GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 maja 2020

2395. Wypadanie włosów podczas mycia - maj 2020 r.

Witajcie!

Dziś przybywam do Was z zimową aktualizacją wypadania kłaków moich.

Dla przypomnienia jak to wyglądało wcześniej:

Zaczynamy od kwietnia 2013 r.:





Tu mamy luty 2014 r, :




Październik 2014 r.:






Styczeń 2015 r.:







Październik roku 2015:




Styczeń 2016 roku:





I kwiecień:



Październik:




Luty 2017:



I grudzień 2017 r:



Kwiecień 2018 r:



Maj 2020 r.:



Dwa lata nie było tego typu aktualizacji.
I taki oto efekt jak powyżej.

Przez ostatnie pół roku miałam sporo przeżyć.
Zmiana pracy, ślubne przygotowania, korono-wiruso-szał.

Włosy i pielęgnacja ich odeszły nieco w odstawkę.
Używam obecnie li szamponu, odżywki i jakiegoś olejku na końce.

Muszę się zmobilizować na nowo, aby włosiska ogarnąć tak, by się nie puszyły i nie plątały, jak mają obecnie w zwyczaju.
Zabieram się za suplementację i jedzenie nasion słonecznika oraz pestek dyni.
To moje najlepsze metody na regenerację czupryny.

A Wasze kudły jak się mają?

PS. Jeśli kogoś obrzydzają zdjęcia włosów, to bardzo proszę tego nie komentować, tylko opuścić owe miejsce.

Kathy i Leon

30 komentarzy:

  1. My hair is not good at the moment, I need to have the ends trimmed! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra zmaga się z problemem wypadających włosów, ale u niej to skutek uboczny po ciąży. 5 miesięcy temu urodziła drugie dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  3. ! Have a great day and stay safe! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń
  4. kathy, everything will be all right with your hair! OK!

    OdpowiedzUsuń
  5. I lost lot of hair during shower.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja biorę tabletki z krzemem i biotyną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez tego koronawirusa to chyba wszystkim zaczęły wypadać włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam te czasy kiedy obie byłyśmy zapalonymi włosomaniaczkami i potrafiłyśmy je bardziej pielęgnować niż twarz xD Ostro zapuszczałyśmy wtedy włosy i walczyłyśmy o każdy centymetr i każdy jeden włos :) U mnie to samo co u Ciebie - obecnie nawet nie zawsze używam odżywki, na co włosy odpowiedziały swoje.

    OdpowiedzUsuń
  9. 'Regeneracja czupryny' hahaha Ty mnie potrafisz byle czym rozbawić, dziękuję. :D No ja się nie dziwię, bo stres swoje robi. Moje włosy też wypadają, ale i szybko mi rosną nowe. Za to ewidentnie czas na farbowanie, bo siwizna już tak pięknie błyszczy na mej czuprynie. :D Miłej środy. :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dobra pielęgnacja zawsze jest, bez względu na okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, no ja właśnie jem obiad, ale spoko, mało rzeczy mnie obrzydza. Moje włosy hmm, chyba są lekko słabsze, ale nie wypadają aż tak mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Po czesaniu na mojej szczotce jest duuużoo włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie na szczęście włosy nie wypadają podczas mycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przy problemach z tarczycą włosy dość mocno wypadają. Warto to sprawdzić. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak już coś jeść na włosy to siemien lniane nie ma sobie równych .

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie, o nie, o nie! Ja się strasznie brzydzę włosów na umywalkach, prysznicach itd. (nawet swoich) blee.... Mąż musi zawsze przepychać prysznic, bo to jest dla mnie niewykonalne xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy są obecnie w średniej kondycji przez różne stresujące sytuacje, acz ostatnio troszeczkę mniej wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest tak źle, ja znacznie więcej włosów tracę a słonecznik uwielbiam, tylko mój żołądek za nim nie przepada ;p. Stres robi swoje. Ja też jak się stresuje to dużo włosów tracę. Niestety na stres jestem bardzo podatna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja bym zrobiła zdjęcie wanny po myciu moich włosów, to połowa ludzi uciekła by przerażona sprzed ekranu...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam fazy na wypadanie włosów, dlatego często mam spięte. Ale myślę, że jest lepiej niż było.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam alergię na widok włosów , szczególnie w łazience. U mnie jest różnie zależy chyba od pory roku. Czasami nakładam na włosy żółtko z oliwą lub kupuję jakiś specyfik. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdyby zebrać wszystkie te włosy z Twoich zdjęć to mnie tyle ich wypada podczas każdego mycia, a bywało jeszcze gorzej, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie od jakiegoś czasu włosy lecą jak liście na jesień :/ Koniecznie muszę się wziąć za jakąś silniejszą ich pielęgnację, suplementację, bo słabiutko z tym u mnie. Jestem strasznie niekonsekwentna :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie miałam z tym problemów ale moja koleżanka ma straszne problemy z wypadaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja wanna kiedyś podobnie wyglądała po myciu włosów, ale znalazłam na to odpowiedni środek. Wystarczy znać dobrą taktyką mycia włosów, aby podczas mycia oraz rozczesywania nie wypadały :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam taki sam problem, ale jest już lepiej niż było kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rosemary oil thickens the hair and gives it strength. Good luck with your hair, I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Od kilku miesięcy piję sok z pokrzywy i biorę skrzypowitę i pomaga. Wcześniej przy jednym rannym czesaniu wypadało mi około 40 włosów, obecnie od 2 do 10 :) Niestety jak tylko odstawiam te rzeczy to włosy zaraz znowu lecą:(

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru