GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 11 lutego 2021

2641. Ziaja krem pod oczy i żel przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

 Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację delikatnych okolic oczu.

Będę mówić o Ziaja krem pod oczy i żel przeciwzmarszczkowy krem pod oczy.

Słowo od producenta: "Sposób użycia:

Rano i/lub wieczorem nanieś preparat wokół konturów oczu, lekko wklepując, dopóki całkowicie się nie wchłonie.

Konsystencja
krem
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery, zmarszczki i skóra dojrzała
Efekt
anti-age
Substancje aktywne
witamina E."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:



Skład:



W okazałości:





Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Notino.pl za ok. 20 zł.
  Zapach: delikatny, prawie niewyczuwalny.
 Konsystencja: żel.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka biała z czarnymi i białymi napisami od producenta. Pojemność: 15 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ok. dwa miesiące pielęgnacji.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że mimo wcześniejszej, długoletniej niechęci do mazideł Ziaja, ostatnio coraz częściej sięgam po produkty pielęgnacyjne tej marki. I jestem z nich naprawdę zadowolona! Nie wiem, czy to jest kwestia tego, że moja skóra przestała być kapryśna, czy składniki stosowane w specyfikach Ziaji się zmieniły na lepsze, w każdym razie polubiłam gagatki tej marki bardzo mocno. I to samo mogę rzec o przeciwzmarszczkowym kremie pod oczy. Gwoli słuszności, jest to tak naprawdę niezwykle treściwy w składniki odżywcze żel, który niczym plaster miodu, koi i relaksuje moje wiecznie zmęczone i suche okolice pod oczami. Regularna aplikacji mazidła sprawia, że delikatny naskórek zostaje ładnie nawilżony, ujędrniony, a cienie czy opuchnięcia jakby znikają bez śladu. Dodam, że krem ów szybko się wchłania i dzięki żelowej konsystencji nie jest tłusty, tylko taki lekki, ot jak przyjemnie chłodzący kompres. Warto wspomnieć, że produkt dobrze współgra z korektorem, gdyż nie waży ani nie ciastkuje makijażu wokół oczu. Nie mogę zapomnieć o tym, że 
nic mnie nie podrażniło ani nie uczuliło w trakcie używania specyfiku. Jestem tym mazidłem zachwycona i na pewno jeszcze doń wrócę, gdyż jego działanie, wydajność i niska cena są godne polecenia!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

52 komentarze:

  1. Interesting cream and gel for our eyes, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam konkretnie tego, ale dwa inne kremy pod oczy Ziai mnie mocno uczuliły :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna nie używałam nic z Ziai - chociaż pamiętam, że lubiłam ich masła do ciała i chyba sobie jakieś kupię jak skończy mi się to co mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty tej marki. Tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za wiele to on nie ma w skladzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ziaja has really good products and prices so smart!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię ich krem przeciw cieniom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale czuję się zachęcona do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałby mi się taki krem na moje cienie pod oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest tłusty? A to nowość, wszystkie Ziaje do tej pory mi sie wydawały tłuste.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tego produktu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem pod oczy by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio sięgnęłam po kosmetyki Ziai i szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  16. Na Notino są same perełki ; ) aż strach tam wchodzić : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing review
    Have a good day
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy tego kremu, ale słyszałam dużo pozytywnych opinii o kremach pod oczy z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie miałam, ale bardzo lubię zieję i jej produkty. Nie wszystkie mi odpowiadają, ale niektóre to prawdziwe perełki :) Chętnie spróbowałabym i tego kremu, na pewno będzie jeszcze okazja. Świetna recenzja :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for your review :) greetings from Turkey...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam
    Lubie kosmetyki Ziaji, więc wstyd mi się przyznać ale nie wiedziałem że mają też kremy pod oczy...🙊
    Po kremy do twarzy Ziaji często sięgam ,wiec pod oczy tez wypróbuję 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks Kathy! I really need anti wrinkle to put on face :)
    It is better look younger isn't it?

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the recommendation looks great. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for your great review. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ta firmę . Fajne , że się do niej przekonujesz . Interesujący ten krem w formie żelu

    OdpowiedzUsuń
  27. I like this product. Thanks for your review.

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam i niestety u mnie się totalnie( kimo ,że markę Ziaja lubię ) akurat ten krem się nie sprawdził- szczypał niemiłosiernie, a poleciła mi go siostra, u której sie świetnie sprawdza. Jak widać wszystko zależy od skóry pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten post jest dla mnie. Pozdrawiam cieplutko 👍👍⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  30. Ziaja jest tania i widzę, że mimo tego jakoś sobie radzi z działaniem kremów. Przyjrzę się tym kosmetykom.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello!! I didn't know this product, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  32. ¡Hola!
    No he probado los productos de ésta marca, pero lo tendré en cuenta.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tengo ganas de probar la marca ziaja desde hace bastante tiempo
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  34. Tego kremu akurat nie miałam ale krem-maska z Ziaja był dla mnie odkryciem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak taka cena i taka opinia to muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  36. mialam szampon z tej serii innych kosmetykow nie;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam kiedyś krem pod oczy Ziaja i skutecznie mnie odstraszył przed testowaniem innych :D Chociaż żelowa konsystencja mocno mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Stosuję inne, potrzebuję czegoś mocniejszego w działaniu ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tam lubię od czasu do czasu kupić Ziaje :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię niektóre kosmetyki z Ziaji :)
    Te kremy kojarzę ale jeszcze nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. nie znam go kompletnie, ale powoli kończy mi się mój krem pod oczy :D więc chętnie się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. 5/5? wow! trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię Ziaja, ale tego kremu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  44. Dawno nie używałam kosmetyków z Ziaji, chętnie wrócę do produktów tej marki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię tę markę i mam tam swoje ulubione kosmetyki, do których wracam. Tych kremów akurat nie znam, ale chętnie spróbowałabym żelu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru