich niebieski brokat też z Alie :)
    Prezentują się ślicznie, dodałam zdjęcie na Insta jakbyś chciala zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię takie odcienie :)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten fiolet spodobałby się mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie wyszło z tym brokatem. Ja ostatnio na pazurkach mam tylko odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tez kiedys probowałam takiego sposobu i efekt mnie zaskoczył :) bardzo ładne kolorki, przywołują wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne połączenie kolorów, ale z bliska. Z daleka wygląda jakbyś pomalowała tylko trzy paznokcie, albo jakby z dwóch ta hybryda Ci odpadła...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru