GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 26 listopada 2020

2555. L'biotica Biovax Botanic oczyszczający szampon octowy

 Witajcie!

Dziś czas na włosków mycie.

Będę mówić o  L'biotica Biovax Botanic oczyszczający szampon octowy.

Słowo od producenta: "Intensywnie oczyszczająca kuracja przeznaczona do włosów potrzebujących wzmocnienia, wygładzenia i przywrócenia im naturalnego blasku.

Efekty:

włosy wygładzone i odświeżone
optymalna mikroflora bakteryjna skalpu
nawilżone, miękkie włosy na całej długości."

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Skład:



Otworek:


Na dłoni:




Szczegóły:


Cena i dostępność
produkt dostałam z paczce z tzw. gifami z ostatniej konferencji Meet Beauty, o której możecie poczytać tu i tu. Normalnie kosztuje ok. 20 zl w na stronie producenta.

Zapach: przyjemny, jabłkowy.
Konsystencja: szamponowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, czarne, z białym tłem i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 200 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że dawno już nie używałam produktów do włosów z marki L'biotica i to nie przez jakiś dawny uraz, tylko po prostu za dużo miałam zapasów mazideł z innych firm. Jednak nastał taki czas, kiedy moje dotychczasowe specyfiki dobiły kresu swojej pojemności i zostałam z dnia na dzień praktycznie bez szamponu do włosów. Na całe szczęście, w tym samym dniu, zawitał do mnie kurier z paczką od Meet Beauty. Jakie było moje pozytywne zaskoczenie, gdy wśród darów losu, znalazłam tenże właśnie szampon. Od razu zatem przystąpiłam do testów. Co mogę zatem rzec o tym gagatku? Ano jest naprawdę w porządku. Przede wszystkim, świetnie domywa włosy z kurzu i brudu dnia codziennego. Po umyciu szamponem - u mnie jak zawsze metoda pojemniczkowa - włosy są czyste, świeże, sypkie. Należy jednak pamiętać, aby przed suszeniem czupryny, użyć jakiejś odżywki w spray lub olejku, bo inaczej będziemy mieli perturbacje z rozczesaniem. Szampon stosowany solo niestety plącze włosy... Mimo plątania, jest i tak przyjemny w użyciu, gdyż ma ładny zapach, dobrze się pieni, jest wydajny i nie szczypie w oczy. I co najważniejsze, nie podrażnia mojej wrażliwego skalpu. Myślę, że warto sobie kupić powyższego cudaka na spróbowanie. Polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. I have never used this brand, it's interesting.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tą markę :) Ogólnie zawsze używam odżywki przed rozczesaniem, bo masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. calkiem fajny jest uzywam wlasnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produktu muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli będę miała okazję to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy, nie widziałam nigdzie octowego szamponu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. great product dear. For me, the fragance is so important too, in beauty products

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak szampon octowy. Brzmi nieco złowrogo i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam, ale od dłuższego czasu przyglądam się marce Biovax i muszę się skusić w końcu na jakiś produkt od nich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę , że ten szampon jest jak dla mnie. Od czasu do czasu spłukuję włosy wodą z octem , tak jak kiedyś robiły nasze matki . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale lubię tą firmę 🙂
    Jak wykończe swój szampon ze Stapiz ,to co wypróbuję 😊
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ta firmę :) super ze dzięki Tobie coś ciekawego poznałam tej firmy .

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś też wypróbuję, skoro ten szampon jest ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie spotkałam się wcześniej z tym szamponem, ale z ciekawości chętnie bym go przetestowała :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zainteresowana jego testowaniem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Jabłkowy zapach? Nie śmierdzi octem?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola guapa, no conozco este champú pero tiene muy buena pinta, no me importaría probarlo. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  18. Szampon octowy takiego jeszcze nie znam :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Great review! I'd like to try the shampoo )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy szampon :) Mimo zainteresowania włosingiem jakoś jeszcze nie sięgnęłam nigdy ani po szampon ani po odzywkę octową :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe czy u mnie też będzie tak plątał włosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam nigdy produktów do włosów z tej marki, nawet zaciekawił mnie ten szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Non conosco il marchio,sembra ottimo

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go w planach, sporo dobrego o nim czytałam, a ogólnie lubię ich serię Botanic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. the shampoo sound a good quality product....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń

  26. Thanks for the recommendation it looks good shampoo. I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku. Moja babcia zawsze mówiła, że octem kiedyś płukało się włosy i potem były bardzo miękkie :) Te stare metody są najlepsze. Dobrze, że teraz firmy z nich korzystają.

    OdpowiedzUsuń
  28. I didn't have this shampoo.
    I wish you a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najważniejsze że spełnia swoje zadanie i dobrze domywa włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się, że jesteś zadowolona z szamponu :D U mnie niestety szybko znika

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow czasami przyda się takie naturalne zadbanie o włosy z octem!

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo, ja mam jakąś inną serię ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. I didn't know this product
    Have a good day ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest dla mnie jak większość szamponów. Strasznie plącze włosy, ale dobrze domywa i nie podrażnia skalpu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam już coś do włosów z tej marki, więc pewnie i u mnie by się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Słowo octowy mnie trochę przeraża ale skoro polecasz to może się skuszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Od czasu do czasu robię sobie płukanki z octu, żeby włosy pięknie błyszczały. Jeśli więc ma i takie działanie, to warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze nie spotkałam się z tą marką, ale czuję się zachęcona i będę mieć oczy szeroko otwarte na ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam jeszcze nigdy nic z tej firmy, ale bardzo podoba mi się to opakowanie i wyciskanie produktu, na pewno jest o wiele łatwiej wycisnąć odpowiednią ilość szamponu. Może kiedyś skuszę się na ten szampon.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru