GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 14 maja 2020

2392. Avon True Blush Pearls róż w perełkach

Witajcie!

Dziś się zaróżowimy.

Będę mówić o Avon True Blush Pearls róż w perełkach.

Słowo od producenta: "Avon True Blush Pearls róż w perełkach.

Róż w perełkach Avon True to połączenie delikatnych różowych i brązowych perełek do błyskawicznego efektu promiennej cery z naturalnym wykończeniem. Rozświetla i podkreśla rysy twarzy, zapewniając świeży i promienny wygląd skóry. Idealny do każdego typu urody. Wystarczy jeden ruch pędzla, aby skóra mieniła się naturalnym blaskiem. Zmiksowane różowe i brązowe, delikatnie pudrowe kuleczki rozpromienią cerę i zapewnią jej efekt naturalnego wykończenia. To świetny sposób na podkreślenie rysów i nadanie skórze świeżego wyglądu bez widocznego makijażu.

Sposób użycia:

Nałóż na pędzelek niewielką ilość kosmetyku i omieć nim kości policzkowe. Dla najlepszego efektu zastosuj pędzel przeznaczony do konturowania.

  • Stan produktu: fabrycznie nowy w kartoniku
  • Data ważności: 24 miesiące od otwarcia
  • Kraj produkcji: Włochy."

Produkt w okazałości:




W środku:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro za ok. 25 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: typowa dla kuleczek rozświetlających.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie puzderka w tonacji różowej, z białymi napisami od producenta. Pojemność: 22 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad dwa lata malowania się.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że dawno już nie bawiłam się z perełkami Avonu. Jest to produkt iście kultowy tej marki - chyba każda z nas kiedyś miała kuleczki brązujące czy rozświetlające. O różu w perełkach nie słyszałam z kolei za wiele; byłam wręcz zdziwiona, że coś takiego istnieje. A że lubię nowości testować, to czemu bym miała tego nie  ucapić? Tak pomyślałam i zakupy poczyniłam. I w sumie, nie żałuję. Perełki różane są naprawdę zacne w działaniu i pozwalają na stworzenie wielowymiarowego blasku i błysku, bowiem każda taka maluśka kuleczka mieni się nieco inaczej. Jedne kuleczki są różowe, inne delikatnie brązowe. Dzięki temu na buzi powstaje nam wielowymiarowość i głębia koloru, a każdy makijaż wygląda odmiennie. Powyższe perełki oprócz swej nie oczywistości kolorystycznej, są także bardzo wydajne i uniwersalne; spokojnie można je używać jako cienie do powiek, rozświetlacz czy bronzer. Dodam, że produkt ten także bardzo trwały, bo wytrzyma ok. 7 godzin na kościach policzkowych bez skazy. Warto wspomnieć, że specyfik mnie nie podrażnił, nie uczulił. Polecam Wam powyższe cudaki, bo są naprawdę przyjemne w użytkowaniu i działaniu.

Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

50 komentarzy:

  1. Very interesting, Kathy! I've not known about the PEARLS before! Are they real pearls?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dear, those are not real pearls:) They are cosmetics pearls, which you can use in your make up

      Usuń
  2. Çok eskiden bende de vardı. Sevmiştim.

    OdpowiedzUsuń
  3. These look beautiful. Have a safe day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo dawno temu używałam tego kosmetyku i nie sprawdził się niestety. Nie odpowiada mi ta forma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. siostra ma i sobie chwali;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem to przeciętny produkt. Nieźle się trzeba namachać pędzlem, by cokolwiek z tych kulek wydobyć. Ja miałam kulki brązujące oraz matujące i za każdym razem udało mi się cokolwiek z tych rzeczy wydobyć, bo brałam kilka kulek i je rozgniatałam ;) Poza tym, że kuleczki fajnie wyglądają to ja nie widzę więcej ich zalet ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice product dear, thanks for the review

    OdpowiedzUsuń
  10. I have used similar pearls from this brand and I liked them a lot.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po takiej zachęcającej recenzji nie sposób nie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super recenzja lubię je czytać. Jednak nie lubię Avonu bo wszystkie ich marki testują na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki Avon , a róż jest godny uwagi. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌺🌷🌷🌷💓

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś puder oraz rozświetlacz w takich kuleczkach i jedno, co trzeba im oddać, to wydajność. Starczały na baaaaaardzo długo, przy moim codziennym malowaniu. Widzę, że niewiele się w tej kwestii zmieniło, bo również zachwalasz to, że jest to produkt wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wogule nie używam kulek
    Patrząc na zdjęcie myślałam że kulki brązujące...
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny efekt, nie używałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Perełki Avon są już kultowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam takie kulki, ale innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. avon is well known brand...good product

    OdpowiedzUsuń
  21. :) jakoś jeszcze mnie nie ciągnie ale może niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam tych słynnych kuleczek od Avonu, acz o nich słyszałam. Może jednak to nadrobię w przypadku tego perełkowego różu, skoro jesteś zadowolona z owego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Perelki z avonu (bronzer) pamietam kiedys bardzo lubialam :) roz ma piekny odcien

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudnie te kuleczki wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę przyznać, że produkt naprawdę fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda całkiem fajnie, ale nie na tyle, aby przekonać mnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy wcześniej nie miałam ich, rzadko kiedy sięgam po róż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamietam, że moja mama kiedyś takie kulki z avonu miała i lubiłam się nimi bawic :p

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam epizod, kiedy używałam różu, ale mi przeszło :D

    OdpowiedzUsuń

  30. They are very good thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. fajne perełki, zawsze chciałbym mieć takie kuleczki

    OdpowiedzUsuń
  32. O rany, takie perełki, to był jeden z moich pierwszych zakupów z avonu w życiu;) Oczywiście, wtedy jeszcze była inna szata graficzna produktu. Faktycznie są bardzo wydajne i...kultowe:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam zapas minerałków, więc raczej się nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hola!! Tomo buena nota de tu experiencia. ¡Fantástica reseña y gracias por tu recomendación! Besos!!

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo! uwielbiam takie kuleczki ;) fajny efekt można nimi osiągnąć <3 z avonu nie miałam ale uwielbiam te z Dermaoclu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam te kuleczki, ale to było bardzo dawno temu. Zapomniałam jakie są fajne. Koniecznie muszę je znowu zamówić:)!!!
    Pozdrawiam serdecznie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie miałam pudru w formie kulek ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Perełki z Avonu mam w kilku wersjach - matujące, rozświetlające, brązujące, korygujące - wszystkie sprawdzają się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  39. It looks so nice, I'd like to try it!

    OdpowiedzUsuń
  40. Kultowy produkt ;) Lata temu miałam i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Everything looking very nice! Thanks for sharing! 🌈🌈🌈

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru