GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 25 listopada 2020

2554. Moda na jesień z Femme Luxe, cz. 3

  Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Femme Luxe, czyli sklep z eleganckimi kreacjami dla kobiet z całego świata.

Here is  
Femme Luxe, an online shop with different kind of dresses for every woman from over the world!


Znajdziemy tu piękne dżinsy dla kobiet, codzienną bieliznę, czy wygodne bluzki.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
Femme Luxe we can  find pretty Jeans for woman, everyday Bodysuits, elegant Corset dresses or comfy Trousers.

All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.

Na dodatek mamy 14  dni na zwrot lub wymianę zakupionego przez nas towaru.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer or credit card).
What if more you can also  make an order from the world.

And you have 14- day return on refund of guarantee.


Oto co do mnie przybyło:


Here are items which have come to me:


a) sukienka:


a) dress:






Sukienka jest dobrze dopasowana i wygląda naprawdę ładnie.
Materiał jest uroczo pofalowany.
Będę ją nosić na imprezy.

This dress is well fit and it looks really good.
It was made with a nice material.
I will wear it for the events!

b) T-shirt:

b) T-shirt:








Miękka, ciepła, wygodne.
Normalnie idealna!

So comfy, so warm, so nice.
Those item is just made for me.

c) zestaw dresowy:

c) joggers set:















Bluzka i spodnie - zestaw na nieco cieplejsze, jesienne dni.
Obie rzeczy są bardzo dobrze wykonane, miękkie i bardzo przyjemne w noszeniu.

This set is just perfect for warm, autumn days.
All items are well made and very soft.















Zestaw po domu.
Obie rzeczy są bardzo dobrze wykonane, miękkie i bardzo przyjemne w noszeniu.

This set is just perfect for cozy, home days.
All items are well made and very soft.

A Wam jak się podobały powyższe rzeczy?

Do you like items from Femme Luxe?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Ten zestaw po domu jest zdecydowanie w moim guście i sama chętnie sobie coś takiego sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  2. .. pokazałaś rzeczy, które przede wszystkim są dobre gatunkowo a to jest szalenie istotne ;)
    1) sukienka jest fajna, ale dla osób szczupłych :)
    2) T-shirt wyglada znakomicie, uwielbiam naturalne i miękkie tkaniny ;)
    3) zestawy dresowe są bardzo przyjemne, podobają mi się..
    .. świetnie wyglądasz w sukience i wspaniale się prezentujesz we wszystkich rzeczach!

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I like the casual wear best. You look great in all of them! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten t-shirt i potwierdzam, że jest super jakości

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetna figurę :D Bardzo ładnie wyglądasz w tym czarnym dresie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I have got the twins set too, and i love them!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te ich komplety zestawy do domu
    Sukienka też zaskakująco dobrze. Jak tak sobie leży przypomina gąsienice :D Ale na Tobie od razu lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te spodnie, podoba mi się kolor. Sukienka kompletnie nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarna krótka bluzeczka i leginsy super. Mam identyczny i rewelacyjnie mi się w tym ćwiczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie ubrania super, ale najbardziej spodobała mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. T-shirt i mi wpadł w oko- fajny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie t-shiet z delikatnym napisem to mój faworyt- bardzo lubię takie ubrania.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten krótki, czarny top <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko mi sie dziś podoba z tego zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba by mnie w tej sukience klaustrofobia złapała :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohhhh
    I love these clothes
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała bluzka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko bardzo fajne, ale najbardziej wpadł mi w oko ostatni zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń

  20. Beautiful clothes I liked the last sets they fit you very well. I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. ja już zakończyłam collab z Femme ;D bo tym jak ostatnio musiałam się dopraszać o wypłatę $$ stwierdziłam, że nie ma co ryzykować :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie rzeczy są bardzo ładne, ale sukienka – co tu dużo mówić – świetnie leży 😉.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru