GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 grudnia 2020

2607. La Rive Love Minnie woda perfumowana

 Witajcie!

Dziś będzie uroczo i pachnąco.

Będę mówić o La Rive Love Minnie woda perfumowana.

Słowo od producenta: " LA RIVE Disney Love Minnie Woda perfumowana damska 50 ml

Woda perfumowana Myszka Minnie od LA RIVE wyprodukowana na licencji Disneya to idealne świeża, owocowa słodycz dla wyjątkowych dziewczynek. Dzięki radosnym aromatom jabłka, brzoskwini i melona, słodki uśmiech pozostaje cały dzień na dziewczęcej buzi! Urocze akcenty aromatyczne miodu i piżma doskonale pasują do stylu tych najmłodszych i nastoletnich elegantek. Nuty wodne i aromat melona przynoszą dodatkową porcję energii do działania każdego dnia. MYSZKA MINNIE to zapach dziewczęcej radości i optymizmu - sprawdź jego urok!"

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Atomizer:



Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt kupiłam na Rossmanie za ok. 10 zł.
 Zapach: cukierkowy, słodki.
 Konsystencja: perfumowa.
 Opakowanie i pojemność: fikuśna, szklana buteleczka z plastikowym czerwonym korkiem i białymi oraz czerwonymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml.
  Wydajność: taka sobie. Takie opakowanie starczy nam na dwa, trzy miesięcy używania.
  Działanie: dobre. Zacznę od tego, że moje gusta zapachowe zmieniają się zależnie od pór roku. Na wiosnę, wolę wonie lżejsze, świeże, które orzeźwią mnie jak ciepły, letni deszcz. Z kolei, gdy zbliża się jesień oraz zima, to skłaniam się do perfum słodkich, ciężkich, co ocieplą mi serduszko od środka. I tak właśnie otulająco jawi mi się zapach Minnie. To taki kuszący, owocowy kocyk, pełen śmiejących się jabłek, melona i brzoskwini. Perfumy Minnie są frywolne i figlarne, niczym stado hasających po czekoladowej łące jednorożców. Na samym początku, po rozpyleniu produktu, wyczuwalna jest słodka nuta miodu, która z upływem czasu nieco drapieżnieje, przechodząc w świeżość jabłka i kokieterię piżma. Perfumy, mimo uroczego flakonu, nie są jakoś wybitnie trwałe; na skórze wyczuwam je ok 3 godzin, a na ubraniach jeden dzień. Uważam, że produkt La Rive może być dobrymi perfumami dla nastolatek i młodszych dziewczyn, które lubią czuć się słodko. Ja osobiście będę używała tych perfum od czasu do czasu, bo są one naprawdę urocze, ale trochę za landrynkowe. Oprócz tego średnio widzi mi się ta kiepska trwałość, ale już na to nic nie poradzimy. Polecam jednak wypróbować na swojej skórze.
 Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

49 komentarzy:

  1. Love the perfume bottle! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że może być to fajny dodatek do prezentu dla mojej małej księżniczki 😉, buteleczka wygląda zachęcająco, a zapach w sam raz dla małej damy 😘.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę ten zapach i dla mnie jest zdecydowanie za słodki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te już zbyt dziecinne, ale kilka zapachów tej marki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam zapachów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I think my daughters could like this fragance.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś kupowałam perfumy La Rive.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie cukierkowe zapachy to nie dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście wyglądają jak perfumy dla nastolatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam i raczej nie będę miała :p Nie jestem fanką Myszki Minnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko jakie słodkie opakowanie! <3333 Uwielbiałam Myszkę Miki :D I Minnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja córeczka była by zachwycona już samym opakowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazję wąchać ten zapach i mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodziaśne opakowanie 😍
    Będę szukać w Rossmanie (za taką cenę 😊)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodkość zapachu zdecydowanie nie dla mnie, ale opakowanie z Minnie oczywiście na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hola guapa, me gustan mucho las frangancia dulces, creo que esta me puede gustar. Besos

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale to takie dla dzieci, to może dobrze, że sie nie trzyma długo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak kiepska trwałość to jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie cukierkowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam takiego zapachu, ale opakowanie bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapach mógłby mi nie przypaść do gustu, ale uwielbiam wszystko co z myszką Minnie <3 :D Nawet dziś mam na sobie skarpety z jej wizerunkiem. Stąd kupiłabym dla samego wyglądu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach raczej nie dla mnie, ale myślę, że marka i fiolka może kogoś zachęcić do sprawdzenia tej wody.

    OdpowiedzUsuń
  23. przeurocza buteleczka! niestety wolę zapachy świeżości niż słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. The packaging is so cute!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the bottle, nice perfume. I send you a kiss and have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  26. Już wiem jaki dodatek dorzucę mojej córce do prezentu na gwiazdkę, jestem pewna że przypadną jej do gustu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam ten zapach i nawet mi się podobał, ale ocenę dałabym taką samą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam tak samo - zapach dobieram w zależności od pory roku. A taki flakonik ze słodką zawartością może być też fajnym prezentem dla małej elegantki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, że też dla nastolatki fajny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  30. Interesting perfume water.
    Have a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  31. Buteleczka jest urocza, szkoda tylko, że są średnio trwałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny dla nastolatek, ale nie ukrywam, że sama chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie nowość. Pozdrawiam przedświątecznie 🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄⛄🎄

    OdpowiedzUsuń
  34. awesome perfume....
    cute design with a member of "mickey" families....

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupiłam je kiedyś córce. Nie była niestety zachwycona tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam go, ale chyba nie będzie okazji

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy pomysł na prezent dla młodszego członka rodziny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie lubię słodkich zapachów, ale flakonik ładny

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie mogłyby być za słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja ją kupiłam w ubiegłym roku na święta mojej małej bratanicy i była zachwycona.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru