GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 29 grudnia 2020

2614. Physicians Formula The Healthy rozświetlający kremowy podkład SPF 20

 Witajcie!

Dziś czas na buzi kolorytu ujednolicenie.

Słowo od producenta: "Make-up Physicians Formula The Healthy ujednolica odcień Twojej skóry i zakrywa jej drobne niedoskonałości.

Właściwości:
długotrwały efekt,
 rozjaśnia skórę ,
nadaje skórze sprężystość i delikatność,
produkt jest hipoalergiczny.

Sposób użycia:
Nanieś make-up na wszystkie podstawowe punkty twarzy, na czoło, policzki i brodę.
Konsystencja
fluid
Rodzaj skóry
wrażliwa, do każdego rodzaju cery, z problemami

Według krycia
Średnie, Wysokie
Ochrona przed słońcem
z SPF
Efekt
rozjaśniające, długotrwałe, korekcyjne."

Produkt w okazałości:







Mój odcień:





Aplikator:




Na dłoni:



Na buzi:





Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam na Notino.pl za ok. 50 zł.
Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: fluidowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie szklanego pojemniczka, z białymi napisami od producenta. Pojemność: 30 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że to mój pierwszy podkład z marki Physicians Formula. I na pewno nie ostatni. Doprawdy żałuję wielce, że wcześniej nie miałam styczności z fluidami tejże firmy! Na pewno bym odkryła więcej podobnych cudeniek kosmetycznych. Specyfik rozświetlający zachwycił mnie już od pierwszej aplikacji. To iście idealne krycie, ten piękny dopasowujący się do odcienia skóry kolor, ten naturalny efekt i zdrowy wygląd skóry. Moja buzia i ów podkład tworzą harmonijną jedność. Nic się nie roluje, nic się nie ciastkuje, nic się nie utlenia. Twarz przez wiele godzin (ok. 6-7) prezentuje się świeżo i zacnie. Dodam, że fluid bardzo zgrabnie współpracuje z pudrem i produktami do konturowania i mimo właściwości rozświetlających, nie wygląda jak jakiś rozlany olej, nawet na mojej tłustej cerze. Warto wspomnieć, że podkład nanoszę palcem małymi kropkami na buzi, które następnie wklepuję gąbeczką. Przez taką formę aplikacji produkt jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia i można go spokojnie stosować również jako bazę pod cienie na powieki. Tutaj również sprawdza się fenomenalnie i daje trwałość makijażowi naszych oczu na długie godziny. Polecam wszystkim gorąco powyższego gagatka z Physicians FormulaMyślę, że to mój ulubiony podkład w tym momencie. A Wy na pewno polubicie go tak jak ja!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Пускай наступающий Новый год будет полон чудесных событий, волшебных подарков и приятных сюрпризов! Желаю праздничного настроения, огромного счастья и стального здоровья! Пусть все заветные мечты сбудутся в эту сказочную ночь!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej marki nam inne produkty i są ok. Podkład chętnie poznam, podoba mi się ten odcień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie używam takich podkładów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie używam rozświetlających kosmetyków, ponieważ moja tłusta skóra ciągle się świeci.

    OdpowiedzUsuń
  5. It seems so good and Natural.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam jeszcze przyjemnosci go używać. Chyba sie skusze

    OdpowiedzUsuń
  7. pasowałby do mojej cery!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale z chęcią bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marka jest dla mnie nowością. Skoro tak dobrze się spisuje to chętnie go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam jeszcze tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sądząc po zdjęciu Twojej twarzy, ta formuła kosmetyku przylega idealnie.

    Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podkładu nie miałam. Mam puder Physcicians Formula i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena nie za niska ale jeśli produkt dobry, to warto :)

    PS. Poklikałam trochę w twoje reklamy na blogu, bo wiem, że to dla ciebie ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej marki . Z tego co same plusy które mogły by mnie przyciągnąć . Może kiedyś wypróbuje . Super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny, naturalny efekt, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te he encontrado por el blog de otra chica y me ha gustado tanto tu blog que me quedo como seguidora, vale? Y también me gustaría que te pasaras por mi blog para darme tu apoyo! =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że fluid się sprawdził. Może sama też się w niego zaopatrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny wydaje się ten podkład, będę go miała na uwadze 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go na liście do sprawdzenia, ale jakoś nie było okazji go kupić. Słyszałam o nim sporo dobrego, fajnie że i u Ciebie okazał się hitem!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam, ale słyszałam dużo dobrego o ich produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak tak wychwalasz to myślę, że kiedyś wypróbuję :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam, ale z tego co widzę daje naprawdę fajny efekt na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola! no conocia la marca, me gusta mucho como deja la piel, es muy natural. Besos

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru