GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 10 lutego 2020

2330. Ślubne perypetie, cz. 1

Witajcie!

Dzieje się.
Oj dzieje.

Od około miesiąca nie mam praktycznie wolnego czasu, bo jak nie siedzę na stronach z pierdółkami ślubnymi, to latam i oglądam kiecki, garnitury, zaproszenia i dekoracje.

A najgorsze jest to, że praktycznie nic mi się nie podoba...
Kiecki ślubne wiszące w salonach są dla mnie tak tandetnie kiczowate i obleśnie wydekoltowane, że aż mnie wzdryga.

Jedyna kreacja, jaka trafiła w moje gusta, pochodzi z AliExpress, ale wątpię, aby doszła na czas, gdyż Pan Chińczyk od trzech tygodni jeszcze jej nawet nie wysłał...
I nie odpowiada na moje zapytanie, co się do ciężkiego wiatru z nim dzieje.

Po ciężkich znojach i bojach udało się nam także ogarnąć zaproszenia.
I to wcale nie było takie proste, jak myśleliśmy...
Bo weź tu dopasuj odpowiedni motyw przewodni, odcień czcionki, kolor kartonu czy wielkość koperty...

Kolejną newralgiczną kwestią była ilość gości.
Najpierw miało być skromnie, li 30 sztuk.
Potem jednak, jak mama zaczęłam wymieniać tego i owego, a tata przypomniał sobie jeszcze bandę wesołych kuzynów gdzieś tam, skądś tam, te 30 sztuk raptem zmieniło się na 70.

I ta liczba ciągle rośnie!
Na szczęście w nieszczęściu, dla pani z sali weselnej, im więcej ludzi, tym lepiej...

Zatem podsumowując: mamy już zaproszenia, obrączki i praktycznie już zaproszonych gości, ale rzeczy najważniejszych czyli sukni ślubnej i garnituru dalej brak.

Cóż, najwyżej wystąpię w jakimś białym prześcieradle i opasce z gazy na włosach.
Ciekawe tylko co na to powiedzą Szacowni Goście...



A Wy już po ślubie czy jeszcze przed?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, aby wymarzona suknia ślubna znalazła się, jak najszybciej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. For sure that you find it. Nice rings dears.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chińczycy mieli teraz wolne, bo mieli jakieś swięto, które dość długo trwało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze przed, o ile kiedys bede miala przyjemnosc go wziac :D powodzsnia! Oby twraz wszystko poszło z gorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gli anelli sono uno spettacolo e per il resto incrociamo le dita. Buona settimana.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Aliexpress nie załamuj się - może dojdzie. Tak naprawdę dziś wznawiają przesyłki po ichnim Nowym Roku, ale doczytałam, że na linii Chiny-Europa będą problemy z przesyłkami ze względu na tego wirusa..Eh..

    Po ślubie jesteśmy 12 lat - ha! i przy oburzeniu połowy rodziny - zapraszaliśmy tylko najbliższych i tych co chcieliśmy by byli z nami w tym dniu. Ciotki pociotki i różnej maści kuzyni, których na oczy nie widzieliśmy zostali pominięci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. the rings look so beautiful, I wish convenience for wedding preparations. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My sister is having her wedding this summer!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w przygotowaniach i oby sukienka doszła na czas. Niestety moja nie doszła a zamawiałam na allegro, musiałam się sądzić niestety by odzyskać pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w dalszych przygotowaniach. Zapewne problem z przesyłką jest przez utrudniony transport z powodu wirusa. Oby sukienka doszła na czas, a przede wszystkim oby spełniła twoje oczekiwania również w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyka jest zawsze w modzie, więc ja też myślałam o podobnych obrączkach :) 70 osób to i tak nie dużo, u mnie będzie drugie tyle :D Ale narzeczony ma sporą rodzinę, ja w sumie też, tylko że ja z moją po rozwodzie rodziców nie utrzymuje kontaktu. Tak to bym musiała zaprosić chyba 200 osób :/
    Kiecka z Aliexpress nie wiadomo czy przyjdzie bo nie wiem jak to jest teraz przez koronawirusa z tymi paczkami z Chin. A nie masz jakiejś krawcowej, żebyś jej pokazała zdjęcie kiecki i żeby ją uszyła?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam swoje przygotowania ślubne. Działo się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co się dzieje z Chińczykiem i Twoją przesyłką z Chin to jest chyba oczywiste i ciężko się temu dziwić i na to wściekać, kiedy ludzie umierają...
    I trochę mnie przeraziłas, bo ja z Moim też planujemy wesele na góra 25-30 osób i mam szczerą nadzieję, że ta liczba się nie zmieni i nie urośnie nagle do 70 albo jeszcze gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 😘
    Co do przesyłki z Chin- loty są wstrzymane ,także będzie raczej ciężko z dostawą...
    Ale trzymam kciuki 😘
    Jeśli chodzi o mnie ,to nie zanosi się na ślub 😁
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia i wytrwałości w dalszych przygotowaniach i oby wymarzona suknia ślubna dotarła :) Ja już na szczęście od prawie 2 lat po ślubie i nie chciałabym znowu tego wszystkiego organizować itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Dear Kathy! Are you going to marry? Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  17. Congratulations!
    Good luck for preparation!

    OdpowiedzUsuń
  18. To przełomowe wydarzenie, to i przygotować trzeba się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki, by wszystko się układało w przygotowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O kochana, życzę ci byś dała radę ogarnąć wszystko, dużo szczęścia i spokoju przede wszystkim.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Owocnych przygotowań do ślubu! Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w przygotowaniach , aby wszystko wyszło tak jak trzeba . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w przygotowaniach. Ja to Ci powiem, że zazdroszcze. Sama bym chciała w ten sposób spędzać czas :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo przygotowań przed Tobą. Oby wszystko poszło sprawnie. Ładne obrączki 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorączka przedślubna jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your review as always ))

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymam kciuki, aby sukienka doszła w odpowiednim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już dawno po ślubie. Dobrze, że nie miałam takich przebojów z suknią ślubną, pierwszy salon, trzecia suknia i strzał w dziesiątkę. Co do AliExpress to przesyłki z Chin zostały wstrzymane do odwołania. Trzymam kciuki, abyś szybko znalazła swoją wymarzoną suknię 😉

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne obrączki, gdzie kupiliście?

    OdpowiedzUsuń
  30. Może Pan Chińczyk ma koronawirusa....
    Weź najlepiej uszyj sukienkę zamiast kupowac gotową. Wtedy na pewno będzie taka jak chcesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w dalszych przygotowaniach :) Ja już 17 m-cy po ślubie ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem wieczną singielką, więc zobaczymy co przyniesie przyszłość. Ładne obrączki, zwłaszcza dla Panny młodej. Zazwyczaj pary decydują się na identyczne, więc podoba mi się to wyłamanie 😁. Może przez przypek przed ślubem jeszcze wpadniesz na idealną suknie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pod wrażeniem jakim zaufaniem obdarzyłaś gościa z AE. Mam nadzieje że coś fajnego znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń

  34. Good luck with the wedding preparations. Nice rings I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Bellissimi gli anelli. Preparare un matrimonio è sempre un’impresa!
    Un abbraccio
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  36. ja jeszcze nawet nie myślę o ślubie :D życzę masy energii żeby to wszystko ogarnąć no i żeby kiecka z ali przyszła na czas :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Congratulations 😊 nice rings...

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyobraziłam sobie to prześcieradło...Może to taka moda? Na wybiegach pokazują przeróżne rzeczy :D
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja sukienke szylam i byla to swietna decyzja

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru