GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 17 listopada 2020

2549. Perfumy Goya - zapachy na każdą okazję!

  Witajcie!

Dziś post zapachów pełen.

Oto pora najwyższa na moją opinię odnośnie perfum marki Goya, dostępnych na Lane Perfumy

Do testów otrzymałam pięć zacnych flakoników o różnej pojemności i woni:




Dwa spośród tychże flakoników kryły w sobie zapach o większej pojemności, czyli 50 ml:









A tak o perfumach mówi sam producent.


"PERFUMY LANE - odpowiednik Chanel Coco Mademoiselle (perfumy nalewane - zamiennik)

Świeży, orientalny zapach, który od razu stał się jednym z ulubieńców kobiet na całym świecie. To śmiała, przebojowa kompozycja, w której każda kobieta będzie prezentowała się fantastycznie - ma moc przyciągania, nieodparty urok, podkreśla kobiecość i dodaje pewności siebie.


Typ zapachu: kwiatowy, szyprowy

Nuty głowy: bergamotka, kwiat pomarańczy, mandarynka, owoc pomarańczy

Nuty bazowe: białe piżmo, fasola tonka, opoponax, paczuli, wanilia, wetiweria

Nuty serca: jaśmin, mimoza, róża, ylang-ylang



"PERFUMY LANE - odpowiednik Tom Ford Black Orchid (perfumy nalewane - zamiennik)

Zapach dla kobiet eleganckich i wyrafinowanych. Dzięki niemu już zawsze będziesz w centrum uwagi. Poczujesz się niezwykle piękna i kobieca. Te kuszące a zarazem bardzo tajemnicze perfumy doskonale sprawdzą się podczas wieczornych wyjść. Kwiatowo-orientalne połączenie sprawi, że poczujesz się magicznie i wyjątkowo. 


Typ zapachu: orientalny, kwiatowy

Nuty głowy: bergamotka, porzeczka, trufla, ylang-ylang

Nuty bazowe: czekolada, drzewo sandałowe, kadzidło, paczuli, wanilia, wetiweria

Nuty serca: lotos, nuty owocowe, orchidea."


Nie muszę mówić, że obie wonie są totalnie w moim guście. Ciężkie, otulające, niezwykle kobiece i zmysłowe. Idealne na jesienną aurę za oknem. Wystarczy dosłownie jedna aplikacja produktu, aby przez cały dzień towarzyszył mi ulubiony zapach, który, niczym ciepły szalik, daje mi zarazem niezwykłą przytulność oraz niesamowite poczucie pewności siebie. Warto wspomnieć, że zapachy są bardzo mocne i trwałe (do 10 godz na skórze i do 3 dni na ubraniach) i wyraźnie wyczuwalne przez otoczenie. Nie zliczę doprawdy, ile komplementów zebrałam przez cały dzień, będąc otulona jednym lub drugim zapachem. I to wszystko za niecałe 22 zł za 5 ml!

Teraz czas na trzy flakony 30 ml.







A tak o perfumach mówi producent. 


PERFUMY LANE - odpowiednik YSL Black Opium (perfumy nalewane - zamiennik) 

Owocowe nuty gruszki w warstwie głowy, zmieszane z zapachem kwiatów pomarańczy i korzenną wonią różowego pieprzu. Intensywna kawowa warstwa serca jest zabarwiona jaśminowymi akordami, a w warstwie głębi dominuje rozgrzewająca wanilia. 

Typ zapachu: orientalny 
Nuty głowy: gruszka, kwiat pomarańczy, różowy pieprz
Nuty bazowe: cedr, paczuli, wanilia
Nuty serca: jaśmin, kawa 

b) zapach P257:  

PERFUMY LANE - odpowiednik Gucci Rush 2 (perfumy nalewane - zamiennik) 

Kuszące, a zarazem czarujące perfumy powstałe z myślą o kobietach pewnych siebie i zmysłowych. Zapach, który uzależnia swą lekkością oraz oryginalnością. Delikatną esencję tworzą nuty konwalii, drzewa palmowego, róży, frezji i narcyza. Drugą część aromatu tworzy woń piżma, mchu dębowego i porzeczki nadając całości kuszącego i pociągającego charakteru. 

Typ zapachu: drzewny, kwiatowy 
Nuty głowy: drzewo, konwalia, narcyz 
Nuty bazowe: czarna porzeczka, dąb, piżmo 
Nuty serca: frezja, gardenia, róża 


PERFUMY LANE - odpowiednik Kenzo World Power (perfumy nalewane - zamiennik) 

Typ zapachu: drzewny, piżmowy 
Nuty głowy: cyprys 
Nuty bazowe: fasola tonka 
Nuty serca: sól morska 

W tym z kolei zestawieniu najbardziej przypadła mi do gustu kompozycja P257 i P021. Wonie te bardziej kojarzą mi się z latem i wiosną niźli z jesienią i zimą. To zapachy słońca, ciepłego piasku pod stopami i wiatru na szlakach. Do tego kwitnące kwiaty oraz ukochane bułki z budyniem, jedzone prosto z piecyka, jeszcze na ciepło. Zapach P021 natomiast jest nie bardzo dla mnie. Jakiś taki dymny, dziki, nieokreślony. I tu pojawia się ciekawostka, bo moja mama ma wręcz odmienne zdanie na temat tego przyjemniaczka. Jak tylko bowiem poczuła na mnie woń P021, tak stwierdziła że to cudeńko do mnie nie pasuje, ale ona z chęcią je weźmie. I widać, że jest to zapach dla niej stworzony, bo na jej skórze te dymne i nieokreślone nuty, przemieniają się w coś morskiego i słodkiego, ot wypisz wymaluj piankowa bryza morska.

A Wy używacie inspiracji zapachowych?

Kathy Leonia

37 komentarzy:

  1. Raczej nie byłyby zapachy w moim stylu. Wolę lżejsze, mniej orientalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam takich perfum:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie jest do końca zapach, który by mi pasował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem to nie dla mnie - wolę owocowe zapachy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Black Opium is one of my favourites!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zabawy :) Znam Black Opium, Coco i Gucci Rush - wszystkie trzy bardzo lubię :) Fajnie, że ten, który Tobie nie do końca przypadł do gustu... sprawdził się u Twojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych zapachów. Przywiązuję dużą wagę do tego jak pachnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię piżmo i cytrusy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum. Brzmią ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytrusowe zapachy bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że by mi przypasowały te zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam marki, ale jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Intrygujące kombinacje zapachowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Black opium mnie zatrzymał
    To zapach speszol dla mnie🥰

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tych zapachów, ale patrząc po nutach, chyba Black Orchid najbardziej by mi przypadły do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful post! Thanks for your in depth post on the fragrances!

    OdpowiedzUsuń
  17. That sounds very interesting!!    

    OdpowiedzUsuń
  18. Que maravilla de perfumes, me han encantado.
    Te espero en mi blog.
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdarza mi się używać zamienników. Lubię oryginały, ale tańszych perfum jest mi mniej szkoda :) Z chęcią weszłabym w posiadanie inspiracji Black Opium <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj to akurat nie są zapachy dla mnie, ale mam ich perfumy, cztery z pięciu mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś częściej sięgałam po tego rodzaju inspiracje, teraz częściej kupuję oryginalne flakony, ale od tego typu zapachów się nie odcinam - też kilka mam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio używam jak już to oryginału, myślę o kolejnej butelce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych perfum, ale może skuszę się na coś. Sprawdzę co będzie na stronie. ;) Może znajdę jakieś zapachy, które lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojjjj nie znam aaaaaż dziwne. Fajna ta czerń w opakowaniu takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  25. I adore perfumes. Thank you for the recommendations. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Musiałabym powąchać, więc mam nadzieję, że kiedyś będę miała możliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo o tej marce wcześniej nie słyszałam..

    OdpowiedzUsuń
  28. I don't know these perfumes or the brand.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru