GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 2 lutego 2021

2635. Bell HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder hipoalergiczny puder brązujący

 Witajcie!

Dziś czas na buzi ocieplenie.

Będę mówić o  Bell HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder hipoalergiczny puder brązujący.

Słowo od producenta: "Hypoalergiczny puder brązujący.

Puder bazujący ma zaskakująco wiele zastosowań. HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder wyrównuje koloryt skóry, a dodatkowo może służyć do wymodelowania twarzy oraz zastąpić róż do policzków. Sprawia, że twarz wygląda jak muśnięta słońcem. Kolor jest delikatny, a efekt można wzmacniać kolejnymi warstwami. HYPOAllergenic Fresh Bronze Powder nie zawiera substancji zapachowych. Odpowiedni dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii.

Przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa."

Produkt w okazałości:




Od producenta:





Skład:

Talc, Mica, Magnesium Myristate, Isocetyl Stearoyl Stearate, Octyldodecyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Kaolin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, pernicia Cerifera Cera (Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax), Tocopheryl Acetate, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium Pyrophosphate, Citric Acid, Phenoxyethanol, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide)

Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: puder ów znalazłam w Biedronce, gdzie kosztował ok. 20 zł.
Zapach: delikatny, kwiatowy.
Konsystencja: zbity puder.
Opakowanie i pojemność: plastikowe, przezroczyste, ze złotym zdobieniem graficznym i białymi napisami od producenta. Pojemność: 9 g.
 Wydajność: bardzo dobra. Taki specjał starczy nam na ponad rok brązowienia się.
 Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że rzadko sięgam po nowości makijażowe marki Bell. Jakoś takoś nie są one dla mnie ani urzekające kolorystycznie ani zbytnio kuszące właściwościami. Ale jedno muszę tym kosmetykom przyznać - jeśli już coś mi się spodoba z Bell, to jestem temu wierna aż po denka kres. Tak też jest w przypadku powyższego gagatka. To jest po prostu odcień idealny, jakby stworzony dla mego bladego lica. Ten chłodny, zgaszony, lekko dymny brąz iście stapia się z kolorytem mojej cery. Skóra potraktowana tymże specyfikiem wygląda świeżo, zdrowo i promiennie, bez przesadzonego efektu tzw. Karyny na Kanarach. Bronzer Bell można spokojnie stosować na kości policzkowe nawet w większej ilości, aby ze zmęczonego życiem stworzenia, przeistoczyć się w pełną wdzięku kokietkę i kusicielkę. Warto też dodać, że produkt jest trwały i wydajny; spokojnie wytrzyma cały dzień na twarzy i to bez osypu czy rolowania się. Kolejne plusy? Brak reakcji alergicznych, łatwa dostępność i dość przystępna cena. Wielbię ów bronzer miłością wszelaką i powiadam Wam, że będę go kupować dopóki będzie w Biedronce dostępny!
 Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy i Leon

31 komentarzy:

  1. Calkiem możliwe, ze sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale jak będę w Biedronce, to rozejrzę się za tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat skończył mi się bronzer, więc chętnie skorzystam z polecenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat nie używam takich bronzerów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze chyba nigdy nie kupiłam kolorówki w Biedronce, zawsze jak już się zdecydowałam to były wykupione perełki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam takich pudrów bo nigdy nie potrafię dobrać odcienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że mi też mógłby sprawdzić się ten bronzer. Chętnie go przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy najbliższych zakupach na pewno zwrócą na niego uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ¡Hola!
    Tendré en la mira el producto. Hace mucho que busco alguno así.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  10. I barely use broncer, but this one seems really natural.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  11. /akurat muszę kupić nowy bronzer :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię bronzery Bell. Wszystkie moje ulubione pochodzą właśnie z Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ponieważ nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Określenie "Karyna na Kanarach" mnie rozbroiło. Bardzo lubię Twoje kosmetyczne opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. That's a great post, thanks. Greetings and hugs.

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie nie do końca mi się podoba, ale liczy się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem sięgam po kosmetyki Bell, zwłaszcza z linii hypoalergicznej. Choć teraz podczas izolacji bardzo rzadko używam kosmetyków upiększających... Ale warto wiedzieć, że polecasz ten bronzer. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię produkty Bell, ale tego bronzera jeszcze nie próbowałam. Kolor wydaje się interesujący :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna cena i dobra recenzja. Produkt wart zakupu
    Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że do Biedronki mi nie po drodze, tak to też bym kupiła ten bronzer ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się jego odcień!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie jakoś zupełnie nie ciekawią ich produkty, kiedyś kilka miałam, bez szału i teraz raczej sięgam po coś innego :)

    OdpowiedzUsuń

  24. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. Bell ma wiele fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru