GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 4 lutego 2021

2637. Botanic Skin Food odmładzająca esencja porzeczka i liść morwy białej

 Witajcie!

Dziś czas na twarzy odżywianie.

Będę mówić o Botanic Skin Food odmładzająca esencja porzeczka i liść morwy białej.

Słowo od producenta: "Odmładzające esencja działa nawilżająco i przeciwrodnikowo, chroni skórę przed skutkami intensywnego trybu życia. Ekstrakty z porzeczki, liści morwy białej i dwóch rodzajów borówki – czarnej i wysokiej – doskonale odżywiają cerę, a lekka konsystencja esencji nie obciąża skóry."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Otworek:

 

Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Naturze za ok. 20 zł.
Zapach: delikatny, słodki.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe z pompką, z grafiką owocową i białymi napisami od producenta. Pojemność: 250 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy esencjonowania się.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to już moja pierwsza styczność z produktem Botanic. I myślę, że nie ostatnia! Esencja ta bowiem tak przypadła mi do gustu, że już rozglądam się za innymi mazidłami z tej marki. Czemu tak polubiłam tego gagatka? Ano to istne ukojenie dla mojej tłustej skóry. Jedna aplikacja mazidła - na oczyszczoną wcześniej buzię - przez nałożeniem makijażu sprawia, że moja twarz wygląda na matową przez wiele godzin. I to bez żadnej bazy matującej! Esencja ta daje mi taką wewnętrzną pewność, że moja buzia nie świeci się jak miliony monet ze znanej piosenki. Ale wracając do recenzji. Dodam, że specyfik ten jest bezkonfliktowy dla nałożonych wcześniej podkładu i pudru, przez co nie roluje tychże w trakcie dnia. Jestem tym produktem naprawdę oczarowana; jak tylko mi się skończy, lecę po kolejną buteleczkę. Jedyne co mi się niezbyt podoba to wysoka cena regularna... Ale od czego są promocje w Internecie. Polecam tak czy inaczej tego powyższego przyjemniaczka, bo nie podrażnia, nie wysusza skóra, jest wydajne i łatwo dostępne. 

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy z Leonem

58 komentarzy:

  1. Thanks for showing us this product. Great review. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam nic z tej marki. Chętnie wypróbuję tę esencję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wspominam tę markę, ale akurat tej esencji nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie widziałam tego kosmetyku, ale dobrze że się spisał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. This sounds really good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra wydajność to dla mnie podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiłaś mnie tym kosmetykiem :) Brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej marki miałem jedynie żel do mycia twarzy i był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosowałam już kilka kosmetyków, które zawierały w składzie liście morwy białej, więc i ten chętnie przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale widzę,że warto spróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale się nim zainteresowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze że się sprawdził :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice review! I’d like to try it. Thank you very much )

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak narazie używałam z tej firmy tylko maseczki i byłam nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze nic tej marki. Mam teraz niedaleko Naturę, wieć może sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A good cleanser is basic. Really interesting!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely post! I would try it!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hola guapa, me parece un buen producto. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post, like always, dear
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo dobrego słyszałam o morwie białej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kilka produktów Botanic SkinFood i naprawdę je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wypróbuję, bo wygląda na to, że dobrze spełnia swoje zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak odmładzająca to już mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa ta esencja, chciałabym ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, ale z chęcią wypróbuję cos tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż musiałam sobie puścić piosenkę xD

    OdpowiedzUsuń

  27. Thanks for the recommendation. Looks great. I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Very nice product, I don't know it at all :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście prezentuje się zacnie :)
    Niestety, ja również pierwszy raz spotykam się z tą firmą i nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze, ale mam w planach ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello!! this looks really good.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi!
    wow i think i will give the product a try✨

    OdpowiedzUsuń
  33. Great review, certainly a good product.

    OdpowiedzUsuń
  34. Taka esencja by mi się przydała, jakbym się odmłodziła to by mnie nikt nie poznał :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam tego produktu, ale jestem ciekawa jakby sprawdził się u mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany jaka fajna esencja, ciekawa jestem czy u mnie dawałaby taki sam efekt.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tej marki, ale zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tego produktu, ale z chęcią się z nim zaznajomię, jako że szczególnie lubię dbać o pielęgnację twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam, ale zachęciłaś mnie do spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  40. Ooo jaki fajny produkt, nigdy czegoś takiego nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam nigdy tego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam ani produktu, ani marki, ale opakowanie też zacne.

    OdpowiedzUsuń
  43. No proszę! Mam kogoś komu taka esencja bardzo by się przydała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. I've heard a lot about Botanic Skin Food but never tried anything from the range before. I might give it a try!

    OdpowiedzUsuń
  45. I believe it was good product with unique packaging....
    Have a great weekend

    OdpowiedzUsuń
  46. Cena przystępna, więc chętnie skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  47. Looks amazing! Wonderful post!

    OdpowiedzUsuń
  48. Super, że się sprawdziło i że wrócisz jeszcze go tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie miałam tego produktu i ogólnie żadnego z Botanic, ale na któryś pewnie się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru