GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 23 grudnia 2020

2610. Zadbajmy o dłonie zimą z Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na pogawędkę o pielęgnacji dłoni w zimowym okresie.

Temat ten jest dla mnie szczególnie ważny, bowiem od zawsze mam tendencje do przesuszonej skóry dłoni, które potrafię czasami kremować nawet i pięć razy dziennie...

Na szczęście nie samymi kremami do rąk człowiek żyje, bowiem na Notino.pl znajdziemy różne inne cuda i cudeńka, które przyjdą nam z odpowiednim nawilżeniem i odżywieniem naszych łapek.

Oto moja złota piątka:

1. MIXA Intense Nourishment krem do rąk do skóry bardzo suchej

2. SpiriTime Fruity Time żel do mycia rąk

3. Sally Hansen Color Therapy olejek dla zdrowych skórek i paznokci z olejkiem arganowym

4. Yope Vanilla & Cinnamon mleczko nawilżające do rąk i ciała

5. Neutrogena Norwegian Formula® CICA Repair maska nawilżająca do rąk

Moja rutyna pielęgnacyjna zawsze zaczyna się od odpowiedniego umycia rąk, aby pozbyć się wszelakich bakterii i zanieczyszczeń z całego dnia. Do tego służy mi niezwykle uroczy żel SpiriTime, którego delikatna acz skuteczna formuła sprawnie usuwa brud i kurz, nie wysuszając przy tym dłoni.

Następnie - w zależności od tego ile mam czasu wieczorem - przechodzę albo do szybkiego nakremowania dłoni jakimś intensywnie nawilżającym kremem czy mleczkiem (np. Mixa tudzież Yope) lub zapodaję maskę nawilżającą do rąk od Neutrogeny. Taki zabieg z maseczką robiony regularnie raz w tygodnie na min. 20 min daje mi niesamowitą regenerację i odżywienie skóry rąk.

Na sam koniec, jako dopełnienie całości, wcieram olejek Sally Hansen dla zdrowych skórek i paznokci, bowiem trzeba pamiętać, że zadbane dłonie to także ładne i estetycznie wyglądające paznokcie.

Stosując wszystkie wymienione wyżej kroki pielęgnacyjne, mam pewność, że moje dłonie czy to w lato czy w zimę będą zawsze wyglądały na zdrowe i zadbane oraz nawilżone!

A Wy jak dbacie o dłonie zimą?

Kathy Leonia

24 komentarze:

  1. These all look good! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam różne kremy na dłonie, ale od zawsze najlepiej i tak działa uniwersalna Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przetestuję MIXA Intense Nourishment, bo ostatnio mam bardzo suche dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy produkt mam i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz trzeba bardzo dbać o dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja do pielęgnacji dłoni stosuję kremy do rąk. Żadnego produktu z tej piątki jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz dbanie o dłonie jest wyjątkowo wazne :) Z tych kremów nie miałam jeszcze żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post.

    I wish you a Merry Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting post my dear, thank you for sharing ) 

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak dbanie o dłonie jest ważne szczególnie zimą

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie krem do rąk to podstawa, lubię też w tej roli czyste masło shea :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych produktów, ale może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Własnie zrobiłam sobie zielono - czerwone świąteczne pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice review! I Thank you very much )I wish you happe Xmas!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bogata rutyna dłoni... Moje dbanie o dłonie ogranicza się do kremowania ich po każdym kontakcie z wodą 🤷🏻‍♀️
    P.s. ten krem Mixa też lubię 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Mleczko, krem i żel - to mnie najbardziej zainteresowało. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for your post!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja zimowa pielęgnacja dłoni to kremowanie ich i noszenie rękawiczek 😊
    To mleczko waniliowo-cynamonowe przykuło mą uwagę 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru