GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 18 listopada 2020

2550. Odstawienie antykoncepcji hormonalnej - to już trzy miesiące!

 Witajcie!

Dziś czas na kolejne wrażenia z odstawiania antykoncepcji hormonalnej. 
Tu były opisane moje odczucia po pierwszym miesiącu: Klik! 

A teraz pora na aktualizację po trzech miesiącach.

Czy coś się zmieniło od czasu pierwszego wpisu tego typu?
 Ano ewidentnie doświadczam powrotu do normalności, czyli do dawnych, naturalnych reakcji mojego organizmu na nadchodzący okres.

 Wróciły boleści brzucha, uczucie zatrzymania wody w organizmie i tzw. cykliczne niedoskonałości na twarzy.
Nie mogę zapomnieć o prawie tygodniowym czasie trwania samej menstruacji i nieregularności jej pojawiania się.
Do tego - o dziwo - zauważyłam szybsze przetłuszczanie się moich włosów, co nigdy wcześniej nie miało miejsca...

Zdaje sobie sprawę, że kwestia przetłuszczania się włosów i okresowych wyprysków minie z chwilą, gdy organizm oczyści się na dobre z resztek krążących wcześniej po nim hormonów.
Niestety na boleści brzucha, nieregularność cyklu poradzić zbytnio nic nie mogę, bo tak po prostu miałam od zawsze.

Niemniej jednak, podtrzymuję decyzję o powrocie do naturalności i skończeniu z prochami.
Myślę, że wyjdzie mi to tylko na dobre.

A u Was jak wyglądają te kobiece dni?

Klik!


Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. I am glad you are getting along without hormones, that's the best way to go! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem miesiąc po odstawieniu hormonów i podobnie jak u Ciebie pojawiły się boleści brzucha, uczucie zatrzymania wody w organizmie i tzw. cykliczne niedoskonałości na twarzy.Zobaczymy, co dalej, bo pewnie niestety (ze względu na problemy zdrowotne) będę musiała ponownie brać tabletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam koncówkę ciąży, więc kobiece dni przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wyjdzie na dobre. Miłego dnia 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  5. I've never take this, because I got cronichal headaches and I can't take them... so I got no experience. Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwszej ciąży skończyły się boleści brzucha:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I am sure you will felle better. I don't like pills.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you very much for the helpful post!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie używałam nigdy tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy tabletek antykoncepcyjnych nie brałam, więc nie mam nic do powiedzenia w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam tabletek antykoncepcyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. There is an adjustment period. Some hormones are worse on the body than others. Stay strong, eat healthy and drink lots of water. But being in pain and during the transition can take a lot out of you. I have one friend who's in transition from female to male and in the beginning the face broke out so much. Months to endure, but now he has a deep voice and has really gotten what he wanted all along. While a co-worker who did the same thing is losing hair and has a hair line just like his dad. Hormone therapy is at a new stage these days.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja biorę hormony bez przerw od lat z uwagi na moją chorobę. innego wyjścia nie mam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie zażywałam antykoncepcji

    OdpowiedzUsuń
  15. That is good your body is slowly adjusting to the change. All the best:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja biorę tabletki i póki co nie odstawiam ale przyda mi się ten post na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od dawna nie stosuję antykoncepcji hormonalnej, ponieważ mój organizm już po pierwszym tygodniu bardzo źle ją znosił.
    Mój okres jest raczej regularny, ale bardzo bolesny w pierwszych dniach i około tydzień przed :/ No i trwa tydzień :D Masakra.. ale i tak jest lepiej niż kiedyś :) nie wiem od czego to zależy, ale ciesze się chwilą, bo pozostałości po ogromnym bólu wracaja co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie bóle brzucha to norma.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już nie biorę antykoncepcji dobrych parę lat :) a brałam też dosyć długo.. ale cieszę się, że teraz nie mam takiej potrzeby ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli tak czujesz ze tak lepiej to tak rob . Ja biorę bo dzięki temu nie cierpię w te dni . Bez były takie ze mnie wyłączało z życia .

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie te dni nie są takie złe, zawsze mogły wyglądać gorzej. Ciekawy post! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przy szczególnie silnych bólach muszę brać mocniejsze tabletki przeciwbólowe. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie stosowałam nigdy antykoncepcji hormonalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie kobiece dni objawiają się bólami brzucha :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Odkad biorę tabletki ( czyli od ponad roku) dość znośnie ☺
    Wcześniej to była tragedia ; wymioty ,brak apetytu ,skoki ciśnienia,wypryski na twarzy ,krwotoki z nosa spowodowane wysokim ciśnieniem - lista jest wybitnie długa i zawiera sporo nieprzyjemnych objawów - oszczedze tego Tobie i Twoim czytelnikom 😁
    Odkad biorę tabletki ,jest ok 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I've reached that time of life that I no longer experience cycles. So happy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, gratulacje. To na pewno wyjdzie Ci na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie uroki bycia kobietą. Ale myslę, że wyjdzie Ci to na zdrowie, powolutku do przodu i wszystko się unormuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już dawno odstawiłam ale czasem przechodzi mi przez myśl czy nie wrócić. Jednak dobrze było mieć miesiączkę w spodziewanym czasie i bez bólu...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tabletek nigdy nie używałam ;) Na początku miałam bolesne okresy, mdlałam, wymiotowałam - podstawówka, gimnazjum koszmar. Potem też mnie bolało, ale tragedii już nie było. Od kilku lat nie jest źle, czasem mnie bardziej boli, a czasem wcale, ale fajnie bo mi się w miarę wyregulowało i zazwyczaj wszystko jest o tej porze jak powinno. Ale zawsze przed mam huśtawki nastrojów : płacz, wku*w, normalka :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru