GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 2 listopada 2020

2540. Moda na jesień z Charmwish!

 Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę.

Today is time for a fashion.

Oto Charmwish, czyli sklep z eleganckimi ubraniami dla kobiet z całego świata.

Here is  
Charmwish, an online shop with different kind of clothes for every woman from over the world!


Znajdziemy tu piękne topy dla kobiet, eleganckie sukienki, czy ciekawe akcesoria.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In Charmwish 
we can  find pretty tops for woman, elegant dresses or interesting accessories.

All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.


In  Charmwish everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer or credit card).
What if more, you can also make an order from the world.

Oto co bym chętnie przygarnęła:

Here are items which I like the most:

a) stylowe bluzki:











b) sukienki na wyprzedaży:











Co Wam się podobało najbardziej?

What item do you like the most?

Kathy Leonia

22 komentarze:

  1. Granatowa bluzka totalnie do mnie trafia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice things. I like the black shirt with zipper best! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze czarną koszula i różowa sukienka chyba najbardziej wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czarna bluzka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś bluzkę bardzo podobną do tej pierwszej. Bardzo ją lubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta pierwsza czarna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzki mi się spodobały. Z kolei 2 ostatnie sukienki niezbyt mnie do siebie przekonały. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Luźna sukienka jest śliczna, ta różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. numer 1, 4 i 5 to moim zdaniem stylowy strój.
    Pozdrowienia w listopadzie.

    OdpowiedzUsuń

  10. I loved the first blouse. Thanks for the recommendation. I send you a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale ciuszki faktycznie mają super.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru