GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 13 maja 2020

2391. Co warto kupić na Aliexpress, cz. 1 akcesoria do paznokci

Witajcie!

Dziś czas na pogawędkę zakupową.

Na ostrzał idzie mój kochany Aliexpress.
Zrobimy sobie mały przegląd tego, co polecam tam właśnie kupować.

Kategoria pierwsza, czyli akcesoria do paznokci.

1. lakiery hybrydowe:






3. pyłki:



4. folie:





A Wy kupujecie coś z Aliexpress?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Your things look good. I have bought art materials from them. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie robiłam tam zakupów, ale przymierzam się do tego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Very great colors,nice products!

    OdpowiedzUsuń
  4. Collection of pollen and foil to complement your nail polish looks luxurious, Kathy.
    That is great.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam hybrydy z Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aliexpress has a lot of interesting things!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tej stronie można się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kolory. Takie wzory nie do końca mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. nic nie kupowałam nigdy na aliexpress

    OdpowiedzUsuń
  11. Wowww! Che colori interessanti :)
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeny, ja to wieki temu malowałam paznokcie. Dużo tworzę i chyba to sensu nie ma. Kiedyś miałam zawsze pomalowane. :) Miłej środy kochana. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem uzależniona od Aliexpress:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Duży wybór :) Jeszcze nigdy tam nie zmawiałam, ale mam zamiar.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jeszcze z Aliexpress niczego nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego :-) Kupowałam tam kiedys bluzke i etui na telefon :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyłki i naklejki najbardziej mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jestem pewna czy umiałabym tego wszystkiego użyć (folia? a to nie służy do pieczenia? ;p) ale wygląda profesjonalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja juz dawno nie robiłam tam zakupów. Akcesoriów do paznokci nigdy nie kupowałam ale musze tam zajrzeć po pyłki i folie do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwalasz, bo używałaś czy po prostu jest to jakby dream lista? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kilka tych hybryd Bling, całkiem długo były ok, ale potem szybko zgęstniały i nie dało się używać :) Ale cena zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie kupowałam nic jeszcze. Aczkolwiek wiele razy zdarzyło mi się przeglądać... i na tym się skończyło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej strony internetowej jakoś nie jest mi po drodze do robienia zakupów,
    jednakże wiem, że można tam znaleźć wiele ciekawych rzeczy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

  24. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  25. sama nie robię nic z paznokciami, ale moja stylistka często zamawia z Ali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja często kupuję naklejki. Nie wiem dlaczego, ale obawiam się kupować lakiery, chyba z obawy przed jakimiś nieznanymi substancjami... Jak się Tobie sprawdzają te lekiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dobrze. Używam ich od lat i nigdy nic mnie nie uczuliło.

      Usuń
  27. Ciekawa jestem tych folii. Czy to się w ogóle trzyma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) tylko trzeba zainwestować w żel do folii to lepiej się będą przyklejały

      Usuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru