GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 4 listopada 2020

2542. Przesyłka od Lane Perfumy!

 Witajcie!

Dziś post zapachów pełen.

Oto co do mnie przybyło do testów od Lane Perfumy:




I w szczególe.

Pojemności większe 50 ml:






I mniejsze pojemności 33 ml:







Powyższe cuda to inspirowane perfumy GOYA.

Muszę przyznać, że jako znawczyni, koneserka i wielbicielka zapachów, jestem tymi produktami już na wstępie oczarowana! 

W swoim perfumowym świecie, przetestowałam naprawdę ogromną ilość woni zarówno tych oryginalnych, jak i tzw. inspiracyjnych.
I chyba jeszcze żadna marka nie zachwyciła mnie na wstępie tak, jak Lane Perfumy.

Zapachy, jakie otrzymałam do testów są idealnie skomponowane, cudownie wyważone i niesamowicie trwałe.
Na pierwszy ogień idą do testów oczywiście wonie nieco mocniejsze, jesienne czyli nr 080 (inspiracja Coco Mademoiselle), 047 (inspiracja Black Orchid) i P044 (inspiracja Black Opium).

Na drugi rzut ustawią się nr P257 (inspiracja Rush 2) i P021 (World Power).

Niedługo zatem spodziewajcie się recenzji tych przyjemniaczków.

Dziękuję Lane Perfumy za zacną przesyłkę i możliwość testów!

A Wy dostaliście coś fajnego ostatnio?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Looks good. Have a safe day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Twoich wrażeń zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy takich nie używałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie charyzmatyczne wonie
    Dawaj jeden dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam już pozytywne recenzje o tej firmie i tych produktach, jestem ciekawa jak u Ciebie wyjdą na testach.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ciekawością oczekuję na wyniki testowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam z tymi zamiennikami do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I never heard about this brand, but I'm very curious now!

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm wondering this perfume... thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacny zestaw. Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie znam tej firmy, czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie małe opakowania są świetne do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojemności 33 ml idealne do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa inspiracji Black Opium :D testuj testuj :D Bardzo lubie takie zamienniki, bo nie szkoda mi ich włozyc do torebki i używać non stop :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się bliżej przyjrzeć tym perfumom. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dostałam od nich perfumy :). U mnie 4/5 trafione. Jedne orientalne miałam, zupełnie nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że flakoniki tych perfum bardzo ładnie się prezentują :D
    Jestem ciekawa zapachu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale pewnie dlatego, że rzadko kupuję nowe perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najważniejsze, że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie jestem fanką takich lanych perfum.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru