GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 6 lutego 2020

2328. Mediheal I.P.I. Lightmax Hydro Nude Gel Mask Ex. hydrożelowa maska wybielająco-odmładzająca

Witajcie!

Dziś czas na maseczkę.


Będę mówić o Mediheal I.P.I. Lightmax Hydro Nude Gel Mask Ex. hydrożelowa maska wybielająco-odmładzająca


Słowo od producenta: "Hydrożelowa maska I.P.I zawiera składniki aktywne, które  zapobiegają powstawaniu przebarwień na skórze. 


Witamina B3 nawilża skórę, pobudzając ją jednocześnie do produkcji kolagenu. 
Wyciąg z róży stulistnej jest bogatym źródłem witaminy C, dzięki czemu rozjaśnia skórę.
 Zawiera dwa razy więcej aktywnej witaminy C w postaci kompleksu AA2G i ekstraktu z morwy białej niż Mediheal I.P.I maska-ampułka."

Produkt w okazałości:





Od producenta:






Skład:





Na buzi:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na stoisku Mediheal podczas targów urodowych w Warszawie za ok. 15 zł.
  Zapach: przyjemny, delikatny.
 Konsystencja: maska w żelowym płacie.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe zawierające 1 maseczkę. 
Wydajność: standardowa dla masek. Jeden ziom w płachcie to jedno użycie.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że odkąd znalazłam nową pracę, mój czas na tzw. domowe SPA, ewidentnie się skrócił...  W wyniku tego przez ostatnie kilka tygodni, poważnie zaniedbałam swoją maseczkową rutynę, która z dwóch "sesji" pielęgnacyjnych, stała się jedną i to krótką. Tak naprawdę dopiero w weekend mam chwilę wolnego i mogę pozwolić sobie na dłuższy relaks. Wczoraj zatem dorwałam maseczkę 
Mediheal. Chwilę minęło co prawda, zanim ogarnęłam, w jaki sposób się nią zakłada na twarz - te warstwy i warstewki żelusiowego gagatka to jednak trochę skomplikowana procedura - ale da radę to rozkminić. Szczególnie, że jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie otrzymałam. Przede wszystkim, maseczka, o przeuroczej konsystencji zastygniętej galaretki - jak się tego fajnie dotykało podczas aplikacji, to nie macie pojęcia! - cudownie nawilżyła i odżywiła moją skórę. Zauważyłam zmniejszenie się worków pod oczami oraz zniknięcie opuchnięcia z niewyspania. Czy coś mnie wybieliło? Raczej nie, bo karnacji mej wampirzej nie potrzeba już rozjaśniać. Niemniej jednak, produkt nic mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Myślę, że jeszcze kiedyś wrócę do tego cudaka, najpewniej, gdy będzie na jakiejś promocji, gdyż 15 zł za jedną maseczkę, to trochę dużo... Ale i tak polecam! 

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy i Leon

49 komentarzy:

  1. Wonderful gel mask! Kathy, you can read my page "Favorite Fuzzies" (the stories about my cats) under the name of the Cat Vasya Blog. But I am sorry the Google translation from Russian is not very good.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej akurat nie miałam, ale bardzo lubię maski w płachcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for sharing. I have just used hydro-masks here and there. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mogłabym się skusić :D dawno nie miałam masek w płachcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Una “buona“ maschera, grazie Kathy, buona giornata :)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze 15 złotych za jednorazową maseczkę to trochę drogo ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. O, dobrze słyszeć, ze znalazłas nową pracę! Zdradzisz czym się zajmujesz teraz? :) A co do samej maseczki to masz absolutną rację - 15 złotych to już za dużo. Za 15 zł można już kupić słoiczek naprawdę niezłego kremu na promocji w Rossmannie (ja aktualnie używam kremów Sorayi kupionych na takiej promocji za 14,99 sztuka) i jest kosmetyk na dwa-trzy miesiące stosowania. A tu kwadrans i po krzyku, więc cena zdecydowanie nieadekwatna do produktu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem niezła maseczka jak widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz ją chyba widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very interesting product
    I didn't know this
    Thanks for the information
    xoxo ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. An interesting mask. I haven’t tried it yet, but after your post I wanted to try it.

    OdpowiedzUsuń
  12. it seem the result is positive and excellent

    OdpowiedzUsuń
  13. Nazwa nic mi nie mówiła natomiast jak zobaczyłam opakowanie to uświadomiłam sobie, że już ją gdzieś widziałam :) Chyba w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej maseczki, ale ostatnio bardzo sceptycznie podochodzę do maseczek, ostatnimi czasy mam strasznie suchą i podrażnioną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo! tej ejszcze nie miałam! a ciekawa jej jestem mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie za dużo szczególnie dla kogoś kto nie jest maseczkowym zapaleńcem jak ja

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks to be a good mask :)   

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że nie znam tej maski. hehe Lubię, więc może się skuszę, skoro chwalisz. :))) Miło Cię zobaczyć kobieto o pięknych, dużych oczach. :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam i raczej nie będę miała - nie lubię masek w płachcie
    Gratuluję znalezienia nowej pracy 😘
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię wszelkiego rodzaju Maseczki, ale tej jeszcze nie używałam. I trochę sporo kosztuje jak na jeden raz 😉

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie maseczkowy dzień przypada w sobotę :) A tak w ogóle, miło Cię widzieć :) nawet w maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odmładzająca to coś co lubię . Ciekawe o ile lat odmłodzi 😀😀 . Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  23. Kusi mnie skuteczność tej maseczki przy likwidowaniu oznak zmęczenia i niewyspania na twarzy. Niemniej spróbuję rozejrzeć się za jakąś promocją. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuję, że byłabym po niej wybielona i odmłodzona :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również nie używałam tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  26. W działaniu fajna widzę i ta forma zastygniętej galaretki do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś sobie kupiłam cztery maseczki: dwie odżywcze i dwie przeciwzmarszczkowe. Szał. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu wypróbować maskę w płachcie, bo jeszcze tego nie robiłam. Na tę pewnie się nie skuszę, bo odstrasza mnie butylene glycol, szczególnie że jest już na drugim miejscu w składzie.

    OdpowiedzUsuń

  29. Thanks for the recommendation, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  30. i like it, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  31. To coś dla mnie ;) . Jak gdzieś trafie to kupuje :) Jak zawsze rzetelna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 15 ? Cena naprawdę bardzo niska,ale jednak wolę więcej wydać na te w słoiczku/kremie. Rzadko nakładam te w płachcie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam... ale może powinnam wreszcie spróbować coś w ten deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola Kathy!! Tomo buena nota de esta mascarilla que nos descubres. Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście 15 zł za jedną to trochę sporawo..

    OdpowiedzUsuń
  36. Stawiam jednak na maski korzystniejsze cenowo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej masaczki, rzadko używam masek w plachcie. Ostatnio też zaniedbalam moja maseczkową rutynę :p

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie, nigdy nie miałam niestety, teraz mam manie i kupuje wszystko do włosów wiec grosza przy duszy nie mam na pielęgnacje twarzy ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Już dawno nie miałam masek marki Mediheal :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mialam, ale może wyprobuje

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru