GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 22 lutego 2021

2646. Najgorsze kosmetyki roku 2020 r. - pielęgnacja

 Witajcie!

Z racji na to, że byli ulubieńcy roku 2020 r., to czemu by nie napisać - ku przestrodze - o najgorszych kosmetykach vel bublach?

I tak oto przychodzę do Was z badziewiami ubiegłego roku.

Na początek będą to pielęgnacyjne mazidła.
Nie jest ich dużo - o dziwo - ale warto Was przed nimi ostrzec.

Tak więc zaczynamy:







A jacy są Wasi buble pielęgnacyjni minionego roku?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. I have some mistakes too...
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bublem był chociażby krem-żel pod oczy z Avonu czy plastry do depilacji Velvetic. Choć na pewno nazbierałoby się tego więcej, o czym wolę już nie pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe szczęscie nic z tych produktów nie miałam i już raczej mieć nie będę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze wiedzieć o tych chusteczkach. Będę omijać je z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the advertisment!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. te maski Pilaten są okropne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze widzieć :) będę unikać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba maski Selfie project też nie są najlepsze ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój bubel to płyn micelarny do demakijażu Nivea i chusteczki do demakijażu firmy April , które kupiłam w Planet Parfum. Pozdrawiam cieplutko 💗💗💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  10. Na szczęście nie znam żadnego z tych kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi tambien me paso con un exfoliante para labios. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz wiem, na co nie zwracać uwagi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. I haven't tried any of these! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting to know! Thanks so much.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęśliwie nie napotkałam jakichś strasznych bubli w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę zatem unikać tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niczego na szczęście nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę się za tymi produktami rozglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy nazwałabym ten produkt bublem, ale zawiodłam się na serum The Ordinary z Niacynamidem. Nie zauważyłam żadnego działania tego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadnego z przedstawionych powyżej produktów nie miałam. No i wychodzi na to, że dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!! I didn't know these products, but thanks for sharing this, it's really useful.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Na szczęście nie miałam żadnego z tych bubli i będę uważać żeby ich nie mieć;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the warning. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Uf, na szczęście nie znam nic z tej gromadki :) ja już nawet nie pamiętam jakie buble się pojawiły u mnie w 2020 ale na pewno kilka wpisów w tej kategorii się pojawiło na blogu więc musiałabym sobie popatrzeć i przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja co chwilę na jakiś bubel trafiam, ostatnio na czerwony lakier z Wibo. Po pomalowaniu rano, połowy lakieru wieczorem już nie było. Masakra jakaś... I nic nie robiłam z tymi paznokciami, nie prałam, nie zmywałam naczyń.. Wyszłam rano w góry, a po południu lakier zniknął z połowy paznokci, no magia.. I to któryś raz z kolei, wyrzuciłam, bo szkoda nerwów...

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru