GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 28 maja 2020

2401. Golden Rose Velvety Matte Lipcolor matowa pomadka w płynie

Witajcie!

Dziś czas na usteczka w kolorze nude.

Będę mówić o Golden Rose Velvety Matte Lipcolor matowa pomadka w płynie.

Słowo od producenta: "Niewysuszająca, lekka formuła pomadki tworzy matowe w pełni kryjące wykończenie.
Gładka i łatwa w użyciu kremowa konsystencja zawiera olej Jojoba i Avokado, dzięki którym zapewnia miękkie i nawilżone usta."
Produkt w okazałości:





Aplikator:



Na dłoni:



Na ustach:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro
Zapach: słodki, delikatnie czekoladowy.
Konsystencja: typowa dla pomadek matowych w płynie.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, eleganckie, z kremową zakrętką i złotymi napisami od producenta. Pojemność: 5,5 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że już dawno nie miałam nic z marki Golden Rose. Jakoś tak było mi nie po drodze z tymi mazidłami, bo - nie oszukujmy się - mam całkiem sporą kolekcję produktów do ust. Ale że jako maniaczka kosmetyczna zawsze chętnie szukam i wertuje nowości, to nie mogłam sobie odmówić przyjemności zakupu powyższego gagatka. I doprawdy nie żałuję, bo to zacne mazidło. Już sama formuła tego cudaka jest taka inna i miła w aplikacji. Produkt bowiem nakłada się sam i - o dziwo - w ogóle nie wysusza ust. Moje wargi, mimo całodniowego make up, były nawilżone i mięciutkie. Myślę, że sekret tej przyjaznej i niewysuszającej formuły tkwi w postaci olejków Jojoba i awokado, które faktycznie pielęgnują usta. Co do trwałości mazidła to ów wytrzymał na wargach ok. 4-5 godzin bez szwanku. Po tym czasie trzeba malunek nieco poprawić, ale to nie jest jakoś problematyczne. Myślę, że pomadka Golden Rose warta jest wypróbowania, jeśli jesteście zwolenniczkami bezpiecznego dla ust matu. Ja z pewnością sięgnę jeszcze po inne kolory tegoż cudaka, gdyż zdecydowanie wolę bardziej soczyste barwy niźli tradycyjne nude.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. This looks good, great colour, too. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek, ale ja nie przepadam za pomadkami w płynie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę tradycyjne pomadki niż te w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale ja ostatnio chętniej sięgam po błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to akurat nie mój kolor ale produkty do ust z Golden Rose zawsze lubiłam i aktualnie mam jeszcze kilka

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka lat temu często stosowałam ich pomadki ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam jeszcze pomadki z Golden Rose, ale wydaję wydaje się fajna więc może kiedyś na nią się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, le kolor śliiiiczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam już nic z Golden Rose. Kolorek jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. attractive color...great result.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear, you ask me about Dresslily. Yes, they write me about a cooperation. Maybe in some months they write you again. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupuję matowych pomadek w płynie, ponieważ jakoś nie mogę się do nich przekonać.
    Zdecydowanie bardziej wolę te w sztyfcie ;p Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten kolor, taki delikatny i uniwersalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja jej daję 5/5. Cała seria Nude Look z Goldena jest naprawdę bardzo fajna :) W domu na wyposażenie "dostałam" :D podkład oraz błyszczyk z tej serii i w sumie sama sobie je wybrałam - był to prezent od przedstawiciela handlowego :) Matowe pomadki też są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No No fajna, zerknę sobie na kolory, jakie oferują z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wygląda na tych zdjeciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej nie miałam, ale uwielbiam markę! Może się skuszę. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  18. Bellissimo colore. Grazie per la condivisione. Buona serata.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapach na pewno by mnie skusił! Lubię róże, ale moimi faworytami są jednak nudziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy odcień! Ja również wolę mocniejsze kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. very beautiful! 👏👏👏 Awesome pics! 🌈🌈🌈 Thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny kolor. Takie kolory lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale chętnie wypróbuję. Tylko inny kolor. Znaczy odcień akurat jest ok, ale wolałabym, żeby był o ton ciemniejszy. Albo o dwa. A najlepiej o 6 i wpadał już w brąz ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam wcześniej tej pomadki. Podoba mi się efekt, mimo że nie przepadam za matem

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny kolor. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hola Kathy!! El color me encanta.¡Fenomenal post! Besos y cuídate!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny kolor 😍
    Jeszcze jej nie miałam ,ale planuje kupić więc dobrze wiedzieć że jest ok ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. te pomadki z GR są bardzo popularne ;) wiele osób je chwali. Ja nie jestem zwolenniczką kolorowych pomadek i szminek. W kwestii ust stawiam na naturę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi Kathy!
    It's look so pretty. Thanks for your review and sharing. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Co jakiś czas sięgam po pomadki matowe tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do pomadek jestem tradycyjna i preferuję sztyft. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam z tej marki pomadke i jest dla mnie ciut za mocna ale pewnie to kwestia koloru. Twoja jest bardziej delikatna

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru