GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 15 grudnia 2020

2605. Soraya Oat Therapy Night Cream owsiany krem do twarzy na noc do cery wrażliwej

 Witajcie!

Dziś czas na kremik na noc.

Będziemy mówić o Soraya Oat Therapy Night Cream owsiany krem do twarzy na noc do cery wrażliwej.

Słowo od producenta: "Krem do codziennej pielęgnacji cery wrażliwej

Formuła oparta w 99% na składnikach pochodzenia naturalnego zawiera:

  • nawilżający i łagodzący wyciąg z owsa
  • biomimetyczny olej z owsa bogaty w kwasy omega-3, omega-6
  • oraz antyoksydanty
  • odżywczy olejek makadamia

Krem redukuje suchość i szorstkość skóry, wygładza i łagodzi, daje poczucie odżywienia i regeneracji. Zauważalnie poprawia komfort i kondycję skóry.     

Opakowanie przyjazne dla planety:

  • słoiczek z recyklatu, karton z odzysku!
  • LESS WASTE: 50% więcej kremu, mniej odpadów."

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:



W słoiczku:







Skład:



Na dłoni:

Szczegóły:
Cena i dostępność: produkt można znaleźć w sklepie Bee.pl za ok. 25 zł.
Zapach: przyjemny, delikatny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, ekologiczne, z elementami brązu i bieli i takimiż napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na dwa miesięcy regularnego smarowania się.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że od kilku już lat staram się, aby moja pielęgnacja dzienna różniła się nieco od pielęgnacji wieczornej. I tak oto, o poranku, gdy wstaję, stosuję produkty lekkie, mniej tłuste, które nie oblepią mi buzi tłustą warstwą, a będą stanowiły delikatną bazą pod mój makijaż. Z kolei wieczorem, gdy zmyję brud i kurz dnia powszechnego, sięgam po treściwsze sera i kremidła, aby skutecznie nawilżyły i odżywiły mi twarz. Krem na noc Soraya, jest właśnie idealny do takich nocnych zabiegów pielęgnacyjnych, gdyż super szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstewki na buzi. Dzięki temu, po przebudzeniu się rano, moja skóra jest miła w dotyku, jedwabista i wygląda niesamowicie zdrowo. I to bez podrażnienia czy uczulenia. Ot jakbym normalnie chwilę wcześniej wróciła z długich, regenerujących wakacji. Warto wspomnieć, że krem ma delikatny zapach, który przypadnie do gustu i wrażliwym nosom. Myślę, że jeszcze nie raz wrócę do tegoż przyjemniaczka, bo jest tani, działający i łatwo dostępny. Śmiało możecie także sięgać po inne kosmetyki ze sklepu internetowego Bee.pl.
Ocena: 5/5
Miałyście?
Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Widzę całkiem fajny krem i do tego w ładnym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Produktów z tej serii jeszcze nie miałam, ale jest na mojej liście do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go aktualnie, bardzo fajny kremik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że by mi się spodobał :) Fajny skład :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tą serię ale jeszcze nic nie miałam ;) Fajnie, że sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro oceniasz ten krem pozytywnie, to i ja chętnie go przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten krem. Nie miałam jeszcze takiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie bardzo ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love oily textures for my night routine too.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że ten krem ​​na noc do skóry wrażliwej jest odpowiedni dla mojej skóry, ponieważ moja skóra jest raczej trudna w użyciu kosmetyków.

    Dziękuję za twoją rekomendację. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa recenzja :)
    Obserwuję #1697
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Często u nich zamawiam - lubię ich produkty, ale tego kremu jeszcze nie miałam.
    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydaje się być bardzo przyjemny :) z chęcią bym po niego sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
  15. Nono... owsiany krem do twarzy? Jestem na tak, przetestowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię wsiane kremy więc, będę go miała na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ochotę sięgnąć po ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam tego kremu, ale może się na niego kiedy skuszę. Teraz mam inne, które testuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. It looks so nice, I'd like to try it!  

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola! no conocía los productos, tienen buena pinta. Gracias por el post. Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam tego kremu, ale teraz mam na niego ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy, zresztą mam go w planach, ale nie na "teraz", zresztą ogólnie coraz fajniejsze serie wypuszczają drogeryjne marki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam ale wydaje się być fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się super, więc będę miała go na uwadze podczas kolejnych zakupów!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru