GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 31 grudnia 2020

2616. Sensique zmywacz do paznokci bez acetonu o zapachu winogron

 Witajcie!

Dziś czas na pazurów zmywanie.

Będę mówić o Sensique zmywacz do paznokci bez acetonu o zapachu winogron.

Słowo od producenta: "Sensique łagodny zmywacz bez acetonu do paznokci o zapachu winogron. Doskonale zmywa nawet ciemne emalie. Zawarty w składzie olejek arganowy ma silne działanie odżywcze i wzmacniające."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt jako miniaturkę dorwałam w Naturze za ok. 3 zł. Normalna cena za pełen wymiar specyfiku to 10 zł za 200 ml.
 Zapach przyjemny, winogronowy.
 Konsystencja jasny płyn do zmywania lakierów wszelakich.
Opakowanie i pojemność: butelka estetyczna, plastikowa, w tonacji zielonej z czarnymi napisami. Pojemność: 50 ml (miniaturka).
Wydajność: bardzo dobra. Opakowanie mazidła starczy spokojnie na kilka miesięcy oczyszczania pazurów.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że od jakiegoś już czasu przestałam regularnie robić sobie manicure hybrydowy i coraz częściej sięgam po zwykłe lakiery do pazurów. A co za tym idzie - stosuję także tradycyjne odżywki do szponów oraz zmywacze. Jeśli chodzi o kategorię tychże zmywaczy do paznokci, nie przywiązuję się jakoś specjalnie do danej marki. Produkt ma być wydajny, w miarę tani i robiący swoje. Do tej pory używałam zmywacza z firmy Isany, a gdy ten się skończył, ucapiłam następnie powyższego gagatka z Sensique. I naprawdę się z nim polubiłam! Przede wszystkim, specyfik szybko i bezboleśnie domywa pazury z malunków lakierowych; ot, wystarczy przyłożyć zwilżony płatek kosmetyczny do paznokcia, poczekać chwilkę i gotowe. Płytka pazura czysty, lakieru nie ma, można malować ponownie! Warto dodać, ze zmywacz Sensique jest delikatny dla płytki, gdyż nie podrażnia, nie wysusza, nie uczula. Kolejny ważny plus to uroczy, winogronowy zapach mazidła, który naprawdę mnie oczarował. I to bez grama śmierdzącego acetonu! Jeśli do tego wszystkiego dodam fakt niskiej ceny, świetnej wydajności i dostępności - ot spróbować go musicie! Już teraz wiem, że na pewno sięgnę po produkt w pełnym wymiarze.
Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy i Leon

19 komentarzy:

  1. Markę znam i lubię, ale nigdy nie zwróciłam uwagi na zmywacze. Zazwyczaj korzystam z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że warto wypróbować ten zmywacz, chociażby ze względu na przyjemny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. This looks good, happy new year! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znoszę zapachu acetonu, dlatego chętnie przetestuję powyższy zmywacz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice product.
    Beautiful New Year's Eve and a happy start to the new year.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie nie maluję paznokci, acz jak do tego wrócę, to nie omieszkam zaopatrzyć się w taki zmywacz, skoro dobry i w przystępnej cenie. Pomyślnego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę miała na uwadze, skoro piszesz, że delikatny i sprawdza się.
    Szczęśliwego Nowego Roku, Kathy! Niech będzie zdrowy i dobry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Własnie mi się kończy, to może wypróbuję ten, skoro polecasz. :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok. :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Thank you for the recommendation Happy New Year I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, nie znałem tego produktu. Trudno znaleźć produkt, który nie niszczy paznokci ani skóry.

    Dzięki za polecenie.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru