GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 16 listopada 2020

2548. Co chciałabym dostać na Święta od Notino?

 Witajcie!

Wielkimi krokami zbliża się ten najpiękniejszy czas w roku, kiedy to wpadamy w szał dekoracyjnych zakupów przedświątecznych i gromadzenia upominków dla bliskich osób.

Ale co z giftami dla nas samych?

Ano na to też jest teraz idealna pora, gdyż na Notino.pl możemy znaleźć cudowne inspiracje zakupowe, w tym - rzecz najbardziej mnie interesująca - prezenty dla niej.

Do wyboru mamy gotowe zestawy kosmetyków lub perfum, o różnych odcieniach kolorystycznych i woniach. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie! 

Dla bardziej kapryśnych osób, co to są wiecznie niezadowolone z otrzymanych prezentów też jest coś zacnego. Karta podarunkowa to idealne rozwiązanie, które może być wykorzystane od razu lub grzecznie czekać na swoją kolej.

Oto co najbardziej wpadło mi w oko:


1. Clarins Extra-Firming Extra-Firming Collection zestaw kosmetyków (przeciw starzeniu się i ujędrniający skórę) dla kobiet

2. Dr Irena Eris Cleanology tonik odświeżający do cery wrażliwej i suchej 

3. Lierac Mésolift serum z efektem rozjaśniającym

4. Estée Lauder Pleasures woda perfumowana dla kobiet

5. Payot Body Élixir odżywczy olejek do twarzy, ciała i włosów


A Wy macie już wybrane prezenty dla rodziny i przyjaciół?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Ja już mam prezenty, te kosmetyczne również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Good products! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie myślałam nad prezentami, ale chyba trzeba w końcu wybrać się na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie myślę o prezentach jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie przydałyby się nowe seksowne perfumy, prostownica , suszarka depilator, lista jest długa..

    OdpowiedzUsuń
  6. Powoli kompletuje prezenty dla rodzinki, zawzse robią to etapami zeby było mniej bolesne dla portfela

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę, byś dostała wymarzone prezenty. :))) Ja już kupuję i cieszę się kompletowaniem prezentów dla bliskich. Pozdrawiam Cię serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna lista prezentów :) Ja za kupno biorę się w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adoring #1 love these choices!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczególnie zaciekawiły mnie numery 1 i 2 (zestaw i tonik). :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj ja również nie pogardziłabym takimi prezentami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam jeszcze nic wybranego na prezenty, chyba ze dla braciszka, bo on juz list napisał do świętego mikołaja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirowałaś mnie, też zrobię w tym roku listę do "Mikołaja"! A co, dawno nie robiłam, może ktoś wycłucha moich próśb, byłam przecież grzeczna :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nothing like some prefestive bodypampering!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym ten odżywczy olejek do twarzy, ciała i włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karta podarunkowa to fajna sprawa, kiedyś sama zamówiłam w prezencie :D Ale kilka razy dostałam :D

    OdpowiedzUsuń

  17. Nice gifts and I still haven't selected anything for Christmas. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  18. Zwstaw kosmetyków to zawsze dobry pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  19. Pleasures z tego co kojarzę to ładny zapach jest.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam jeszcze prezentów, ale intensywnie o nich myślę :) Już co nieco mam zapisane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze nie myślałam o prezentach, ale chyba czas powoli się za to zabrać. Z Twojej listy ciekawi mnie serum Lierac :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru