GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 12 maja 2020

2390. Efektima Retinol & Vitamins hydrożelowe płatki pod oczy z retinolem i witaminami

Witajcie!

Dziś czas na ukojenie okolic pod oczami.

Będę mówić o Efektima Retinol & Vitamins hydrożelowe płatki pod oczy z retinolem i witaminami.

Słowo od producenta: "RETINOL & VITAMINS HYDROŻELOWE PŁATKI POD OCZY Z RETINOLEM

Jeśli pragniesz zmniejszyć widoczność cieni i zmarszczek pod oczami, to oznacza że płatki Retinol & Vitamins są stworzone dla Ciebie! Nałóż je i  poczuj jak Twoja skóra odzyskuje młodzieńczy blask, staje się zadbana i cudownie odprężona.    
Zachwyć otoczenie kwitnącym i pełnym energii wyglądem!"

Produkt w okazałości:




Od producenta:




Skład:

AQUA, GLUCOMANNAN, CHONDRUS CRISPUS POWDER, BUTYLENE GLYCOL, COLLAGEN, CENTELLA ASIATICA EXTRACT, HYALURONIC ACID, SODIUM HYALURONATE, ALLANTOIN, BETA-GLUCAN, GLYCERIN, SCUTELLARIA BAICALENSIS ROOT EXTRACT, CAMELLIA SINENSIS LEAF EXTRACT, ETHYLHEXYLGLYCERIN, ASCORBIC ACID, RETINOL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, ROSE FLOWER OIL, TOCOPHEROL, MICA, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM CITRATE, CI 77891, XANTHAN GUM, DISODIUM EDTA, CHLORPHENESIN, CITRONELLOL, GERANIOL

Po wyjęciu z opakowania:





Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam do testów od Efektima. Normalnie można owe produkty ucapić na stronie marki, gdzie kosztują ok. 5 zł.
Zapach: przyjemne, delikatne.
Konsystencja: typowa dla hyrożelowych płatków pod oczy.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacjach biało-niebiesko-srebrnej z czarnymi napisami od producenta. Opakowanie zawiera parę płatków hydrożelowych. 
Wydajność: kiepska. Takie opakowanie starczy nam na jedno użycie.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że płatki pod oczy to dla mnie miła odmiana w mojej dotychczasowej pielęgnacji skóry, na którą składają się krem, serum, tonik i żel do mycia. Ostatnimi czasy łapię się na tym, że wybieram efektywniejszy minimalizm pielęgnacyjny - niż nadmiar przeciętniaków - i nie lubię mieć za dużo mazideł z tej kategorii. Nie znaczy to oczywiście, że nie kuszą mnie nowości - oczywiście, że kuszą - ale tylko takie, które są naprawdę dobrej jakości i o zacnym działaniu. Produkty z Efektima to dla mnie sprawdzona od lat grupa gagatków, którym wiem, że mogę zaufać. Mam teraz gorący okres w pracy i spędzam długie godziny przed komputerem, co odbija się też na wyglądzie mojej skóry w postaci podkrążonych oczu i cieni wokół nich. 
Powyższe płatki hydrożelowe - zwłaszcza schłodzone w lodówce na kilka godzin przed użyciem - niosą ulgę i ukojenie zmęczonym okolicom pod oczami. Dzięki jednemu seansowi z tymi cudakami, moje cienie pod oczami się zmniejszyły, opuchlizna z niewyspania zbladła, a skóra wyglądała promiennie i zdrowo. Szok i niedowierzanie, ile potrafi taki niepozornie wyglądający płatek hydrożelowy... Produkt tego typy stosowałam zwykle wieczorem, na umytą i oczyszczoną skórę i trzymałam je pod okolicami oczu ok. 20 minut. I muszę rzec, że to był czas idealnie wykorzystany na odpoczynek i małą regenerację. Warto wspomnieć, że płatki mnie nie uczuliły, ani nie podrażniły. Ładnie pachniały i działały to co powinny. I po raz kolejny apeluję do firmy Efektima o wypuszczenie na rynek kompletów płatków hydrożelowych w ilości np. od razu 10 sztuk.
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Właśnie ostatnio zadtanawialam sie, czy nue kupić sobie takich płatków i szukalam czegoś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks good! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you, Kathy! I invite you to look at today's post in my "Magic lantern" blog. I've published a post about my grandfather.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy takich nie używałam ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych konkretnych płatek do oczu jeszcze nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te płatki są stworzone dla mnie , choć trudno oszukać metrykę. Pozdrawiam cieplutko 🌺🌺🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałem złote i były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam nigdy takich płatków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam ich jeszcze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam je i dobrze spełniły swoją rolę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds great!!thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że nie miałam jeszcze takich płatków. Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam tych konkretnie, ale stosowałam z efektimy złote i różowe ;) jak dla mnie działanie dość dobre choć bez szału. Tak samo jak Ty wolałabym, by były pakowane po kilka kompletów w słoiczku czy większym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie płatki pod oczy, tych jeszcze nie miałam okazji testować, ale myślę, że wypróbuję przy najbliższej okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię płatki pod oczy, chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great post...Have a nice day...Dilek...

    OdpowiedzUsuń
  18. Popisuję się pod tą apelacją! Serio! Mogę nawet oficjalnie :) Uwielbiam płatki pod oczy i te od Efectimy także - one są chyba dostępne w Rossmannie z tego co pamiętam :) Miałam chyba złote, jeśli się nie mylę, ale były ok. Tylko wszystkie płatki pod oczy są na raz, no dobrze, można użyć na maks 3 razy jak się je zamoczy w płynie spowrotem, ale producenci już zaczęli dawać mniej płynu do środka a cena jest ta sama :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam takich płatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mialam tych ale lubie takie platki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam coś podobnego, ale nie tej firmy :) Bardzo lubię takie żelowe płatki :) Świetna recenzja!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio cienie pod oczami postanowiły mnie nie opuszczać...bezczelne. Miałam coś podobnego, a może i właśnie to... Jeny, ale jestem dziś szajbnięta. heheh Tak czy owak miałam takie coś i też sobie chwaliłam, trza nabyć. :) Pozdrawiam. :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja stosowałam tej marki Złote płatki kilka razy i w szafce mam jescze różowe :) te złote fajnie sie u mnie sprawdzały a różowe dopiero musze przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może też kiedyś wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. maaaam! i mam w planahc na dniahc ich w końcu użyć <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Hihihihi mam :)
    Ale jeszcze nie użyłam. Bo jeszcze mam jedne starszego zakupu do zużycia. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne, używałabym z chęcią, a dawno nie miałam tego typu płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie płatki teraz by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam płatki pod oczy Efektimy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bel post, grazie. Buona notte.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  31. zamarzyły mi się takie płatki pod oczy!

    OdpowiedzUsuń

  32. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam, ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru