GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 9 listopada 2020

2544. Przesyłka z Avon!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie przybyło z Avon.

Cała gromadka cudowności:



I w szczególe.

Balsam do ciała:







Maseczka do buzi:





Krem z filtrem:






Krem BB:




Lakier do paznokci:



Flamaster do ust:







Pomadki do ust:
















Naszyjnik:




Powyższa paczka do testów od Avon przybyła do mnie w samą porę, kiedy to bowiem po zrobieniu Wielkiej Czystki kosmetycznej, potrzebowałam iście na już nowych mazideł.

Kosmetyki zatem od razu poszły do testowania, przez co pewną opinię na ich temat już sobie wyrobiłam.

Co mi zatem najbardziej przypadło do gustu?

Ano nawilżająca pomadka i niezwykle trwały flamaster do ust w kolorze pięknego, przydymionego fioletu prezentują się naprawdę uroczo i zaiste są świetnej jakości. Odżywcza maseczka do buzi oraz aksamitny balsam do ciała także skradły moje serduszko. Seledynowy lakier do paznokci z kolei będzie świetny na wiosenny manicure. Krem z filtrem również zostanie wykorzystany w przyszłości, najpewniej na przyszłe lato.

Niebieska pomadka i krem BB okazały się średnio fajne, bowiem nie są to specyfiki dopasowane do mojej jasnej cery czy też gustów szminkowych. No chyba, że będę chciała iść na imprezę tematyczną dla Smerfów jako opalona na solarium Smerfetka. Podobna rzecz tyczy się naszyjnika, który choć niezwykle gustowny i ładnie wykonany, powędruje do mojej mamy. Ja sama nie noszę tak masywnej biżuterii.

Nie mniej jednak miło było przetestować powyższe cuda, bo większość z nich okazuje się naprawdę godna ponownego kupna.

A Wy coś ostatnio dostaliście zacnego?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Kolory kolorówki zupełnie nie moje. Z Avon najlepiej oceniam zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lots of good products. Have a good week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie w planach kupić pomadkę z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości, szczególnie flamaster do ust :) podoba mi się ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków. Zaciekawił mnie flamaster. Naszyjki ładnie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. All the products are really interesting ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. BArdzo lubię ich serię Planet Spa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten krem BB to dramat, mam też masło do ciała, cudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już dawno nie miałam nic z Avon do pielęgnacji czy z kolorówki, ale najbardziej z tej marki lubię jednak perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten niebieski kolor bardzo szalony! :D
    Ale flamaster i druga pomadka obłędne! ;)
    Miłego testowania :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely goodies! What a great Avon Haul! Love the nail polish. And some great products for you beauty regiment!

    OdpowiedzUsuń
  12. Seria Planet Spa jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam lakier w takim samym albo bardzo podobnym kolorze. Świetnie wygląda na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kolorówkę z Avonu, chociaż dawno już nic u nich nie kupowałam. Ta niebieska pomadka wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam serię Beauty Sleep - mam jeszcze spray do pościeli - kupiłam dwie butelki na zapas - pięknie się zasypia w aromatach lawendy i rumianku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Od wieków nie miałam nic a Avon i jakoś mnie ta marka ostatnio nie kusi,

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Avonu regularnie zamawiam płyny do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zróżnicowany zestaw. Co do tej pomadki w niebieskim kolorze, na mnie ona również nie wyglądałaby zbyt dobrze, bo mam bardzo jasną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna przesyłka, ja dostałam nieco inną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno już nie używałam kosmetyków tej marki. Jakoś niespecjalnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak dawno nie miałam nic z Avon, że kompletnie nie znam produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna recenzja! Dziękuję Ci bardzo! Lubię Planet Spa kosmetyki)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for following .. I also started following you, you have an interesting blog, a great post on Avon products.

    OdpowiedzUsuń
  24. Od razu wpadł mi w oko flamaster i szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością obejrzałam co dostałaś do testowania z Avonu, bo mam wielki sentyment do tej firmy. Ja w tej chwili mam płyn do kąpieli- brzoskwinia i orchidea. Wreszcie użyłam sypkiego cienia do powiek tej firmy w kolorze delikatnego różu. Bardzo mi odpowiada, bo jest delikatny, a daje przyjemne refleksy na powiece. Mam też całą paletkę pastelowych rozświetlaczy. Prawdziwe małe cacuszko pięciu delikatnych kolorów.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Flamaster do ust i pomadka mają wyrazisty, ale fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię tą serie planete spa i od czasu do czasu zamawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam kosmetyki z Avonu, szczególnie Serię planet spa:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Planet spa to bardzo fajna seria

    OdpowiedzUsuń

  30. Congratulations on the shipment, the products look great. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  31. Dawno nie miałam już nic z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru