GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 grudnia 2020

2613. Moda na zimę z holapick.com!

 Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Holapick, czyli sklep z eleganckimi kreacjami dla kobiet z całego świata.

Here is Holapick, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!

Znajdziemy tu piękne sukienki, eleganckie bluzki, modne kardigany czy różne akcesoria modowe.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
Holapick we can find pretty dresses, elegant T-shirts, trendy cardigans, and different fashion accessories.
All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić na wiele sposób,np. poprzez PayPal czy kartę kredytową - oraz możliwością dostawy w ponad 170 krajach.

Na dodatek mamy 30 dni na zwrot lub wymianę zakupionego przez nas towaru.

In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via PayPal or credit card).
What if more you can also  make an order from 170 countries.

And you have 30- day return od refund of guarantee.


Oto co mnie mnie spodobało się najbardziej:


Here are item which I liked the most:

















Wszystkie powyższe rzeczy są zrobione z dobrej jakości materiałów i z pewnością będą się bardzo przyjemnie nosiły. 
Ja oczywiście już się czaję na kilka z tych cudów, gdyż niezmiernie przypadły mi do gustu i czekam na wypłatę, aby sobie jakąś z nich zakupić. 

All those items are made of good quality materials and they are certainly very comfortable in wearing. Of course, I have already looking forward to several of these cuties, because I liked them immensely and I am waiting for my payment to buy one of them.

A Wam jak się podobają powyższe rzeczy z Holapick?

Do you like those items above from Holapick?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Płaszczyk w kratę i czerwona marynarka są super

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bym coś dla siebie znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk i pluszowa bluza najbardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite ciuchy. Czerwona marynarka i plaszczyk w krate najbardziej przypadly mi do gustu. Piekne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobaltowa kurteczka na zamek bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko 🎄⛄⛄⛄🎄🎄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię eleganckie ubrania ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie ubranka :D
    Życzę cudowności w 2021!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ostatnie wdzianko najfajniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola guapa, que chaquetas más bonita, la que más me ha gustado es la azul. Feliz Año Nuevo. Besitosss

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, stonowane,lekko klasyczne, mnie się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam wcześniej tego sklepu, bardzo fajna ta niebieska kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie wyglada ta czerwona marynarka❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka wygląda genialnie i ma bardzo ładny kolor. Nie znam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń

  16. I liked the black and red sweaters. I send you a kiss and good week

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, piękne te żakiety, chętnie bym powiększyła kolekcje swoich:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru