GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 3 lutego 2021

2636. Walentynki z Notino.pl!

 Witajcie!

Już za niecałe dwa tygodnie nastąpi wysyp czerwonych serduszek, zakochanych par obściskujących się na ulicach i spontanicznych zaręczyn.
Walentynki, Święto Miłości już tuż za rogiem.

Kto zatem jeszcze nie zdążył jeszcze z podarkiem dla ukochanej osoby ma na to ostatnią szansę.

Tu z pomocą i radą służy niezastąpiony - jak zawsze - sklep Notino.pl który przygotował słodkie, miłosne rabaty na różne produkty.

Oto moje propozycje dla pań:

a) na pogrzanie atmosfery - Jean Paul Gaultier La Belle woda perfumowana dla kobiet:


b) na relaks po ciężkim dniu - Saloos Bio Body and Massage Oils olejek do ciała i masażu Erotica:



c) na przyjemną atmosferę - Yankee Candle Pink Sands świeczka zapachowa:


I dla panów:

a) na zauroczenie jej w głowie - Armani Acqua di Giò:


b) na gładkie pocałunki - Gillette Fusion5 Proglide maszynka do golenia + ostrza wymienne:



c) na bliskość bez obaw - 
Rexona Active Shield Fresh antyprespirant w sprayu dla mężczyzn:


A Wy obchodzicie Walentynki?

Kathy Leonia

43 komentarze:

  1. Kilka dni przed walentynkami mamy rocznicę, więc przeważnie skupiamy się na tym dniu, a same walentynki to raczej romantyczny spacer lub wspólne oglądanie filmów. Świeczka, olejek i oczywiście wody perfumowane to całkiem fajne propozycje prezentów. Praktyczne i przyjemne dla zmysłów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfum to zawsze dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie świętuję tego dnia, ale muszę przyznać, że wyróżnione przez Ciebie propozycje to fajne pomysły na walentynkowe podarki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż uważa, że najlepiej pokazywać swoje uczucia cały rok, a nie tylko od święta. U mnie pewnie skończy się wspólnym filmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love candles and massaje oils!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza propozycja bardzo mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza propozycja bardzo ładne opakowanie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muy buenas opciones de regalo. Siii, yo si celebro San Valentín
    bss

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie obchodzę Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweet items! Great list! Nothing too exciting here.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! son unas propuestas muy buenas. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne propozycje🙂

    OdpowiedzUsuń

  13. Bardzo dobre opcje podarowania w miesiącu miłości. Uwielbiam Jean Paul Gaultier La Belle!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kosmetyki . Mnie co chwile bombardują promocjami walentynkowymi

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły na prezenty:D My skromnie obchodzimy walentynki:D

    OdpowiedzUsuń
  16. I love aqua di gio for men.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię Walentynek i w sumie tego sklepu też nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten zapach Yankee Candle ❤

    OdpowiedzUsuń

  19. Nice tips :). We somehow don't celebrate Valentine's Day :D.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chyba tez postawie na perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pachnące kosmetyki i perfumy na Walentynki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! everything looks really good. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe propozycje. Ja nie obchodzę walentynek, bo nie mam z kim:) Ale może sobie kupię jakiś prezent dla siebie od siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A myśmy już sobie prezenty na walentynki wręczyli :P. Akurat miałam dla męża rzeczy, które przydadzą mu się wcześniej a on miał już prezent dla mnie. Za to na walentynki postanowiliśmy po prostu miło razem spędzić dzień :) Ale pomysły całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ¡Hola!
    Ahorita no me tengo que preocupar por regalos para pareja y eso me alivia, jajaja, porque batallo mucho. Aunque me apunto tus recomendaciones ✨.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  26. moj mezczyzna ma perfumy z armaniego, ale calkiem inny zapach :D reszty niestety, ale nie znam ;/ jasne, ze obchodzimy. mamy juz upatrzone prezenty dla siebie, takze pozostaje nam jeszcze wybrac winko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie obchodzę, ale ta butelka pierwsza i tak mi sie podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świece zapachowe to dla mnie zawsze idealny prezent na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki piękny flakonik mają te perfumy dla pań ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. jakoś nigdy nie obchodzę walentynek:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe propozycje, perfumy to według mnie bardzo fajny prezent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Walentynek nie obchodzę, ale ciekawe produkty zaproponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie zawsze łączymy urodziny mojego narzeczonego z walentynkami :)
    Ta woda perfumowana ma piękne opakowanie!
    Ciekawe propozycje :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. I love the first parfum
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń

  35. Nice perfume, thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie mam pojęcia co kupić mojemu :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Olejkiem do ciała bym nie pogardziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja poproszę ten olejek i jeszcze masażystę do tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie obchodzimy walentynek, chociaż może w tym roku spontanicznie coś wymyślimy:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru